Материалдар / «Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

(70 минут болады)білу үшін

Сабақ тақырыбы:

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану


Жалпы мақсат:

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануы туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізуге ықпалдастық ету.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету;

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б

Үлестірмелі нұсқаулық

Оқу нәтижесі

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізеді.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі амал-тәсілдерді пайдаланады;

Түйінді идеялар:

Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.

Сабақта қолданылатын материалдар:

А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары.

Оқыту әдістері:

Оқуды бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері:


Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары

Тапсырмалар:


Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Оқуға арналған тапсырма:


Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер













Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:


І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті



(2 мин)

«үнсіз сыйлық сыйлау»

Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, бүгінгі күн сәтті өту үшін бір-біріне үнсіз сыйлық сыйлайды.




(3 мин)



«Күлегештермен бөлу» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.


Күлегештермен бөлу түрі бойынша шағын екі топқа бөлінеді.

(10 мин)

Мұғалімдердің АКТ-ны дұрыс пайдалану үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу

2 топқа бөлініп 1топ- артықшылығын, 2топ – кемшілігін айтады.Артықшылықтар мен кемшіліктер әдісі

басқасымен салыстыру және бір қатар идеялар кемшеліктері мен артықшылықтарының тізімін жасауға нұсқау беріледі

Ақпараттық технологияладың тиімді жақтарын түсініп, жан-жақты талқылайды.

(20 мин)

АКТ-ны үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.


Интерактивті тақтамен жұмыс

«перде».арқылы жасырын сөз немесе зат қою



Мұғалімдер интерактивті тақтамен жұмыс, суреттер, аяқталмаған сөйлемдер


(20 мин)

АКТ-пайдалана отырып

Гиперссылка арқылы слайд жасау.XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?


Интерактивті тақтамен жұмыс XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?


Топтық жұмыс

«жаңа ақпараттық құрал» жасау және постер арқылы түсіндіру бойынша тапсырма беру.

Жаңа құралдың макетін жасайды, постер арқылы түсіндіреді

Қорытындылау

(5 мин)



Топтық тапсырма

АКТ деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып, АКТ тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.

Ақпарлама

(5 мин)

Фильм арқылы «АКТ» тақырыбында қысқаша мәлімет беру.

Фильмді көрді және түсіну арқылы түртіп алды.

Рефлексия

(3 мин )


Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.

Кері байланыс

«Алақан»

Бас бармақ Не ұнады?

Балан үйрек Жаңа не білдім?

Ортан терек Не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек Өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек Не білгім келеді?


Толтырады

Бүгінгі сабақтан алған асерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!