Сабақ кезеңдер | Уақыт
| Кірікті-рілген модуль | Мұғалімнің әрекеті | Оқушылардың әрекеті |
I.Ұйымдастыру
| 2 мин | ЖЕСО
| Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. «Менің көршім әдемі, менің көршім сымбатты, менің көршім сұлу» сөздері арқылы бір-бірін мадақтап, сөздерді ұсыну және ұқсас келген сөздер арқылы топқа бөлу, білезік істеп тағу. | Мұғаліммен амандасып, бір-біріне жақсы сөз тіркестерін айтып тілек тілейді және топқа бөлінеді. |
Білу
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру | 4 мин | ОЖТ
ОүБ,ОБ | Үй тапсырмасыӨткен тақырыпты тест тапсырмалары арқылы тексерту. Сілтеме: https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri | Оқушылар тест тапсырмасын орындайды, жауаптары пайызбен көрсетіледі. |
Түсіну
ІІІ.Оқу-танымдық әрекетіне дайындық | 2 мин | АКТОЖТ
| Жаңа сабақтың тақырыбы қандай? «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қойып, тақырыпқа шығу. Уақыттың өлшем бірліктері қандай?Узындықтың өлшем бірліктері қандай?Массаның өлшем бірліктері қандай?
Сабақтың мақсаты қандай? | Жаңа сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беріп тақырыпқа шығады: Ақпараттың өлшем бірліктері.Мақсатымыз: - Ақпараттың өлшем бірліктерін білу, есептер шығаруды үйрену, түрлері мен қолдану тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру. |
Талдау
IV.Жаңа оқу материалын таныту | 8 мин | ОЖТСТООБжК | Сілтеме https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri арқылы бейнебаян көрсетіледі (3.55). «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыс жасайды, постермен жұмыс жасайды. | Оқушылар «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы жұмыс жасайды, ойларын постерге түсіріп қорғайды. |
Қолдану
V.Бiлiмдерін бекiту | 10 мин | АКТОЖТ
| Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3. Жаттығу 1:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 2:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 3:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . | Компьютермен жұмыс. Практикалық жұмыс 1, 2, 3.Жаттығуларды орындайды. Жаттығу 1:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 2:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . Жаттығу 3:https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri . |
Сергіту сәті | 1 мин | ЖЕСО | "Физминутка" би орындау. | "Физминутка" би орындау. |
Жинақтау
V.Бiлiмдерін бекiту | 8 мин | ТжДБО
АКТОЖТ
| Сөздікпен жұмыс: https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri
| Bilimland.kz - порталынан қорытынды тест тапсырмаларын орындайды. Бірден бағаланады.
Сөздікпен жұмыс істейді.
|
VIII.Қорытынды Рефлексия
| 4 мин | ОүБ,ОБСТО | «Допты сұрақ» әдісі.Сұрақтар қойылады: Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі қандай?1 Мегабайтта қанша Килобайт бар?1 Килобайтта неше байт бар?1 символда неше байт бар?1 байт неше битқа тең? Рефлексия. Көңіл күй парағын толтырады. | Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Көңіл күй парағын толтырады. |
VI. Бағалау |
| ОүБ,ОБ
| Бағалау әр бөлімде жүреді (мадақтау, қолпаштау, смайликтер т.б.). | Бағалау әр бөлімде жүреді (мадақтау, қолпаштау, смайликтер т.б.). |
VII. Үйге тапсырма | 1 мин | ОЖТ, ТжДБО | Үйге: Өлшем бірліктерін жатау.§10 мазмұндау. | Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Сұрақтары болса сұрайды. |