Материалдар / "Ақпараттың өлшем бірліктері" 5 сынып

"Ақпараттың өлшем бірліктері" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың өлшем бірліктері. Сынып: 5 Сабақ мақсаттары: Ақпараттың өлшем бірліктерін білу, есептер шығаруды үйрену, түрлері мен қолдану тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру. Міндеттері: ақпараттың өлшем бірліктерін білу, оларды айыра алу, есептеуді үйрену. Сабақтың түрі: жаңа сабақ, практикум элементерінің көмегімен демонстрациялау. Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын. Құралдар: түсті қарындаштар мен фломастер, маркерлер, өшіргіш, А4 қағазы, смайликтер, дәптер, қалам, интербелсенді тақта, компьютер. Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Допты сұрақ», «Ойлан, жұптас, бөліс», жекелей жұмыс әдістері. Оқыту нәтижесі: оқушылар ақпараттың өлшем бірліктерімен танысып, әртүрлі ақпараттардың өлшемдерін анықтай, есептей алады. Сілтеме: Bilimland.kz, оқулық, қосымша материалдар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2018
839
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



С.Сатыбалдин атындағы орта мектеп

















5 СЫНЫППән мұғалімі: Жакупбекова И.М.





2017-2018 оқу жылы

Пәні: информатика Сабақтың тақырыбы: Ақпараттың өлшем бірліктері.Сынып: 5Сабақ мақсаттары: Ақпараттың өлшем бірліктерін білу, есептер шығаруды үйрену, түрлері мен қолдану тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру.Міндеттері: ақпараттың өлшем бірліктерін білу, оларды айыра алу, есептеуді үйрену.Сабақтың түрі: жаңа сабақ, практикум элементерінің көмегімен демонстрациялау.Пәнаралық байланыс: математика, ағылшын. Құралдар: түсті қарындаштар мен фломастер, маркерлер, өшіргіш, А4 қағазы, смайликтер, дәптер, қалам, интербелсенді тақта, компьютер.Әдіс-тәсілдер: «Миға шабуыл», «Допты сұрақ», «Ойлан, жұптас, бөліс», жекелей жұмыс әдістері.Оқыту нәтижесі: оқушылар ақпараттың өлшем бірліктерімен танысып, әртүрлі ақпараттардың өлшемдерін анықтай, есептей алады.Сілтеме: Bilimland.kz, оқулық, қосымша материалдар.
Сабақ кезеңдерУақыт

Кірікті-рілген модульМұғалімнің әрекетіОқушылардың әрекеті
I.Ұйымдастыру

2 минЖЕСО

Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. «Менің көршім әдемі, менің көршім сымбатты, менің көршім сұлу» сөздері арқылы бір-бірін мадақтап, сөздерді ұсыну және ұқсас келген сөздер арқылы топқа бөлу, білезік істеп тағу. Мұғаліммен амандасып, бір-біріне жақсы сөз тіркестерін айтып тілек тілейді және топқа бөлінеді.
Білу

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
4 минОЖТ

ОүБ,ОБ
Үй тапсырмасыӨткен тақырыпты тест тапсырмалары арқылы тексерту. Сілтеме: https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleriОқушылар тест тапсырмасын орындайды, жауаптары пайызбен көрсетіледі.
Түсіну

ІІІ.Оқу-танымдық әрекетіне дайындық
2 минАКТОЖТ

Жаңа сабақтың тақырыбы қандай? «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қойып, тақырыпқа шығу. Уақыттың өлшем бірліктері қандай?Узындықтың өлшем бірліктері қандай?Массаның өлшем бірліктері қандай?

Сабақтың мақсаты қандай?
Жаңа сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беріп тақырыпқа шығады: Ақпараттың өлшем бірліктері.Мақсатымыз: - Ақпараттың өлшем бірліктерін білу, есептер шығаруды үйрену, түрлері мен қолдану тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру.
Талдау

IV.Жаңа оқу материалын таныту
8 минОЖТСТООБжКСілтеме https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri арқылы бейнебаян көрсетіледі (3.55). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыс жасайды, постермен жұмыс жасайды.Оқушылар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыс жасайды, ойларын постерге түсіріп қорғайды.
Қолдану

V.Бiлiмдерін бекiту
10 минАКТОЖТ

Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3. Жаттығу 1:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 2:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 3:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3.Жаттығуларды орындайды. Жаттығу 1:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 2:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 3:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri .
Сергіту сәті1 минЖЕСО"Физминутка" би орындау."Физминутка" би орындау.
Жинақтау

V.Бiлiмдерін бекiту
8 минТжДБО



АКТОЖТ

Сөздікпен жұмыс: https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri

Bilimland.kz - порталынан қорытынды тест тапсырмаларын орындайды. Бірден бағаланады.

Сөздікпен жұмыс істейді.

VIII.Қорытынды Рефлексия

4 минОүБ,ОБСТО «Допты сұрақ» әдісі.Сұрақтар қойылады: Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі қандай?1 Мегабайтта қанша Килобайт бар?1 Килобайтта неше байт бар?1 символда неше байт бар?1 байт неше битқа тең? Рефлексия. Көңіл күй парағын толтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Көңіл күй парағын толтырады.
VI. Бағалау

ОүБ,ОБ

Бағалау әр бөлімде жүреді (мадақтау, қолпаштау, смайликтер т.б.). Бағалау әр бөлімде жүреді (мадақтау, қолпаштау, смайликтер т.б.).
VII. Үйге тапсырма1 минОЖТ, ТжДБОҮйге:
  • Өлшем бірліктерін жатау.
  • §10 мазмұндау.
  • Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Сұрақтары болса сұрайды.
































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ