Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі Күні:15.11.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тасов М. Сынып:6 «Б» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ:№10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты шифрлеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат тты шифрлеу мен кодттауды түсінеді. Көбі:Жұмыс Ақпарат және код ұғымын қалыптастырады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
ақпаратты кодтаутақырыбын түсіндіру. Ақпарат және код ұғымын қалыптастыру. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Отбасы мүшелері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
1 – тапсырма. Әріптерді сандардың өсу реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады? Жауабы: Компьютер, монитор. 2 – тапсырма. Әріптерді сандардың кему реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады? Жауабы: Блок, меңзер. 3 – тапсырма. Жасырылған сөздерді тап. Бірінші сан – бағана нөмірі, ал екінші сан – жол нөмірі. Жауабы: Ақпарат, сақтау, қабылдау. 4 – тапсырма. Тек көк және қызыл қарындаштар арқылы мүмкін болатын барлық тәсілдерді пайдаланып, боя. Жауабы: көк-қызыл, қызыл-көк, көк-көк, қызыл-қызыл. 5 – тапсырма. Кодтық кесте. Алфавитте әрбір әріптің өзіндік нөмірі бар. Код кестесінің көмегімен келесі сөздерді кодтар арқылы жаз. Жауабы: қабылдау – 15, 1, 3, 37, 16, 7, 1, 26. Сақтау – 24, 1, 15, 25, 1, 26, 24, 1, 15, 25, 1, 26. Өңдеу – 21, 19, 7, 8, 26.
Тарату – 25, 1, 23, 1, 25,
26.
а) (1,7),(1,5),(4,2),(2,5) - АҚЫЛ (1,7),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2), (5,4) - АЗБАЙДЫ, (3,7),(5,2),(2,5),(5,2), (3,5) - БIЛIМ (4,4),(6,5),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2),(3,3) - ТОЗБАЙДЫ.
ә) (4,2),(2,4),(4,2),(3,4) - ЫРЫС (1,7),(2,5),(7,7),(4,2), (3,1) - АЛДЫ - (4,2),(4,5),(4,4),(4,2),(3,5),(1,7),(1,5),(3,3) - ЫНТЫМАҚ.
15,27,16,1,15 – ҚҰЛАҚ 25,8,23,38 - ТЕРI
Сыныпқа арналған саулнама сұрақ
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпаратты шифрлеу
Ақпаратты шифрлеу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі Күні:15.11.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Тасов М. Сынып:6 «Б» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ:№10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпаратты шифрлеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.1.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Ақпарат тты шифрлеу мен кодттауды түсінеді. Көбі:Жұмыс Ақпарат және код ұғымын қалыптастырады. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
ақпаратты кодтаутақырыбын түсіндіру. Ақпарат және код ұғымын қалыптастыру. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Отбасы мүшелері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
|
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 минут 1 минут 5 минут 3 минут 16 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру
1 – тапсырма. Әріптерді сандардың өсу реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады? Жауабы: Компьютер, монитор. 2 – тапсырма. Әріптерді сандардың кему реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады? Жауабы: Блок, меңзер. 3 – тапсырма. Жасырылған сөздерді тап. Бірінші сан – бағана нөмірі, ал екінші сан – жол нөмірі. Жауабы: Ақпарат, сақтау, қабылдау. 4 – тапсырма. Тек көк және қызыл қарындаштар арқылы мүмкін болатын барлық тәсілдерді пайдаланып, боя. Жауабы: көк-қызыл, қызыл-көк, көк-көк, қызыл-қызыл. 5 – тапсырма. Кодтық кесте. Алфавитте әрбір әріптің өзіндік нөмірі бар. Код кестесінің көмегімен келесі сөздерді кодтар арқылы жаз. Жауабы: қабылдау – 15, 1, 3, 37, 16, 7, 1, 26. Сақтау – 24, 1, 15, 25, 1, 26, 24, 1, 15, 25, 1, 26. Өңдеу – 21, 19, 7, 8, 26.
Тарату – 25, 1, 23, 1, 25,
26.
а) (1,7),(1,5),(4,2),(2,5) - АҚЫЛ (1,7),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2), (5,4) - АЗБАЙДЫ, (3,7),(5,2),(2,5),(5,2), (3,5) - БIЛIМ (4,4),(6,5),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2),(3,3) - ТОЗБАЙДЫ.
ә) (4,2),(2,4),(4,2),(3,4) - ЫРЫС (1,7),(2,5),(7,7),(4,2), (3,1) - АЛДЫ - (4,2),(4,5),(4,4),(4,2),(3,5),(1,7),(1,5),(3,3) - ЫНТЫМАҚ.
15,27,16,1,15 – ҚҰЛАҚ 25,8,23,38 - ТЕРI
Сыныпқа арналған саулнама сұрақ
|
Сергіту сәті Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Ойын ойнайық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















