Сабақтың басы
8
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Сәлемдесу» ойыны:
Қазір сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларыңыз керек.
«Бастаймыз» деген белгі берілгенде, сендер бір-бірлеріңізбен
тез-тез амандасыңыздар. Әр адаммен әр-түрлі амандасыңыздар. Яғни,
көз-бен…, қолмен … , иықпен…, құлақпен…, тіземен…, иекпен… ,
өкшемен …, арқамен, баспен т.б.
«Жұлдыздар»
ойыны
Бізге жұлдыздар не үшін
керек?
Әрине жұлдыздар бізге түнде жарық сыйлайды және әдемілік үшін
керек.
Тапсырма:
-3 түсті жұлдыздардан таңдаған
түсіңді ал;
-Жұлдызға өз есіміңді беріп,
есіміңнің бас әріпінен келетін жағымды сөздер
айтыңыз;
-Ұқсас жұлдыздар бойынша топқа
бөліне қойыңыздар.
Кесте
беріледі
Көлем
|
Өлшем
бірлігі
|
Өлшеуіш
аспап
|
|
|
|
масса
|
грамм, кило-грамм, центнер, тонна
|

|
ұзындық
|
миллиметр, сан-тиметр, метр, километр,
|

|
уақыт
|
секунд, минут, сағат, тәулік, ай, жыл,
ғасыр
|

|
бұрыш
|
градус, радиан
|

|
Психологиялық
сұрақ:
-Сіздің ойыңызша бүгін қандай
тақырыппен таныс боламыз?
-Сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттармен таныстыру
|
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
Оқушылар өз ойла-рын ортаға
салады.
Оқушылар жауапта-ры арқылы
жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз бол-жамдарын
айтып, талқылау жүргізеді
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|


Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Компьютер ақпаратты қалай
көреді?
Ақпаратты компьютерге жазу үшін, компьютердегі әрбір белгі (әріп,
сан, дыбыс, бейне, графика) дабылдар (сигнал) тіліне аударылуы
керек.

Бит
Байт
Байт
(б) – сегіз биттен тұратын тізбек.
Мысал,
1 б
= 10101011
1
символ =
1
байт
Бит
– 0 (сигнал жок) және 1 (сигнал бар) сандарымен берілетін
элек-трлі сигнал.
Нөл және бір сандардан тұратын
сандар бинарлы сандар деп аталады.
Ақпаратты битпен өлшеу өте
қо-лайсыз – шығатын саны өте көп
Мысалы: флешканың көлемі 34359738368 бит



Мысалдар
қарастырылады
Тапсырма №1. Топтық
жұмыс

Тапсырма №2. Жұптық
жұмыс

Тапсырма №3. Жеке
жұмыс


Тапсырма №4
(ф.с.)
Сөйлемдегі символдар саны мен биттер санын
анықтаңдар.
“Туған жерім -
Қызылқоғам!”
Тапсырма №5
(ЕҚҚБ)

Тапсырма №5
(д.о.)

|
Дескриптор:
Кесте
толтырады:
-
ақпараттың өлшем бір-ліктерін
біледі
-ақпаратты бір өлшем бірлігінен
басқа өлшем бірлігіне аударуды біледі,
салыстырады
Дескриптор:
-
ақпараттың өлшем бір-ліктерін
біледі
-ақпаратты бір өлшем бірлігінен
басқа өлшем бірлігіне аударуды біледі
-ақпараттың көлемін анықтай
алады
Дескриптор:
-ақпараттың өлшем бір-ліктерін
анықтайды
-мәтін жазып,
сақтайды
-Жанама мәзірден «Қа-сиеттер»
қатарын таң-дайды
-құжат көлемін
анық-тайды
-құжат
көлемін бір өлшем бірлігінен басқа
өл-шем бірлігіне аударады
Дескриптор:
-
ақпараттың көлемін анықтай
алады
Дескриптор:
- ақпараттың өлшем бір-ліктерін
біледі
- ақпараттың өлшем бір-ліктерін кему ретімен
орналастырады
Дескриптор:
-
ақпараттың өлшем бір-ліктерін
біледі
-ақпаратты бір өлшем бірлігінен
басқа өлшем бірлігіне аударуды біле-ді,
салыстырады
|
Оқушылар жауабын мұ-қият
тыңдап, кері байла-ныс беріп отырылады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
2
ұпай
3
ұпай
5
ұпай
1
ұпай
2
ұпай
2
ұпай
|
Презентация
Оқулық,
дәптер,
Активті
тақта
Калькулятор
Дербес
компьютер
Электрондыоқулық
https://learningapps.org/4118087

|
Сабақтың соңы
Рефлексия
7
мин.
|
Өзін-өзі бағалау
жүргізіледі
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені
үйренді
- не түсініксіз
қалды
- немен жұмыс жасау
қажет
Үйге
тапсырма:

|
Бағалау
шәкілі
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалау
кри-терийлерімен өз деңгейле-рін
бағалай-ды
|
Бағалау
шәкіл А4,
|