Материалдар / Ақпаратты шифрлеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты шифрлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпарат және код ұғымын қалыптастырады.Ақпарат тты шифрлеу мен кодттауды түсінеді.ақпаратты кодтаутақырыбын түсіндіру. Ақпарат және код ұғымын қалыптастыру. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
226
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі

Күні:15.11.2018
Мұғалімнің аты-жөні: Тасов М.

Сынып:6 «Б»
Сабақ:№10 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыАқпаратты шифрлеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.1.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Ақпарат тты шифрлеу мен кодттауды түсінеді.Көбі:Жұмыс Ақпарат және код ұғымын қалыптастырады.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Бағалау критерийіақпаратты кодтаутақырыбын түсіндіру. Ақпарат және код ұғымын қалыптастыру. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру
Тілдік құзіреттілік

Отбасы мүшелері.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
  • Білімді дамыту.
  • Еске түсіру арқылы қандай ақпарат түрлерін алдыңдар?
  • Қандай сезім мүшелері арқылы ақпаратты қабылдадыңдар?
  • Алынған ақпарат пайдалы болды ма?
  • Ақпараттың тағы қандай қасиеттерін атай аласыңдар?




  • Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.











    Сабақтың ортасы8 минут





    1 минут







    5 минут



    3 минут16 минут

    Жаңа сабақты түсіндіру  1 – тапсырма. Әріптерді сандардың өсу реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады?Жауабы: Компьютер, монитор.2 – тапсырма. Әріптерді сандардың кему реттілігіне қарай орналастырса, қандай сөздер шығады?Жауабы: Блок, меңзер.3 – тапсырма. Жасырылған сөздерді тап. Бірінші сан – бағана нөмірі, ал екінші сан – жол нөмірі.Жауабы: Ақпарат, сақтау, қабылдау.4 – тапсырма. Тек көк және қызыл қарындаштар арқылы мүмкін болатын барлық тәсілдерді пайдаланып, боя. Жауабы: көк-қызыл, қызыл-көк, көк-көк, қызыл-қызыл.5 – тапсырма. Кодтық кесте. Алфавитте әрбір әріптің өзіндік нөмірі бар. Код кестесінің көмегімен келесі сөздерді кодтар арқылы жаз.Жауабы: қабылдау – 15, 1, 3, 37, 16, 7, 1, 26.Сақтау – 24, 1, 15, 25, 1, 26, 24, 1, 15, 25, 1, 26.Өңдеу – 21, 19, 7, 8, 26.Тарату – 25, 1, 23, 1, 25, 26.Тапсырма.
  • Кодталған сөздердi шеше отырып, мақал-мәтелдi оқып, шық.




  • а) (1,7),(1,5),(4,2),(2,5) - АҚЫЛ (1,7),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2), (5,4) - АЗБАЙДЫ, (3,7),(5,2),(2,5),(5,2), (3,5) - БIЛIМ (4,4),(6,5),(4,6),(3,7),(1,7),(6,6),(7,7),(4,2),(3,3) - ТОЗБАЙДЫ.

    ә) (4,2),(2,4),(4,2),(3,4) - ЫРЫС (1,7),(2,5),(7,7),(4,2), (3,1) - АЛДЫ - (4,2),(4,5),(4,4),(4,2),(3,5),(1,7),(1,5),(3,3) - ЫНТЫМАҚ.

  • Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi анықтап, жазып шық
  • 15,27,16,1,15 – ҚҰЛАҚ 25,8,23,38 - ТЕРI

              Сыныпқа арналған саулнама сұрақ






    Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











    Оқулық, дәптерлер.











    Ойын ойнайық.
    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!