Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Оқушылармен амандасып, сабаққа дайындығын тексеріп, жағымды ахуал туғызады. |
Мұғалімдермен амандасып, дәптер, оқулықтар дайындалады. |
Бақылау |
Тақта, маркер |
|
Қызығушылықты ояту (2 мин) |
Оқушыларғе жасанды интеллект мазмұнының әртүрлі түрлерін қалай жасай алатыны туралы қысқаша бейне көрсетеді. «Осындай мазмұнды құру кезінде ақпараттың қандай қасиеттері маңызды деп ойлайсыз?» деген сұрақты қояды. |
Бейнероликті көріп, өз болжамдарын айтады. |
Ауызша сауалнама |
Компьютер, проектор, бейне |
|
Білімді жаңарту (4мин) |
Күнделікті өмірден мысалдар келтіре отырып, ақпараттың негізгі қасиеттерін (өзектілігі, нақтылығы, сенімділігі, құндылығы) түсіндіреді. |
Анықтамаларды дәптерге жазып, нақтылау сұрақтарын қойыңыз. |
Дәптерге жазу |
Алматыкітап оқулығы , презентация |
|
Жаңа сабақ (10 мин) |
Оқушылардан топтарға бөлініп, жасанды интеллект құралын (мысалы, суретті қалыптастыруға арналған Midjourney) пайдалана отырып, ақпараттың қасиеттері туралы презентация жасауды ұсыныңыз. |
Көрнекі материалдарды жасау үшін жасанды интеллект арқылы топтарда жұмыс жасаңыз. |
Өзара сыйластық, өзін-өзі бағалау Бағалау үшін дескрипторлар:
|
Компьютерлер, Интернетке кіру, AI құралдары |
|
Практикалық тапсырмалар 15 минут |
1.Топтық жұмыс1-тапсырма: AI көмегімен инфографика жасаңызМақсаты: Ақпараттың қасиеттері туралы білімдерін бекіту, шығармашылық ойлауын дамыту. Жаттығу:
2-тапсырма: жұптық жұмысAI көмегімен чат-бот жасауМақсаты: Чат-боттардың принциптерін түсіну, сұрақтарды құрастыруды және жауаптарды талдауды үйрену. Жаттығу:
3-тапсырма: жеке жұмысКомпьютерде жұмыс істеген уақыт туралы мәліметтерді талдауМақсаты: Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істеуге байланысты тәуекелдерді түсіну , деректерді талдауды үйрену. Жаттығу:
4-тапсырма: жұптық жұмысAI көмегімен киберқауіпсіздік туралы презентация жасаңызМақсаты: Киберқауіпсіздік туралы хабардарлығын арттыру, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Жаттығу:
|
Мұғалім нұсқаулығы бойынша дискрипторға сай компьютерде тапсырмаларды орындайды. |
1-т Дескрипторлар:
Оқушы көрнекі бейне мен ақпарат қасиеті арасындағы байланысты түсіндіре алады 2-тапсырма Дескрипторлар:
3-тапсырма Дескрипторлар:
Оқушы негізделген ұсыныстарды тұжырымдай алады-1 б 4-тапсырма Дескрипторлар:
|
Құрал: Canva, Piktochart немесе мәтіндік сипаттамалар негізінде кескіндерді жасау мүмкіндігі бар басқа онлайн инфографика жасаушы. 2.тапсырмаға ресурс Құрал: AnyChat немесе басқа чат-бот құрастырушы. 3 тапсырма Құрал: Google Sheets немесе басқа электрондық кесте құралы. 4-тапсырма Құрал: кескін жасау мүмкіндіктері бар PowerPoint немесе Google Slides. ЖИ |
|
Сергиту сати (3 мин) |
Оқушыларды сабақтың тақырыбына байланысты дене жаттығуларын орындауға шақырады (мысалы, компьютердің жұмысына еліктеу). |
Жаттығуларды орындаңыз. |
Бақылау |
Музыкалық сүйемелдеу |
|
Ойын (2 мин) |
Ақпараттың қасиеттері және компьютерді ұзақ уақыт пайдаланумен байланысты тәуекелдер туралы мәлімдемелермен True/False ойынын өткізеді. |
Сұрақтарға жауап беріп, жауаптарының себебін айтады. |
Ауызша сауалнама |
Аффирмация карталары |
|
Бағалау (2 мин) |
Сабақты қорытындылайды, топтардың жұмысын бағалайды, кері байланыс жасайды. |
Үй тапсырмасын жазып алу. |
Қалыптастырушы бағалау |
Журнал |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттың сипаттары ҚМЖ 9-сынып Информатика
Ақпараттың сипаттары ҚМЖ 9-сынып Информатика
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Оқушылармен амандасып, сабаққа дайындығын тексеріп, жағымды ахуал туғызады. |
Мұғалімдермен амандасып, дәптер, оқулықтар дайындалады. |
Бақылау |
Тақта, маркер |
|
Қызығушылықты ояту (2 мин) |
Оқушыларғе жасанды интеллект мазмұнының әртүрлі түрлерін қалай жасай алатыны туралы қысқаша бейне көрсетеді. «Осындай мазмұнды құру кезінде ақпараттың қандай қасиеттері маңызды деп ойлайсыз?» деген сұрақты қояды. |
Бейнероликті көріп, өз болжамдарын айтады. |
Ауызша сауалнама |
Компьютер, проектор, бейне |
|
Білімді жаңарту (4мин) |
Күнделікті өмірден мысалдар келтіре отырып, ақпараттың негізгі қасиеттерін (өзектілігі, нақтылығы, сенімділігі, құндылығы) түсіндіреді. |
Анықтамаларды дәптерге жазып, нақтылау сұрақтарын қойыңыз. |
Дәптерге жазу |
Алматыкітап оқулығы , презентация |
|
Жаңа сабақ (10 мин) |
Оқушылардан топтарға бөлініп, жасанды интеллект құралын (мысалы, суретті қалыптастыруға арналған Midjourney) пайдалана отырып, ақпараттың қасиеттері туралы презентация жасауды ұсыныңыз. |
Көрнекі материалдарды жасау үшін жасанды интеллект арқылы топтарда жұмыс жасаңыз. |
Өзара сыйластық, өзін-өзі бағалау Бағалау үшін дескрипторлар:
|
Компьютерлер, Интернетке кіру, AI құралдары |
|
Практикалық тапсырмалар 15 минут |
1.Топтық жұмыс1-тапсырма: AI көмегімен инфографика жасаңызМақсаты: Ақпараттың қасиеттері туралы білімдерін бекіту, шығармашылық ойлауын дамыту. Жаттығу:
2-тапсырма: жұптық жұмысAI көмегімен чат-бот жасауМақсаты: Чат-боттардың принциптерін түсіну, сұрақтарды құрастыруды және жауаптарды талдауды үйрену. Жаттығу:
3-тапсырма: жеке жұмысКомпьютерде жұмыс істеген уақыт туралы мәліметтерді талдауМақсаты: Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істеуге байланысты тәуекелдерді түсіну , деректерді талдауды үйрену. Жаттығу:
4-тапсырма: жұптық жұмысAI көмегімен киберқауіпсіздік туралы презентация жасаңызМақсаты: Киберқауіпсіздік туралы хабардарлығын арттыру, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Жаттығу:
|
Мұғалім нұсқаулығы бойынша дискрипторға сай компьютерде тапсырмаларды орындайды. |
1-т Дескрипторлар:
Оқушы көрнекі бейне мен ақпарат қасиеті арасындағы байланысты түсіндіре алады 2-тапсырма Дескрипторлар:
3-тапсырма Дескрипторлар:
Оқушы негізделген ұсыныстарды тұжырымдай алады-1 б 4-тапсырма Дескрипторлар:
|
Құрал: Canva, Piktochart немесе мәтіндік сипаттамалар негізінде кескіндерді жасау мүмкіндігі бар басқа онлайн инфографика жасаушы. 2.тапсырмаға ресурс Құрал: AnyChat немесе басқа чат-бот құрастырушы. 3 тапсырма Құрал: Google Sheets немесе басқа электрондық кесте құралы. 4-тапсырма Құрал: кескін жасау мүмкіндіктері бар PowerPoint немесе Google Slides. ЖИ |
|
Сергиту сати (3 мин) |
Оқушыларды сабақтың тақырыбына байланысты дене жаттығуларын орындауға шақырады (мысалы, компьютердің жұмысына еліктеу). |
Жаттығуларды орындаңыз. |
Бақылау |
Музыкалық сүйемелдеу |
|
Ойын (2 мин) |
Ақпараттың қасиеттері және компьютерді ұзақ уақыт пайдаланумен байланысты тәуекелдер туралы мәлімдемелермен True/False ойынын өткізеді. |
Сұрақтарға жауап беріп, жауаптарының себебін айтады. |
Ауызша сауалнама |
Аффирмация карталары |
|
Бағалау (2 мин) |
Сабақты қорытындылайды, топтардың жұмысын бағалайды, кері байланыс жасайды. |
Үй тапсырмасын жазып алу. |
Қалыптастырушы бағалау |
Журнал |
шағым қалдыра аласыз













