Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Күні:

    Сынып:7

    сабақ 1

    Мектеп:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту

    7.2.1.2- ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін беру

    Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.


    Сабақ мақсаты:

    ақпараттың ылғи бір өлшем бірлігін басқаға аударуды жүзеге асыра алады және ақпараттар санын анықтау үшін есеп шығара алады

    Бағалау критерийлері

    Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады



    Тілдік мақсаттар


    Оқушылыр орындай алады:

    өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады

    Пәндік лексика және терминология

    Бит, Байт, ақпараттар өлшем бірліктері

    Тілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым:

    Ақпараттарды сақтаудың жалпы қағидасы …. болып саналады

    • біздің зерттеуіміз көрсетті/көрсетеді, яғни …

    • Біз түсіндік, оның…

    • Осылайша біз анықтадық, оның …

    • Қорытындылай келе, біз түсіндік, оның …

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Өнер, ана тілі сабағы

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:

    1. Компьютерде ақпарат қалай берілген?

    2. Ақпараттардың қандай түрлері компьютерде берілуі мүмкін?

    3. Компьютерде ақпаратпен қандай іс-жосықтар жүзеге асып жатады?

    Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?»

    Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетісті критерийлерін талқылайды.

    Блокнот бағдарламасын қолданып ақпарат көлемін анықтау тапсырмасын беру.

    (Д)Оқушылар зерттеу жасап, қорытынды шығарады.

    Қайталау:

    Сұрақтар қою:

    Сізге қандай ақпарат өлшемдері таныс?

    Ақпарат өлшемдерін өсу ретімен орналастырыңыз (толтыру үшін пирамида суреті қолданыңыз).

    (С)Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.









    Сабақтың ортасы

    8 минут




    1 минут





    5 минут



    3 минут

    16 минут


    Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады.

    № 1 материал

    Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз.

    Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.

     

    Көлем

    Өлшем бірліктері

    Өлшегіш аспап

    масса

    грамм, килограмм, центнер, тонна

    Нәрсенің массасын өлшеу үшін таразы қолданылады

    Прямоугольник 25

    ұзындық

    миллиметр, сантиметр, метр, километр,

    Ұзындықты өлшеу үшін сызғышты қолданады

    уақыт

    секунд, минут, сағат, тәулік, ай, жыл, ғасыр

    Уақытты өлшеу үшін сағат қолданылады.

    бұрыш

    градус, радиана

    Бұрыштарды өлшеу үшін транспортир қолданылады

     Ақпарат адам үшін жаңа,белгісіз болу керек. Хабар бізге ақпарат алу деген бізге жаңа түсінікті болуы керек. Сол салада біліміміз жеткілікті болуы керек. Егер ақпарат біз үшін толық, объективті,жаңа,пайдалы, әрі нақты болса ол біз үшін бағалы болады. Хабардың ақпараттың көлемі деп- хабардың ұзындығын, яғни символдар санын білдіреді.Ендеше техникада кез-келген сақталатын берілетін ақпарат көлемі ондағы берілетін ақпарат көлемі ондағы ең кіші өлшем бір екілік разрядқа немесе 1 битке тең болады. Ақпаратты өлшеу бірлігі бір битке тең. Одан кейін 1 байт. Хабардың ақпараттың көлемі-бит немесе байтта өлшенетін оның ұзындығы.

    Постермен жұмыс

    1 топ Ақпаратық жүйе

    2 топ ASCLL коды.

    3 топ . Венн диаграммасы

    Топтарға жаңа тақырып бойынша Сен маған мен саған ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу


    Сандық түрде берілген ақпарат та өлшенуі мүмкін.

    Ақпарат өлшемінің ең кіші бірлігі бит болып табылады.

    Бір битте өте аз ақпараттар болады. Ол екі мәннің (1 немесе 0) тек біреуін қабылдай алады. Ақпаратты битпен өлшеу өте қолайсыз – сандар көп. Яғни автомобильдің массасын граммен өлшемейді.

     

    Мысалы, егер флешканың көлемін битпен көрсеткенде, біз  34359738368 бит шығарамыз.

     

    Компьютер дүкеніне келіп сатушыдан 34359738368 бит көлемінде флешканы сұрап көріңіз. Әрине, сатушы ештеңе түсіне қоймас.

     

    Сондықтан информатикада және өмірде ақпараттардың өлшем бірліктері битінен туындылар қолданылады.

    1 байт =8 бит

     

    1 Кб =1024 байт

    Бұл килобайт (Кбайт)

    1 Мб =1024 Кб

    Бұл мегабайт (Мбайт)

    1 Гб =1024 Мб

    Бұл гигабайт (Гбайт)

    1 Тб=1024 Гб

    Бұл терабайт (Тбайт)

    1 Пб =1024 Тб

    Бұл петабайт (Пбайт)

    1 Эб =1024 Пб

    Бұл эксабайт (Эбайт)

    1 Зб =1024 Эб

    Бұл зеттабайт (Збайт)

    1 Йб =1024 Зб

    Бұл йоттабайт (Йбайт)

    Ақпараттардың әр түрлі көлемін салыстыру үшін мысалдар:

    • 1 байт — клавиатурадан шығарылған символ: 

    • 100 Кбайт — төменгі тұрғыдағы фотосуреттер: 

    • 1 Мбайт — шағын көркем кітап: 

    • 100 Мбайт — кітабы бар метрлік сөре: 

    • 3 Гбайт — сапалы бейнежазбаның сағаты: 

    • 1 Гбайт — адам өмір бойы оқып шығады: 


    Бір символ сегіз нөлмен және бірліктермен, яғни 8 бит немесе 1 байтпен кодталады. Онда хабарламалардың ақпараттық көлемі осы хабарламалар символдары есебі бойынша шығаруға болады.


     Мысалы, «1 байт 8 битке тең» хабарламалардың ақпараттық көлемін табамыз. Хабарламадағы символдардың жалпы санын (тырнақша арасында) есептейміз, мұндайда символ ретіндегі астыңғы сызық (пробел) туралы ұмытпаймыз. Қорытындысында 18 символ немесе 18 байт шығады.

     

    Енді егер әр беттен 40 жол, ал әр жолдан 60 символ кеміп отырса, 50 бетті кітапта қанша ақпарат сақталғанын есептеп шығарамыз.

    50⋅40⋅60= барлық кітапта 120000 символ немесе 120000 байт. Килобайттарға көшейік  120000:1024=117,1875 Кб. Бұл шамамен 117 Кб. Бұл мәнді мегабайтқа ауыстырғанда, 117,1875:1024=0,1144 Мб.


     Графикалық файлдар әжептәуір көп ақпараттан тұрады, бейнефайлдар одан да көп мазмұндайды.

    Мысалы, 24 бит немесе 3 байтпен кодталған 800-ден 800 пикселден тұратын сурет 800⋅800⋅3=1920000 байт ақпараттық көлемге ие болады.

    1920000 байт :1024=1875 Кбайт

    1875 Кбайт :1024=1,83 Мбайт

    Бір сурет 50 бетті 16 кітап сияқты осындай ақпараттық көлемге ие болады.

     

    Компьютерлік ақпараттық тасымалдаушылар көлемі мегабайт және гигабайттармен өлшенеді.

    Бүгінгі күннің өзінде 1-2 терабайт көлеміне ие тасымалдаушы (мысалы, қатты диск) бар.

     

       


    «Кило», «мега», т.б. деп аталатын жинақтауышы бар ақпараттар санының өлшем бірліктері өлшем теориясы тұрғысынан дұрыс болып табылмайды, яғни бұл жинақтауыштар 10n, где n=3,6,9 т.б.коэффициенттері пайдаланылатынөлшемнің метрикалық жүйеде көбейту сапасында қолданылады.

    Бұл дұрыс еместерді жою үшін электронды технология саласына стандарттарды жасаумен айналысатын Халықаралық электротехникалық комиссия ақпараттар есебінің өлшем бірлігі үшін жаңа жинақтауыштар қатарын бекітті: киби (kibi), меби (mebi), гиби (gibi), теби (tebi), пети (peti), эксби (exbi). Бірақ ақпараттар есебінің өлшем бірлігінің ескі белгілері пайдаланылып жатқанда, жаңа атаулардың кеңінен қолданыла бастауына уақыт талап етіледі.



    Тапсырма 1. Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі (БК 1))

    Дескрипторлар:

    Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

    Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

    Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады; Тапсырманы дәптерге орындайды.

    Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды.


    Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)

    Дескрипторлар:

    Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; (Ж)Жұптық жұмыс

    Тапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1)

    Дескрипторлар:

    Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;


    Дифф.: қосымша тапсырма орындайды.

    Дескрипторлар:

    Мегабайтта және гигабайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Бит және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    (Д)Әркім жеке орындайды.

    И) (Ф) Оқушыларға ақпараттар санының өлшем бірлігін кеміту тәртібінде орын-орнына қою ұсынылады:

    1 Гбайт 1Кбайт 1025 байт 1 Мбайт

    Оқушылар сынып бөлмесінде learningapps.org өз бетімен тапсырма орындайды


    Бағалау критерийлер

    Дескриптор

    Ұпай

    Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады



    префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады


    1


    Бір ақпараттар өлшем бірліктерінен басқаға көшірілуін іске асырады

    1





    Сергіту сәті

    Сұрақ парақшалары.







    Оқулық, дәптерлер.







    Ойын ойнайық.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Сабақты қорытындылау және рефлексия.

    Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

    Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.

    Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

    .Үй тапсырмасы.

    Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:

    http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html

    Есепті шешу:

    Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    Смайликтер

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Биргебаева Жадыра Жанысовна
    04 Наурыз 2019
    1605
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сынып. информатика пәнінен қысқа мерзімді жоспар. бұл жоспарда ақпаратты қалай өлшеу керек екендігін түсіндіру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Күні:

    Сынып:7

    сабақ 1

    Мектеп:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ақпараттың өлшем бірліктері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.1- ақпараттың өлшем бірліктерін атап өту

    7.2.1.2- ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірліктеріне ауыстыруды жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы:ақпаратты техникалық құралдар мен дербес компьютердің көмегімен беру, сақтау және ұсыну тәсілдерін беру

    Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.

    Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.


    Сабақ мақсаты:

    ақпараттың ылғи бір өлшем бірлігін басқаға аударуды жүзеге асыра алады және ақпараттар санын анықтау үшін есеп шығара алады

    Бағалау критерийлері

    Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады



    Тілдік мақсаттар


    Оқушылыр орындай алады:

    өздерінің практикалық жұмыс нәтижелерін ауызша жинақтай алады

    Пәндік лексика және терминология

    Бит, Байт, ақпараттар өлшем бірліктері

    Тілдесу үшін пайдалы лебіздердің легі/жазылым:

    Ақпараттарды сақтаудың жалпы қағидасы …. болып саналады

    • біздің зерттеуіміз көрсетті/көрсетеді, яғни …

    • Біз түсіндік, оның…

    • Осылайша біз анықтадық, оның …

    • Қорытындылай келе, біз түсіндік, оның …

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Өнер, ана тілі сабағы

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    Бірлескен ортаны құру, сабақ тақырыбын және мақсатын анықтау. Мұғалім сабақ тақырыбын анықтау үшін сұрақтарға жауап беруді ұсынады:

    1. Компьютерде ақпарат қалай берілген?

    2. Ақпараттардың қандай түрлері компьютерде берілуі мүмкін?

    3. Компьютерде ақпаратпен қандай іс-жосықтар жүзеге асып жатады?

    Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?»

    Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау. (С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетісті критерийлерін талқылайды.

    Блокнот бағдарламасын қолданып ақпарат көлемін анықтау тапсырмасын беру.

    (Д)Оқушылар зерттеу жасап, қорытынды шығарады.

    Қайталау:

    Сұрақтар қою:

    Сізге қандай ақпарат өлшемдері таныс?

    Ақпарат өлшемдерін өсу ретімен орналастырыңыз (толтыру үшін пирамида суреті қолданыңыз).

    (С)Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.









    Сабақтың ортасы

    8 минут




    1 минут





    5 минут



    3 минут

    16 минут


    Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады.

    № 1 материал

    Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз.

    Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.

     

    Көлем

    Өлшем бірліктері

    Өлшегіш аспап

    масса

    грамм, килограмм, центнер, тонна

    Нәрсенің массасын өлшеу үшін таразы қолданылады

    Прямоугольник 25

    ұзындық

    миллиметр, сантиметр, метр, километр,

    Ұзындықты өлшеу үшін сызғышты қолданады

    уақыт

    секунд, минут, сағат, тәулік, ай, жыл, ғасыр

    Уақытты өлшеу үшін сағат қолданылады.

    бұрыш

    градус, радиана

    Бұрыштарды өлшеу үшін транспортир қолданылады

     Ақпарат адам үшін жаңа,белгісіз болу керек. Хабар бізге ақпарат алу деген бізге жаңа түсінікті болуы керек. Сол салада біліміміз жеткілікті болуы керек. Егер ақпарат біз үшін толық, объективті,жаңа,пайдалы, әрі нақты болса ол біз үшін бағалы болады. Хабардың ақпараттың көлемі деп- хабардың ұзындығын, яғни символдар санын білдіреді.Ендеше техникада кез-келген сақталатын берілетін ақпарат көлемі ондағы берілетін ақпарат көлемі ондағы ең кіші өлшем бір екілік разрядқа немесе 1 битке тең болады. Ақпаратты өлшеу бірлігі бір битке тең. Одан кейін 1 байт. Хабардың ақпараттың көлемі-бит немесе байтта өлшенетін оның ұзындығы.

    Постермен жұмыс

    1 топ Ақпаратық жүйе

    2 топ ASCLL коды.

    3 топ . Венн диаграммасы

    Топтарға жаңа тақырып бойынша Сен маған мен саған ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу


    Сандық түрде берілген ақпарат та өлшенуі мүмкін.

    Ақпарат өлшемінің ең кіші бірлігі бит болып табылады.

    Бір битте өте аз ақпараттар болады. Ол екі мәннің (1 немесе 0) тек біреуін қабылдай алады. Ақпаратты битпен өлшеу өте қолайсыз – сандар көп. Яғни автомобильдің массасын граммен өлшемейді.

     

    Мысалы, егер флешканың көлемін битпен көрсеткенде, біз  34359738368 бит шығарамыз.

     

    Компьютер дүкеніне келіп сатушыдан 34359738368 бит көлемінде флешканы сұрап көріңіз. Әрине, сатушы ештеңе түсіне қоймас.

     

    Сондықтан информатикада және өмірде ақпараттардың өлшем бірліктері битінен туындылар қолданылады.

    1 байт =8 бит

     

    1 Кб =1024 байт

    Бұл килобайт (Кбайт)

    1 Мб =1024 Кб

    Бұл мегабайт (Мбайт)

    1 Гб =1024 Мб

    Бұл гигабайт (Гбайт)

    1 Тб=1024 Гб

    Бұл терабайт (Тбайт)

    1 Пб =1024 Тб

    Бұл петабайт (Пбайт)

    1 Эб =1024 Пб

    Бұл эксабайт (Эбайт)

    1 Зб =1024 Эб

    Бұл зеттабайт (Збайт)

    1 Йб =1024 Зб

    Бұл йоттабайт (Йбайт)

    Ақпараттардың әр түрлі көлемін салыстыру үшін мысалдар:

    • 1 байт — клавиатурадан шығарылған символ: 

    • 100 Кбайт — төменгі тұрғыдағы фотосуреттер: 

    • 1 Мбайт — шағын көркем кітап: 

    • 100 Мбайт — кітабы бар метрлік сөре: 

    • 3 Гбайт — сапалы бейнежазбаның сағаты: 

    • 1 Гбайт — адам өмір бойы оқып шығады: 


    Бір символ сегіз нөлмен және бірліктермен, яғни 8 бит немесе 1 байтпен кодталады. Онда хабарламалардың ақпараттық көлемі осы хабарламалар символдары есебі бойынша шығаруға болады.


     Мысалы, «1 байт 8 битке тең» хабарламалардың ақпараттық көлемін табамыз. Хабарламадағы символдардың жалпы санын (тырнақша арасында) есептейміз, мұндайда символ ретіндегі астыңғы сызық (пробел) туралы ұмытпаймыз. Қорытындысында 18 символ немесе 18 байт шығады.

     

    Енді егер әр беттен 40 жол, ал әр жолдан 60 символ кеміп отырса, 50 бетті кітапта қанша ақпарат сақталғанын есептеп шығарамыз.

    50⋅40⋅60= барлық кітапта 120000 символ немесе 120000 байт. Килобайттарға көшейік  120000:1024=117,1875 Кб. Бұл шамамен 117 Кб. Бұл мәнді мегабайтқа ауыстырғанда, 117,1875:1024=0,1144 Мб.


     Графикалық файлдар әжептәуір көп ақпараттан тұрады, бейнефайлдар одан да көп мазмұндайды.

    Мысалы, 24 бит немесе 3 байтпен кодталған 800-ден 800 пикселден тұратын сурет 800⋅800⋅3=1920000 байт ақпараттық көлемге ие болады.

    1920000 байт :1024=1875 Кбайт

    1875 Кбайт :1024=1,83 Мбайт

    Бір сурет 50 бетті 16 кітап сияқты осындай ақпараттық көлемге ие болады.

     

    Компьютерлік ақпараттық тасымалдаушылар көлемі мегабайт және гигабайттармен өлшенеді.

    Бүгінгі күннің өзінде 1-2 терабайт көлеміне ие тасымалдаушы (мысалы, қатты диск) бар.

     

       


    «Кило», «мега», т.б. деп аталатын жинақтауышы бар ақпараттар санының өлшем бірліктері өлшем теориясы тұрғысынан дұрыс болып табылмайды, яғни бұл жинақтауыштар 10n, где n=3,6,9 т.б.коэффициенттері пайдаланылатынөлшемнің метрикалық жүйеде көбейту сапасында қолданылады.

    Бұл дұрыс еместерді жою үшін электронды технология саласына стандарттарды жасаумен айналысатын Халықаралық электротехникалық комиссия ақпараттар есебінің өлшем бірлігі үшін жаңа жинақтауыштар қатарын бекітті: киби (kibi), меби (mebi), гиби (gibi), теби (tebi), пети (peti), эксби (exbi). Бірақ ақпараттар есебінің өлшем бірлігінің ескі белгілері пайдаланылып жатқанда, жаңа атаулардың кеңінен қолданыла бастауына уақыт талап етіледі.



    Тапсырма 1. Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі (БК 1))

    Дескрипторлар:

    Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

    Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

    Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады; Тапсырманы дәптерге орындайды.

    Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды.


    Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)

    Дескрипторлар:

    Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

    Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады; (Ж)Жұптық жұмыс

    Тапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1)

    Дескрипторлар:

    Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;


    Дифф.: қосымша тапсырма орындайды.

    Дескрипторлар:

    Мегабайтта және гигабайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    Бит және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

    (Д)Әркім жеке орындайды.

    И) (Ф) Оқушыларға ақпараттар санының өлшем бірлігін кеміту тәртібінде орын-орнына қою ұсынылады:

    1 Гбайт 1Кбайт 1025 байт 1 Мбайт

    Оқушылар сынып бөлмесінде learningapps.org өз бетімен тапсырма орындайды


    Бағалау критерийлер

    Дескриптор

    Ұпай

    Кило-, мега-, гига-, терра префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады



    префикстарды пайдаланып, ақпараттар өлшем бірліктерінің өзара байланысын белгілей алады


    1


    Бір ақпараттар өлшем бірліктерінен басқаға көшірілуін іске асырады

    1





    Сергіту сәті

    Сұрақ парақшалары.







    Оқулық, дәптерлер.







    Ойын ойнайық.

    Сабақтың соңы

    2 минут


    Сабақты қорытындылау және рефлексия.

    Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

    Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.

    Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

    .Үй тапсырмасы.

    Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:

    http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html

    Есепті шешу:

    Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    Смайликтер

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    04.03.2019
    1605
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Биргебаева Жадыра Жанысовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации