Ақпараттың түрлерінің сипаттамасы 5 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпараттың түрлерінің сипаттамасы 5 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттың түрлерінің сипаттамасы 5 сынып Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Джумагильдина Гулнар Сембаевна

Ақпараттық ісі жөніндегі орынбасары, ІІ санатты басшы орынбасары

Информатика пәні мұғалімі, «педагог- зерттеуші»

Жаңақала жалпы орта білім беретін мектебі

Жаңақала ауданы

Батыс Қазақстан облысы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

«Ақпарат түрлерінің сипаттамасы»

Педагогтың аты-жөні

Джумагильдина Г.С.

Күні


Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ақпарат беру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру;

Сабақтың мақсаттары

  • Ақпаратты жеткізу мен қабылдау көздерін біледі

  • Ақпаратт арналарын, қасиеттерін ажыратып, салыстара алады

  • Ақпарат арнасының құндылықтарын өмірмен байланыстыра алады.



Сабақ кезеңі / уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:







І. Ұйымдастыру бөлімі

А) оқушылармен амандасады.

Б) оқушыларды түгендеп, зейіндерін сабаққа аударады.


ІІ. Топқа бөлу

«QAZ MATH» сайты арқылы 3 топқа бөлу.

1. Алғырлар

2. Қырандар

3. Тапқырлар


ІІІ. Үй жұмысын тексеру

Айналадан екі затты таңдап, қабылдаудың 5 түрі бойынша салыстырып, талдаңдар. Бұл заттар туралы ақпарат алу үшін қай сезім мүшелері көбірек қызмет етеді. Неліктен?


IV. Өткен тақырыпты бекіту

«Фри сұрақтары»

Фри тәрізді таяқшаларда сұрақтар жазылған, соларға жауап сұрайды.

  1. Ақпарат деген не?

  2. Информатика дегеніміз не?

  3. Ақпараттық үдересіміз деген не?

  4. Ақпаратты адам қандай сезу мүшелері арқылы алады?

  5. Ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері бар?

  6. Ақпараттардың берілуі деген не?


Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа кіріседі.





Берілген топтар бойынша бөлініп отырады.




Дайындалып келген оқушылар, қолдарын көтеріп айтады.









Сұрақтарға жауап беру.
















Мұғалімнің бағалауы:

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

  • Керемет!









Мұғалімнің бағалауы:

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

  • Керемет!










«QAZ MATH» сайты

Құндылық:

«Бірлік және ынтымақ»





Оқулық











Оқулық

Фри таяқшалары

Сабақтың ортасы

А/ жаңа тақырыпқа көпір

«4 сурет 1 сөз» әдісі


/ тақтадағы суреттерді қарап, сөзді табу керек/


Жаңа материалды игеру

«Ақпарат беру»


Сабақтың мақсаты мен бүгінгі сабақтың табыс критерийімен таныстырамын.



Б/ Жаңа материалды игеру

«Оқып ал!» әдісі

/оқушылар тақырыпты өздері оқып, түсініп, талқылайды/



Практикалық тапсырмалар

1 тапсырма

Топтық жұмыс

Әр топқа әртүрлі тапсырмалар беріледі. Оны ноутбукта орындатқызып, қорғатқызады.


1 топ:

Төмендегі әрекеттердің қайсысы ақпарат көзіне, қайсысы ақпарат қабылдаушыға тиесілі?

Жікте: тасымалдайды, сақтайды, қабылдайды, береді, өңдейді, таратады. Мәтіндік редакторында жазады


2 топ:

Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көзі болатын заттарды жаз?

Мысалы: магнитофон – естуге арналған ақпарат көзі. Мәтіндік редакторында жазады.


3 топ:

Төмендегі суреттен табиғи және жасанды ақпарат көзі болатын заттарды топтастырып, жаз. Мәтіндік редакторында жазады.








Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру






Қалыптастырушы бағалау

(Керібайланыс)


«Айна» әдісі



Сергіту сәті





2 тапсырма

Жұптық жұмыс

бүгінгі тақырыпқа қатысты жұмыс


Төмендегі суреттен ақпарат алмасудың қандай түрлерін көруге болады? Ойларыңды ортаға сал.







Қалыптастырушы бағалау

(Керібайланс)

Мұғалімнің ауызша бағалауы




Қосымша тапсырма:


(озат оқушы мен қабілеті төмен оқушылар үшін...)


Озат оқушы:

  1. Суретке қарап қандай ақпарат алуға болады? Қазақстандағы күн және жел энергиясы туралы не білесің?





Қаблеті төмен оқушы:

  1. Т өмендегі суреттерге қарап, ақпараттарды ажырат. Қалай ойлайсың, күнделікті өмірде осындай ақпараттарды пайдаланамыз ба? Мысал келтір.









Бүгінгі тақырыпты табады.




Бүгінгі күннің жадын жазып, тақырыпты жазып алады.







Тақырыпты оқып танысады және топпен талқылап, мұғалімге жеткізеді.







Әр топ өздеріне берілген тапсырманы ноутбукта орындайды және топпен бірге талдап, қорғайды.

































Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ноутбукпен жұмыс жасайды.











сергіту жаттығуларын жасайды.






Оқушылар тапсырманы жұптасып, орындайды. Және мұғаліммен бірге талқылайды.
























Тапсырмаларды орындайды.



Егер сыныпта озық оқушы болса немесе сыныпта ерекше білімді қажет ететін оқушы болса соларға арнайы тапсырма.


Немесе уақыт қалып қойып, жұмыстануға берілген тапсырмалар.

  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/














  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/







Дескриптор

Балл

Ақпарат көздері мен ақпарат қабылдауыш әрекеттерінің барлығын дұрыс табады

3

Ақпарат көздері мен қабылдауыш әрекеттерінің 1-2 түрін дұрыс табады

2


Дескриптор

Балл

Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көздерін бірнешеуін табады

3

Ақпаратты қабылдау түріне қарай ақпарат көздерін 2-3 түрін табады

2


Дескриптор

Балл

Суреттен жасанды және табиғи ақпарт көздерін түгел дұрыс табады

3

Ақпарат көздерінің жасанды немесе табиғи түрлерін табады.

2











Жасыл- барлығы түсінікті

Сары – кейбір сұрақтарына қиналдым

Қызыл- маған бәрі қиын болды








Дескриптор

Балл

Ақпарат алмасудың түрлерін біледі

3

Ақпарат алмасудың түрлерін 1-2 түрін біледі

2






Жарайсыздар!

Керемет орындадыңыздар!

Жұмыстарыңыз дұрыс!








  • Жарайсыздар!

  • Тамаша!

/Қолпаштау, мадақтау/




Сурет


Құндылық:

«Жасампаздық және жаңашылдық»











Оқулық, дәптер

Слайд шоу

Құндылық:

«Еңбекқорлыққ және кәсіби біліктілік»











Оқулық

Көрнекіліктер



Құндылық:

«Бірлік және ынтымақ»







Ноутбук


Тапсырма жазылған топшамалар


Мәтінге берілген сурет













Құндылық:

«Заң және тәртіп»





3 түрлі айна суреттері














Топшама

Сурет




























Топшама


Сабақтың соңы:


























  1. Бекіту

«WordWall» платформасындағы «Кездейсоқ сұрақ» әдісі арқылы сұрақтар


  1. Ақпарат арнасы деген не?

  2. Ақпараттың қандай түрлері бар?

  3. Ақпарат көздеріне нелер жатады?

  4. Қандай ақпарат арналарын білесін?

  5. Ақпарат қандай қасиеттерге ие?



Қалыптастырушы бағалау

(Керібайланыс)


«Жұлдызша» әдісі




  1. Үйге тапсырма

  1. К естені толтыр








Бүгінгі сабақтың табыс критерийіне кері тоқталып, талқылаймыз.




  1. Қорытынды

(Рефлексия)

«3:2:1» әдісі

Мен үйренген 3 нәрсе

Мен білгім келетін 2 нәрсе

Менің бүгінгі сабақ бойынша 1 сұрағым


  1. Бағалау


Бүгінгі сабақтағы дескриптор бойынша алған ұпайларының қорытындысын шығарады.






Оқушылар сайт сұрақтарына жауап береді.











Оқушылар жұлдыз әдісі арқылы керібайланыс жасайды.






Үйге тапсырманы жазып алады.








Мұғалім оқушылардан сұраққа жауап алады.




оқушылар бүгінгі сабақ бойынша керібайланысқа жауап береді.





Әр тапсырмадағы өздерінің ұпайларын қосып, есептеп, бағаға айналдырады.






Дескриптор

Балл

5 сұраққа толық әрі жақсы жауап берді.

4

3-4 сұраққа жақсы жауап берді.

3

1-2 сұраққа жауап берді.

2



Жасыл- Барлығы түсінікті болды.

Сары – Кейбір сұрақтарына қиналдым.

Қызыл- Маған қиын болды.




















Жарайсыз!

Тамаша!

Керемет!







8-10 балл – «5»- тік

5-7 балл – «4»-тік

1-4 балл – «3»- тік



«WordWall» сайтындағы тапсырма сұрақтары













Жұлдыз суреті







Оқулық
















Padlet немесе ауызша

слайд







Бағалау парақтары




Бүгінгі сабақтың «Табыс критерийі»:



Ақпаратты жеткізу мен қабылдау көздерін біледі



Ақпаратт арналарын, қасиеттерін ажыратып, салыстара алады



Ақпарат арнасының құндылықтарын өмірмен байланыстыра алады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
78
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі