Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпараттық қауіпсіздік. Желілік қауіпсіздік шаралары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары № 24
Сабақ тақырыбы |
Тақырып 7.1.3. Ақпараттық қауіпсіздік. Желілік қауіпсіздік шаралары. |
|||||
Модуль /пән атауы |
Информатика |
|||||
Дайындаған педагог |
Шыңғысова Айнұр Қуанышқызы |
|||||
Күні |
|
|||||
Курс, топ |
1 курс |
|||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||
Міндеттер |
1) IP (i - pi ) тіркеуін және қызметтерін және мекенжайды көрсетуді түсіндіреді; |
|||||
Мақсаты |
2) "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялылық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдерінің мағынасын, сондай-ақ пайдаланушы ақпаратымен байланысты қауіпсіздік шараларын түсіндіреді; |
|||||
Күтілетін нәтижелер |
3) деректерді шифрлау қажеттілігін бағалайды |
|||||
Қажетті ресурстар және АКТ |
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Кезеңі / Уақыты |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы
|
||||
|
||||||
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру, оқушыларды түгендеу. |
|
||||
Психологиялық ахуал (7 минут) |
Психологиялық дайындық «Үш тілде тілек айту» әдісі. Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір – біріне өз тілектерін білдіреді. Мақсаты: тыңдау дағыларын дамыту, жағымды ахуал қалыптастыру Оқушыларды топқа бөлу Суреттер арқылы оқушылар топтастырылады 1 – тoп: «Инстаграм» тoбы 2 – тoп: «Тик ток» тoбы
|
|
||||
Мақсаты мен міндетін хабарлау |
|
|
||||
|
||||||
2.1. Алдын ала білім |
||||||
Жалпы қайталау (10 минут) |
«Блум түймедағы» әдісі арқылы өткен сабақты сұрау. Оқушыларға блум түймедағында сұрақтар қойылады.
Электромагнитті сәуленің әсерінен пайда болатын ауруларды ата. |
|
||||
2.2. Жаңа материалды зерттеу |
||||||
30 минут |
Жаңа сабақ
Ой қозғау
«4 сурет 1 жауап» әдісі. Среттегі ортақ сөзді табады. Жауабы желідегі қауіп қатер.
Сабақ бойынша «Желідегі қауіпсіздік» тақырыбына бейнеролик көрсетіледі.
Топтық жұмыс «Журналист » әдісі арқылы тақырып бойынша газет шығарады, мәлімет жинақтайды, жариялайды өз ойларын, пікірлерін, бір – бірінің жұмыстарын толықтырады. Әр топ өз топтарының тапсырмасына байланысты постерді толтырады 1 топқа: «Интернеттің пайдасы» 2 топқа: «Интернеттің зияны» тақырыбында газет шығарады.
« Күлегештер» әдісі арқылы бағалау
Жеке жұмыс «Смс хабарлама» әдісі Оқушыларға телефон суреті үлгісіндегі хат хабарлама беріледі. Сол хабарламадағы сұрақтарға жауап береді. Тапсырма 1: Дэвид Бекхэм Алексейге Instagram желісінде дос болуды ұсынады. Хат ағылшын тілінде болды және ол келесі ақпаратты мазмұндайды: «Сәлеметсің бе Алексей! Екі айдан соң мен Қазақстанға ұшып келемін және өзімнің жанкүйерлерімен кездескім келеді. Билет алу үшін саған 1007 есебіне 100 фунт стерлинг жіберуің қажет болады». Алексейге мұндай жағдайда қандай кеңес бере едіңіз? Неліктен?
Тапсырма 2: Шакира Арайлымға Instagram желісінде дос болуды ұсынады. Хат ағылшын тілінде болды және ол келесі ақпаратты мазмұндайды: Сәлеметсің бе Арайлым! Үш айдан соң мен Қазақстанға ұшып келемін және өзімнің жанкүйерлерімен кездескім келеді. Билет алу үшін саған келесі банк есебіне №2003 2569 2589 9875 - 500 доллар жіберуің қажет болады. Арайлымға мұндай жағдайда қандай кеңес бере едіңіз? Неліктен? Арайлымнан әлеуметтік желінің парақшасында өзі туралы жеке мәлімет көрсету сұралуда. Арайлымның әрекеті. Неліктен олай жасауы тиіс? ___________________________________________________________ Тапсырма 3. Белгісіз сайтқа тіркелу кезінде телефон нөміріңізді жазудың кері салдарын түсіндіріңіз. Тапсырма 4. Егер саған әлеуметтік желіде телефон ұтып алдың . Оны алу үшін жеткізу құнынын есептегенде мына карта нөмеріне 5 мың теңге ақша аудар деген хабарлама келді. Сенің іс әрекетіңді жаз.. |
|
||||
2.3. Жаңа білімді практикада қолдану |
||||||
20 |
Дәптермен жұмыc. Информатикалық диктант Ақпараттық қауіпсіздіктің маңызды 3 жайы: қолжетімділік , ……………., құпиялылық. Ақпараттық қауіпсіздік жүйесі ………. қауіпсіздік, ……. қауіпсіздік болып бөлінеді. Ip адрестеу Internet ...... Address. |
|
||||
Тапсырма 3. Жұптық жұмыс « Сұрақты қағып ал» әдісі» әдісі арқылы оқушылар жұптасып бір – біріне сұрақ қояды. Сол сұрақтарға жауап береді.
« Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар кері байланыс жүргізеді |
|
|||||
|
||||||
6 |
Рефлексия «Қорапша» (білемін, түсінемін, қолданамын). Оқушылар бүгінгі сабақта не білді, не түсінді және оны алдағы уақытта қалай қолдана алтындығын стикерлерге жазып қорапшаларға салады.
ТҮСІНБЕДІМ
ТҮСІНЕМІНН
ҚОЛДАНАМЫН Бағдаршам арқылы бағалау Жасыл-Толық түсіндім Сары- Жауабыма сенімді емеспін Қызыл-Сұрақтарым бар |
|
||||
|
||||||
5 минут |
Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқып келу. «Желідегі қауіпсіздік» тақырыбына ЭССЕ жазу. |
|
||||
Бағалау 5 минут |
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады. |
Бағалау парағы
Сандық эквивалент |
Балл |
Критерийлер |
Баға «Өте жақсы» |
90-100 |
|
Баға «Жақсы» |
70-89 |
|
Баға «Қанағаттанарлық» |
50-69 |
|
Оқытушы___________________А. Шыңғысова
Н.03.2-08 Басылым 5