Ақпаратты қорғау әдістері 10 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты қорғау әдістері 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпаратты қорғау әдістері 10сынып ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты қорғау әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.6.2.2 Деректерді шифрлау қажеттілігін бағалау

10.6.2.3 Пайдаланушы деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер, тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық аутентификация

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Криптология, шифрлау ұғымдарын анықтайды

Көптеген оқушылар:

Криптология бөлімдерін анықтап, салыстырады

Кейбір оқушылар:

Криптология негізінде сөйлемдерді шифрлайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: Сыныпта көңілді ахуал орнату.

Топқа біріктіру: бағдаршам түстері арқылы

топтарға бірігеді. Өткен сабақты пысықтау: «Пирамида» әдісі

Оқушылар берілген сұрақтарды оңайдан күрделіге

қарай пирамида тәрізді тізіп шығады. Жауаптарын

жазады.

Медальдар арқылы бағалау

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұрақтарға жауап береді.









Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі. «Адасқан сөздер» әдісі

Оқушылар тақырыпқа байланысты сөздерден

сөйлем құрайды.

«Ақпаратты қорғау» сөзі

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін

ортада талқылайды. Мұғалім оқушылардың

білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма. Техникалық диктант

... термині ... – құпия және ... – хабар деген

ұғымдарды білдіретін грек сөздерінен шыққан. ...

екі бөлімге бөлінеді: ... (шифрлау) және ...

(криптоталдау). Криптографиямен айналысатын

адамды ... деп атайды. ... - ақпаратты кілтсіз кері

шифрлау ... мәселесімен айналысады.

Дескриптор:

Криптология, шифрлау ұғымдары мен бөлімдерін

анықтайды.

2-тапсырма.

- Оқулықта берілгенШифрлау кестесіне талдау

жасаңдар.

Дескриптор:

- Шифрлау кестесін анықтайды.

- Сөйлемдердің шифрлану жолын талдайды.

3-тапсырма.

а) 2-суреттегі қазақ алфавитін пайдаланып,

«Кездесу кітапханада сағат онда» сөйлемін

шифрла.

ә) 2-суреттегі қазақ алфавитіндегі әріптердің

орындарын ауыстырып, «Кездесу кітапханада сағат

онда» сөйлемін керішифрла. Не өзгеріс байқадың?

Дескриптор:

Сөйлемдерді шифрлайды.

Оқушылардың жұмыстары балл қойылған

фишкалар арқылы бағаланады. Оқушылар

қоржындарына фишка жинау керек

Мұғалімді тыңдайды




























































Сабақтың соңы

1. «Криптология» ғылымының мақсаты не?

2. «Шифрлау» дегеніміз не?

3. Заманауи криптография неше бөлімнен тұрады?

4. «Электрондық цифрлық қолтаңба» дегеніміз не?

Оның қандай маңызы бар?

Өздерін бағалайды1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2024
308
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі