Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру, үй тапсырмасын тексеру |
Топтастыру «Үшке және екіге еселік» әдісі арқылы 3 топқа бірігеді. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
|
. Мадақтау, ауызша кері байланыс |
Қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы
|
ТЖ Тапсырма: Түрлі ақпарат сақтау құрылғыларының (USB флешка, қатты диск, SSD, бұлтты сақтау) көлемдерін зерттеңіз.
ӨЖ. «Вен диаграммасы» Қатты диск пен флешканың артықшылықтары мен кемшіліктері ЖЖ. Файл көлемін анықтау
Практикалық тапсырма 1-тапсырма. Толық аты-жөндеріңіз қанша бит, байт болатынын есептеп табыңдар 2-тапсырма. Бір құжат файлының көлемі 500 килобайт болса, оны мегабайтпен және байтпен көрсетіңіз. |
Қатты диск, флешкарта және CD суреттері мен көлемдері (сыйымдылығы) берілген. Оқушылар әртүрлі көлемдегі файлдарды орналастыру керек және әр құрылғының артықшылықтары мен кемшіліктерін айтады
Тапсырманы жұптасып дәптерге орындайды
Дәптерге орындайды |
Дискриптор: Құрылғылардың сыйымдылығын анықтап, оны байтпен, килобайтпен және мегабайтпен салыстырады; Әр құрылғының артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіреді; Дескриптор: -құрылғыларды артықшылығын айтады -құрылғылардың кемшіліктерін айтады Дескриптор: -кб ты мб қа ауыстырады -кб ты байтқа ауыстырады; -гб ты мб қа ауыстырады; -файлдар санын анықтайды Дескриптор: -Ақпаратты байтпен табады; -байтты битке айналдырады; -сөздің көлемін табады -сөздің санын табады. |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «Бес саусақ» әдісі |
|
|
|






жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттың өлшем бірліктері
Ақпараттың өлшем бірліктері
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру, үй тапсырмасын тексеру |
Топтастыру «Үшке және екіге еселік» әдісі арқылы 3 топқа бірігеді. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.
|
. Мадақтау, ауызша кері байланыс |
Қағаз қиындылары |
|
Сабақтың ортасы
|
ТЖ Тапсырма: Түрлі ақпарат сақтау құрылғыларының (USB флешка, қатты диск, SSD, бұлтты сақтау) көлемдерін зерттеңіз.
ӨЖ. «Вен диаграммасы» Қатты диск пен флешканың артықшылықтары мен кемшіліктері ЖЖ. Файл көлемін анықтау
Практикалық тапсырма 1-тапсырма. Толық аты-жөндеріңіз қанша бит, байт болатынын есептеп табыңдар 2-тапсырма. Бір құжат файлының көлемі 500 килобайт болса, оны мегабайтпен және байтпен көрсетіңіз. |
Қатты диск, флешкарта және CD суреттері мен көлемдері (сыйымдылығы) берілген. Оқушылар әртүрлі көлемдегі файлдарды орналастыру керек және әр құрылғының артықшылықтары мен кемшіліктерін айтады
Тапсырманы жұптасып дәптерге орындайды
Дәптерге орындайды |
Дискриптор: Құрылғылардың сыйымдылығын анықтап, оны байтпен, килобайтпен және мегабайтпен салыстырады; Әр құрылғының артықшылықтары мен кемшіліктерін түсіндіреді; Дескриптор: -құрылғыларды артықшылығын айтады -құрылғылардың кемшіліктерін айтады Дескриптор: -кб ты мб қа ауыстырады -кб ты байтқа ауыстырады; -гб ты мб қа ауыстырады; -файлдар санын анықтайды Дескриптор: -Ақпаратты байтпен табады; -байтты битке айналдырады; -сөздің көлемін табады -сөздің санын табады. |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «Бес саусақ» әдісі |
|
|
|






шағым қалдыра аласыз















