2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану» тақырыбы бойынша қысқа мерзімді коучинг жоспары

(70 минут болады)білу үшін

Сабақ тақырыбы:

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану


Жалпы мақсат:

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануы туралы түсінік беру, іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізуге ықпалдастық ету.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау негізінде түрлі амал-тәсілдерді пайдалануды үйрету;

Сілтеме:

  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 110-116 б

Үлестірмелі нұсқаулық

Оқу нәтижесі

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды күрделенірек пайдалана алады, іс-тәжірибесіне енгізуді үйренеді;тыңдаушылардың түрлі нысандағы ақпараттарға қол жеткізеді.

Әр тыңдаушының түрлі тапсырманы орындау барысында түрлі амал-тәсілдерді пайдаланады;

Түйінді идеялар:

Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.

Сабақта қолданылатын материалдар:

А- 4 парақтары,стикер, интерактивті тақта,флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары.

Оқыту әдістері:

Оқуды бағалау

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

4. Топтық жұмыс

Дерек көздері:


Әдеби материалдар, газет-журналдар, портал материалдары

Тапсырмалар:


Макет жасау , стикер арқылы формативті бағалау, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау; топтық тапсырма және қорғау, рефлексия

Оқуға арналған тапсырма:


Мұғалімге арналған нұсқаулық.110-116беттер













Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:


І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті



(2 мин)

«үнсіз сыйлық сыйлау»

Мұғалімдер шеңбер болып тұрады, бүгінгі күн сәтті өту үшін бір-біріне үнсіз сыйлық сыйлайды.




(3 мин)



«Күлегештермен бөлу» әдісі бойынша шағын топқа бөлу.


Күлегештермен бөлу түрі бойынша шағын екі топқа бөлінеді.

(10 мин)

Мұғалімдердің АКТ-ны дұрыс пайдалану үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу

2 топқа бөлініп 1топ- артықшылығын, 2топ – кемшілігін айтады.Артықшылықтар мен кемшіліктер әдісі

басқасымен салыстыру және бір қатар идеялар кемшеліктері мен артықшылықтарының тізімін жасауға нұсқау беріледі

Ақпараттық технологияладың тиімді жақтарын түсініп, жан-жақты талқылайды.

(20 мин)

АКТ-ны үйрету арқылы оқуға ынтасын арттыру, нәтижеге жетуіне мүмкіншілік жасау, жауапкершілікті сезіндіру.


Интерактивті тақтамен жұмыс

«перде».арқылы жасырын сөз немесе зат қою



Мұғалімдер интерактивті тақтамен жұмыс, суреттер, аяқталмаған сөйлемдер


(20 мин)

АКТ-пайдалана отырып

Гиперссылка арқылы слайд жасау.XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?


Интерактивті тақтамен жұмыс XXI ғасыр мұғалімі қандай болады?


Топтық жұмыс

«жаңа ақпараттық құрал» жасау және постер арқылы түсіндіру бойынша тапсырма беру.

Жаңа құралдың макетін жасайды, постер арқылы түсіндіреді

Қорытындылау

(5 мин)



Топтық тапсырма

АКТ деген не? Сұрағы арқылы түсініктерін флипчартқа жазуды тапсыру

Топта бірлесе отырып, АКТ тақырыбы бойынша түсінгендерін флипчартқа жазады және қорғайды.

Ақпарлама

(5 мин)

Фильм арқылы «АКТ» тақырыбында қысқаша мәлімет беру.

Фильмді көрді және түсіну арқылы түртіп алды.

Рефлексия

(3 мин )


Екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау

Стикерге өз көңіл-күйлерін бейнелейді және сабақтан алған әсері туралы пікірін ақ параққа жазады.

Кері байланыс

«Алақан»

Бас бармақ Не ұнады?

Балан үйрек Жаңа не білдім?

Ортан терек Не жөнінде ойландыңыз?

Шылдыр шүмек Өз қоржыныма не аламын?

Кішкентай бөбек Не білгім келеді?


Толтырады

Бүгінгі сабақтан алған асерін сұрақтарға жауап беру арқылы білдіреді.












21 Желтоқсан 2017
401
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі