|
Бөлім |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
6.09.2023ж |
|||
|
Сынып 7 «Ә» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.1. Ақпараттың бір өлшем бірлігін келесі өлшем бірліктерге ауыстыруды жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі, бірінен екінші бірлікке ауыстырады. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Ақпараттарды бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке ауыстырады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. Ағылшынша 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 15 мин |
Қауіпсіздік ережемен таныстыру Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады. № 1 материал Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз. Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.
Ақпарат адам үшін жаңа,белгісіз болу керек. Хабар бізге ақпарат алу деген бізге жаңа түсінікті болуы керек. Сол салада біліміміз жеткілікті болуы керек. Егер ақпарат біз үшін толық, объективті,жаңа,пайдалы, әрі нақты болса ол біз үшін бағалы болады. Хабардың ақпараттың көлемі деп- хабардың ұзындығын, яғни символдар санын білдіреді.Ендеше техникада кез-келген сақталатын берілетін ақпарат көлемі ондағы берілетін ақпарат көлемі ондағы ең кіші өлшем бір екілік разрядқа немесе 1 битке тең болады. Ақпаратты өлшеу бірлігі бір битке тең. Одан кейін 1 байт. Хабардың ақпараттың көлемі-бит немесе байтта өлшенетін оның ұзындығы. Постермен жұмыс 1 топ Ақпаратық жүйе 2 топ ASCLL коды. 3 топ . Венн диаграммасы Топтарға жаңа тақырып бойынша Сен маған мен саған ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу
|
Мұғалімді тыңдайды |
|
Презентация Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек: ^ Ақпаратты өлшеудің қандай маңызы бар? Бір өлшем бірліктен екіншісіне ауыстыруда қандай қиыншылықтар кездесті? Мәтіндік ақпараттардың көлемін анықтап, өлшем бірліктерге айналдыруда түсінбегендеріңмен бөліс. Ақпаратты жеткізу жылдамдығын есептеуде өлшем бірліктерді білу қаншалықты 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы 2 мин |
6 Мб ақпаратты байт, Кбайтта өрнектеңдер. Кітаптағы 110 Мб ақпаратты «Информатика» сөзінің нешеуімен ауыстыруға болады? Толық аты-жөндеріңіз қанша бит, байт болатынын есептеп табыңдар. 1 Гбайт ақпарат желіде 512 секундта тасымалданса, онда ақпаратты жеткізу жылдамдығын табыңдар. 600 беттік кітаптың әр бетінде 36 қатар 64 символ бар. Осы кітаптағы ақпаратты 64 Кб жылдамдықпен қанша уақытта тасымалдау мүмкін? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттың өлшем бірліктері
Ақпараттың өлшем бірліктері
|
Бөлім |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
6.09.2023ж |
|||
|
Сынып 7 «Ә» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.1. Ақпараттың бір өлшем бірлігін келесі өлшем бірліктерге ауыстыруды жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі, бірінен екінші бірлікке ауыстырады. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Ақпараттарды бір өлшем бірліктен екінші өлшем бірлікке ауыстырады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу. Ағылшынша 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. ҚБ: жұлдыз / 2 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді. 5.Бағалайды. |
Жұлдыз 2 балл |
Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин 15 мин |
Қауіпсіздік ережемен таныстыру Жаңа материалды мазмұндау (сыныппен жұмыс): мұғалім сабақ презентациясына және №1 материалдар файлына сүйене отырып, оқушыларды өлшемдер бірлігімен таныстырады. № 1 материал Біз – уақытты, ұзындықты, жылдамдық, массаны – тұрақты түрде осыларды өлшейміз де жатамыз. Және әр көлем үшін өз өлшем бірлігі бар, ал көбінесе бірнешеу. Сендер әлден-ақ өлшенетін көп көлемді білесіңдер. Мысалы, уақыт, ұзындық, масса, бұрыш.
Ақпарат адам үшін жаңа,белгісіз болу керек. Хабар бізге ақпарат алу деген бізге жаңа түсінікті болуы керек. Сол салада біліміміз жеткілікті болуы керек. Егер ақпарат біз үшін толық, объективті,жаңа,пайдалы, әрі нақты болса ол біз үшін бағалы болады. Хабардың ақпараттың көлемі деп- хабардың ұзындығын, яғни символдар санын білдіреді.Ендеше техникада кез-келген сақталатын берілетін ақпарат көлемі ондағы берілетін ақпарат көлемі ондағы ең кіші өлшем бір екілік разрядқа немесе 1 битке тең болады. Ақпаратты өлшеу бірлігі бір битке тең. Одан кейін 1 байт. Хабардың ақпараттың көлемі-бит немесе байтта өлшенетін оның ұзындығы. Постермен жұмыс 1 топ Ақпаратық жүйе 2 топ ASCLL коды. 3 топ . Венн диаграммасы Топтарға жаңа тақырып бойынша Сен маған мен саған ойыны арқылы ассосация әдісімен тақырыптың маңыздылығын қолдана отырып топ бойынша жұмыс жасату және тапсырмалар тарату, тапсырма төңірегінде топпен жұмыс жүргізу
|
Мұғалімді тыңдайды |
|
Презентация Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек: ^ Ақпаратты өлшеудің қандай маңызы бар? Бір өлшем бірліктен екіншісіне ауыстыруда қандай қиыншылықтар кездесті? Мәтіндік ақпараттардың көлемін анықтап, өлшем бірліктерге айналдыруда түсінбегендеріңмен бөліс. Ақпаратты жеткізу жылдамдығын есептеуде өлшем бірліктерді білу қаншалықты 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «Смайлик»
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы 2 мин |
6 Мб ақпаратты байт, Кбайтта өрнектеңдер. Кітаптағы 110 Мб ақпаратты «Информатика» сөзінің нешеуімен ауыстыруға болады? Толық аты-жөндеріңіз қанша бит, байт болатынын есептеп табыңдар. 1 Гбайт ақпарат желіде 512 секундта тасымалданса, онда ақпаратты жеткізу жылдамдығын табыңдар. 600 беттік кітаптың әр бетінде 36 қатар 64 символ бар. Осы кітаптағы ақпаратты 64 Кб жылдамдықпен қанша уақытта тасымалдау мүмкін? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













