Күні
|
Информатика
|
5
а-сынып
|
Сілтемелер
|
Информатика пәнінен 5 сыныпқа
арналған оқулық
|
Сабақтың тақырыбы
|
Ақпараттың көлемі және
оның өлшем бірліктері
|
Жалпы мақсаттар
|
Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу,
ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау
дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу
тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік
жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді
дамыту
Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік
ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем
бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу
|
Оқушылар үшін оқыту
нәтижелері
|
-
оқушыладың ізденіс нәтижесі
анықталады
-
өздігінен бағалау қабілеттері
анықталады
-
алған материалдарды тиянақтай
алады
-
өздігінен ой қорытады
|
Сабақта туындаған негізгі
идеялар
|
-
тақырыпты жан-жақты іздейді
-
сыни көзқарасы қалыптасады
-
топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы
сақталады
|
Күтілетін нәтиже
|
|
Көрнекілік
|
АКТ, топтың алтын ережесі,
INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия,
кері байланыс
|
Дерек көздері
|
«Информатика негіздері»
журналы
|
Тапсырмалар
|
1. Топтық жұмыс
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының әрекеті:
|
Мұғалім әрекеті
-жұпқа
бөлу
-жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру
- ынтымақтамтастық атмосферасын
қалыптастыру
Топтық жұмыс
|
Оқушы әрекеті
-тапсырмаларды жеке-жеке
орындау
-жұпта әр баланың ойы құнды екенін
ұғыну
-тренинг барысында толық
қатысу
Топтық жұмыс
|
І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды
таңда
ІІ. Оқушыларға жағымды
психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2
мин)
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау (3
мин)
Қайталау, еске
түсіру
|
Модульдер
1.АКТ
2. Сыни тұрғыдан
ойлау
3.Білім беруді және оқуды
бағалау
4.Жаңа тәсілдер,
әңгімелесу
|
Мұғалімнің әрекеті
Салтанатты түрде тапсырылған
тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту
мен оқудағы жаңаша әдіс - тәсілдерді іске
асырады
|
Оқушы әрекеті
Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды
жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып орындайды, топта әр баланың
ойы құнды екенін ұғына біледі
Жұпта белсенділік таныта біледі
|
Бағалау
крийтерилері:
|
Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия
жасайды
Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне
қарай бағалайды
|
-бағалау критерийлерін
құрастырады
-жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек
айтады
|
Келесі тапсырма
|
Компьютер – әмбебап есептеуіш
машина
|
Эссе жазып келу
|