Материалдар / Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Кәрімова Мөлдір Нурланқызы

Күні


Информатика

5 а-сынып

Сілтемелер

Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық

Сабақтың тақырыбы

Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері

Жалпы мақсаттар

Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру

Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту

Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері

  • оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады

  • өздігінен бағалау қабілеттері анықталады

  • алған материалдарды тиянақтай алады

  • өздігінен ой қорытады

Сабақта туындаған негізгі идеялар

  • тақырыпты жан-жақты іздейді

  • сыни көзқарасы қалыптасады

  • топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады

Күтілетін нәтиже

  • дәлелді пікірлерімен бөлісе алады

  • өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады

Көрнекілік

АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс

Дерек көздері

«Информатика негіздері» журналы

Тапсырмалар

1. Топтық жұмыс

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті:

Мұғалім әрекеті

-жұпқа бөлу

-жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

- ынтымақтамтастық атмосферасын қалыптастыру

Топтық жұмыс


Оқушы әрекеті

-тапсырмаларды жеке-жеке орындау

-жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну

-тренинг барысында толық қатысу


Топтық жұмыс


І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда

ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин)

І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин)

Қайталау, еске түсіру

Модульдер

1.АКТ

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3.Білім беруді және оқуды бағалау

4.Жаңа тәсілдер, әңгімелесу

Мұғалімнің әрекеті

Салтанатты түрде тапсырылған тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс - тәсілдерді іске асырады

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі

Жұпта белсенділік таныта біледі


Бағалау крийтерилері:

Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды

Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды

-бағалау критерийлерін құрастырады

-жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады

Келесі тапсырма

Компьютер – әмбебап есептеуіш машина

Эссе жазып келу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!