Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    Адамзат дамуының жаһандық мәселелері

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    06.02.2024 ж.

    Қатысушылар саны:

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Сынып:

    10 «В»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

    10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

    Сабақтың мақсаты:

    көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдайды;

    әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына біледі;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    5 мин













    8 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    • Ой қозғау. Тақтада берілген суреттер арқылы тақырыпты болжау.

    Жетекші сұрақтар:

      • Тақтада берілген суреттерден не түсіндік?

      • Оны бүгінгі сабақпен қалай байланыстырар едіңдер?

    • Сабақ мақсатымен таныстыру

    Жаңа сабақты түсіндіру.

    Сөз тудырудың лексика-семантикалық тәсілі. Сөздің мағыналық жақтан дамуы барысында көп мағыналары бір-бірінен алшақтап, бара-бара олардың арасындағы семантикалық байланыс үзіледі де, мағыналары басқа-басқа сөздер (омонимдер) жасалады. Сөз тудырудың бұл тәсілі лексика-семантикалық тәсіл деп аталады. Сөз тудырудың бұл тәсілі тіл-тілдің барлығында кездеседі. Семантикалық тәсіл арқылы туынды жаңа сөздердің жасалуына көп уақыт керек, бұл – өте баяу болатын құбылыс. Лексика-семантикалык тәсіл арқылы тілде ғылымның әр саласында терминдер көп жасалған: сөз, буын, мағына, есім, шылау, Үстеу (тіл білімі), қүн, нарық (экономика), теңеу, суреттеу, өлең, әңгіме (әдебиет), қимыл, қозғалыс (физика), үш бұрыш, көбейту, қосу, алу (математика) т.б.





    Пән мұғалімімен амандасады;

    Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.

    Тақтада берілген суреттерден не байқағандарын айтады, бүгінгі сабақпен байланыстырады. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.





    Мұғалімді зейін қойып тыңдайды. Ережені қосымша оқулықтан жетілдіреді, түсінеді.



    Ауызша кері байланыс беру.

    Жақсы! Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!



    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    Ресурс №1










    Ресурс №2

    Сабақтың ортасы


    5 мин









    5 мин












    5 мин













    5 мин











    7 мин


    Айтылым. №1-тапсырма:

    Сұрақтарды талқылаңдар.

    1. Адамзат тұрмысындағы көптеген үрдістердің компьютерлендіріуіне қалай қарайсыңдар?

    2. ХХІ ғасыр қоғамының қалыптасуына қандай маңыздыфакторлар әсер етеді?

    3. Суреттегі ақпараттың бүгінгі тақырыпқа қатысы бар ма?


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді – 1 балл;

    - Ақпараттық-коммуникация туралы өз ойларын айтады – 1 балл.


    Оқылым. №2-тапсырма:

    Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.




    Дескриптор:

    - Мәтін құрылымын талдайды – 1 балл;

    - Жанрлық ерекшеліктерін талдайды – 1 балл.


    №3-тапсырма:

    Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табыңдар. Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіріңдер.

    Алғашқы негізгі мағынасы

    Жаңа мағынасы







    Дескриптор:

    - Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табады – 1балл;

    - Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіреді – 1 балл.


    Жазылым. №4-тапсырма:

    Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазыңдар.


    Дескриптор:

    -Шағын мәтін жазады – 1 балл;

    - Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін орынды қолданады – 1 балл.


    №5-тапсырма

    Өз мәтіндеріңнің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге жазыңдар. Өзге стиль элементтерінің бар-жоғын анықтаңдар.


    Дескриптор:

    - Ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді – 1 балл;

    - Мағынасын және жасалу жолын түсіндіреді – 1 балл.




    Сұрақтарға жауап береді.


    Өз ойларын талқыға салады. Суретті тақырыппен байланыстырады.








    Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдайды.









    Оқылым мәтіні негізінде берілген кестені толықтырады.











    Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазады.






    Мәтіндерінің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді.





    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
    Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?







    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!








    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!








    Дескриптор бойынша бағалау


    Ресурс №3












    Ресурс №4








    Ресурс №5













    Ресурс №6














    Ресурс №7





    Сабақтың аяқталуы.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    21 Ақпан 2024
    604
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    Адамзат дамуының жаһандық мәселелері

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    06.02.2024 ж.

    Қатысушылар саны:

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Сынып:

    10 «В»

    Сабақтың тақырыбы:

    Ақпараттық-коммуникациялық жаһандану

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

    10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

    Сабақтың мақсаты:

    көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдайды;

    әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына біледі;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    5 мин













    8 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    • Ой қозғау. Тақтада берілген суреттер арқылы тақырыпты болжау.

    Жетекші сұрақтар:

      • Тақтада берілген суреттерден не түсіндік?

      • Оны бүгінгі сабақпен қалай байланыстырар едіңдер?

    • Сабақ мақсатымен таныстыру

    Жаңа сабақты түсіндіру.

    Сөз тудырудың лексика-семантикалық тәсілі. Сөздің мағыналық жақтан дамуы барысында көп мағыналары бір-бірінен алшақтап, бара-бара олардың арасындағы семантикалық байланыс үзіледі де, мағыналары басқа-басқа сөздер (омонимдер) жасалады. Сөз тудырудың бұл тәсілі лексика-семантикалық тәсіл деп аталады. Сөз тудырудың бұл тәсілі тіл-тілдің барлығында кездеседі. Семантикалық тәсіл арқылы туынды жаңа сөздердің жасалуына көп уақыт керек, бұл – өте баяу болатын құбылыс. Лексика-семантикалык тәсіл арқылы тілде ғылымның әр саласында терминдер көп жасалған: сөз, буын, мағына, есім, шылау, Үстеу (тіл білімі), қүн, нарық (экономика), теңеу, суреттеу, өлең, әңгіме (әдебиет), қимыл, қозғалыс (физика), үш бұрыш, көбейту, қосу, алу (математика) т.б.





    Пән мұғалімімен амандасады;

    Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.

    Тақтада берілген суреттерден не байқағандарын айтады, бүгінгі сабақпен байланыстырады. Мұғалімнің сұрағына жауап береді.





    Мұғалімді зейін қойып тыңдайды. Ережені қосымша оқулықтан жетілдіреді, түсінеді.



    Ауызша кері байланыс беру.

    Жақсы! Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!



    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




    Ресурс №1










    Ресурс №2

    Сабақтың ортасы


    5 мин









    5 мин












    5 мин













    5 мин











    7 мин


    Айтылым. №1-тапсырма:

    Сұрақтарды талқылаңдар.

    1. Адамзат тұрмысындағы көптеген үрдістердің компьютерлендіріуіне қалай қарайсыңдар?

    2. ХХІ ғасыр қоғамының қалыптасуына қандай маңыздыфакторлар әсер етеді?

    3. Суреттегі ақпараттың бүгінгі тақырыпқа қатысы бар ма?


    Дескриптор:

    -Сұрақтарға жауап береді – 1 балл;

    - Ақпараттық-коммуникация туралы өз ойларын айтады – 1 балл.


    Оқылым. №2-тапсырма:

    Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.




    Дескриптор:

    - Мәтін құрылымын талдайды – 1 балл;

    - Жанрлық ерекшеліктерін талдайды – 1 балл.


    №3-тапсырма:

    Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табыңдар. Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіріңдер.

    Алғашқы негізгі мағынасы

    Жаңа мағынасы







    Дескриптор:

    - Оқылым мәтінінен лексика-семантикалық тәсіл арқылы жасалған сөздерді табады – 1балл;

    - Конверсия жолымен жасалған сөздердің қай сөз табынан қай сөз табына ауысқанын түсіндіреді – 1 балл.


    Жазылым. №4-тапсырма:

    Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазыңдар.


    Дескриптор:

    -Шағын мәтін жазады – 1 балл;

    - Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктерін орынды қолданады – 1 балл.


    №5-тапсырма

    Өз мәтіндеріңнің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге жазыңдар. Өзге стиль элементтерінің бар-жоғын анықтаңдар.


    Дескриптор:

    - Ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді – 1 балл;

    - Мағынасын және жасалу жолын түсіндіреді – 1 балл.




    Сұрақтарға жауап береді.


    Өз ойларын талқыға салады. Суретті тақырыппен байланыстырады.








    Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдайды.









    Оқылым мәтіні негізінде берілген кестені толықтырады.











    Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, берілген ойды жалғастырып, шағын мәтін жазады.






    Мәтіндерінің ғылыми-көпшілік стильде жазылғанын танытатын терминдер мен тілдік құралдарды кестеге түсіреді.





    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
    Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?







    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!





    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!








    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!








    Дескриптор бойынша бағалау


    Ресурс №3












    Ресурс №4








    Ресурс №5













    Ресурс №6














    Ресурс №7





    Сабақтың аяқталуы.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 10 сынып
    21.02.2024
    604
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации