Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия
қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
Бөлім: |
Адамзат дамуының жаһандық мәселелері |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||
Күні: |
06.02.2024 ж. |
Қатысушылар саны: Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||||||
Сынып: |
10 «В» |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу; |
|||||||||
Сабақтың мақсаты: |
көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдайды; әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына біледі; |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||
Сабақтың басы 5 мин 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Жетекші сұрақтар:
Жаңа сабақты түсіндіру. Сөз тудырудың лексика-семантикалық тәсілі. Сөздің мағыналық жақтан дамуы барысында көп мағыналары бір-бірінен алшақтап, бара-бара олардың арасындағы семантикалық байланыс үзіледі де, мағыналары басқа-басқа сөздер (омонимдер) жасалады. Сөз тудырудың бұл тәсілі лексика-семантикалық тәсіл деп аталады. Сөз тудырудың бұл тәсілі тіл-тілдің барлығында кездеседі. Семантикалық тәсіл арқылы туынды жаңа сөздердің жасалуына көп уақыт керек, бұл – өте баяу болатын құбылыс. Лексика-семантикалык тәсіл арқылы тілде ғылымның әр саласында терминдер көп жасалған: сөз, буын, мағына, есім, шылау, Үстеу (тіл білімі), қүн, нарық (экономика), теңеу, суреттеу, өлең, әңгіме (әдебиет), қимыл, қозғалыс (физика), үш бұрыш, көбейту, қосу, алу (математика) т.б. |
Пән мұғалімімен амандасады; Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді. Тақтада берілген суреттерден не байқағандарын айтады, бүгінгі сабақпен байланыстырады. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.
Мұғалімді зейін қойып тыңдайды. Ережені қосымша оқулықтан жетілдіреді, түсінеді. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Керемет! Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Ресурс №1 Ресурс №2 |
||||||
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 5 мин 5 мин 7 мин |
Айтылым. №1-тапсырма: Сұрақтарды талқылаңдар. 1. Адамзат тұрмысындағы көптеген үрдістердің компьютерлендіріуіне қалай қарайсыңдар? 2. ХХІ ғасыр қоғамының қалыптасуына қандай маңыздыфакторлар әсер етеді? 3. Суреттегі ақпараттың бүгінгі тақырыпқа қатысы бар ма? Дескриптор: -Сұрақтарға жауап береді – 1 балл; - Ақпараттық-коммуникация туралы өз ойларын айтады – 1 балл.
Оқылым. №2-тапсырма: Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.
Дескриптор: - Мәтін құрылымын талдайды – 1 балл; - Жанрлық ерекшеліктерін талдайды – 1 балл.
№3-тапсырма: Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табыңдар. Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіріңдер.
Дескриптор: - Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табады – 1балл; - Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіреді – 1 балл.
Жазылым. №4-тапсырма: Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазыңдар.
Дескриптор: -Шағын мәтін жазады – 1 балл; - Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін орынды қолданады – 1 балл.
№5-тапсырма Өз мәтіндеріңнің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге жазыңдар. Өзге стиль элементтерінің бар-жоғын анықтаңдар.
Дескриптор: - Ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді – 1 балл; - Мағынасын және жасалу жолын түсіндіреді – 1 балл.
|
Сұрақтарға жауап береді.
Өз ойларын талқыға салады. Суретті тақырыппен байланыстырады.
Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдайды.
Оқылым мәтіні негізінде берілген кестені толықтырады.
Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазады.
Мәтіндерінің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
Дескриптор бойынша бағалау |
Ресурс №3
Ресурс №4
Ресурс №5
Ресурс №6
Ресурс №7
|
||||||
Сабақтың аяқталуы.
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |