Сабақтың
басы
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1.
Сәлемдесу.
2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Психологиялық
жағымды ахуал орнату.
Алдыңғы білімді еске
түсіру, үй тапсырмасын
тексеру
|
Топтастыру
«Үшке және екіге
еселік» әдісі арқылы 3 топқа
бірігеді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.

|
.
Мадақтау, ауызша кері
байланыс
|
Қағаз
қиындылары
|
Сабақтың
ортасы
|
ТЖ
Тапсырма: Түрлі ақпарат сақтау
құрылғыларының (USB флешка, қатты диск, SSD, бұлтты сақтау)
көлемдерін зерттеңіз.

ӨЖ. «Вен
диаграммасы»
Қатты диск пен
флешканың артықшылықтары мен
кемшіліктері
ЖЖ. Файл көлемін
анықтау
-
Флешкада 16 гигабайт
орын бар. Оның ішіне қанша 2 мегабайт файлдар сақтауға
болады?
-
Кітаптағы 110 Мб ақпаратты
«Информатика» сөзінің нешеуімен ауыстыруға
болады?
Практикалық
тапсырма
1-тапсырма.
Толық аты-жөндеріңіз қанша
бит, байт болатынын есептеп
табыңдар
2-тапсырма.
Бір құжат файлының көлемі 500
килобайт болса, оны мегабайтпен және байтпен
көрсетіңіз.
|
Қатты диск,
флешкарта және CD суреттері мен көлемдері (сыйымдылығы) берілген.
Оқушылар әртүрлі көлемдегі файлдарды орналастыру керек және әр
құрылғының артықшылықтары мен кемшіліктерін
айтады
Тапсырманы жұптасып
дәптерге орындайды
Дәптерге
орындайды
|
Дискриптор:
Құрылғылардың
сыйымдылығын анықтап, оны байтпен, килобайтпен және мегабайтпен
салыстырады;
Әр құрылғының
артықшылықтары мен кемшіліктерін
түсіндіреді;
Дескриптор:
-құрылғыларды
артықшылығын айтады
-құрылғылардың
кемшіліктерін айтады
Дескриптор:
-кб ты мб қа
ауыстырады
-кб ты байтқа
ауыстырады;
-гб ты мб қа
ауыстырады;
-файлдар санын
анықтайды
Дескриптор:
-Ақпаратты байтпен
табады;
-байтты битке
айналдырады;
-сөздің көлемін
табады
-сөздің санын
табады.
|
|