Материалдар / Ақпараттық құқықтық қорғау. Компьютерлік құқықбұзушылық түрлері. 11 сынып

Ақпараттық құқықтық қорғау. Компьютерлік құқықбұзушылық түрлері. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
5115
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2 – сабақ Күні: 12.09.2018ж11 – сынып қоғ.гум.бағытМұғалімнің аты-жөні: Шылманова Гүлбану
Сабақ атауы Ақпараттық құқықтық қорғау. Компьютерлік құқықбұзушылық түрлері
СілтемеБілім стандарты, пән бағдарламасы,  «Информатика» оқулығы – 11 – сынып авторы Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов, Интернет материалдары
Жалпы мақсатыКомпьютерлік құқықбұзушылықты қарастыру, киберқылмыс түрлерін білу
МіндеттеріАқпараттық құқықтық қорғау, компьютерлік құқықбұзушылық түрлерімен таныстыру.
Күтілетін нәтижеТақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тапсырма орындауда тиімді пайдаланады
Негізгі идеяларМатериалдарды талдау барысында ақпараттық құқықтық қорғау, компьютерлік құқықбұзушылық түрлерімен таныстыру.біледі
Тапсырмалар  Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»1

УақытыМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті
3 минут









7 минут























10 минут









10 минут







6 минут









2 минут















2 минут
І.Ұйымдастыру кезеңіа) сәлемдесуб) сабаққа дайындығын тексерув) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу

ІІ. Маңызын арттыру«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісіА) Алғашқы дәрігерлік көмек дегенді қалай түсінесің?Б) Көз жаттығуларын ата«Сөйлемді толықтыру» ақпараттық диктант

Бағалау - «Смайликтер»Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері

ІІІ. «Миға шабуыл»(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау) 1.Ақпараттық қауіпсіздіктің мәні неде екенін қалай түсінесіңдер?2.Құпиялылық ұғымын түсіндіріңдер?3.Ақпараттың қолжетімділігі неде деп ойлайсыңдар?4.Ақпараттың біртұтастығының кепілдемесі неде?




Үшке дейін санап, сәйкестігін тауып топ болып жиналу



Үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне сұрақтар қояды

Оқушылар ақпараттық диктантты толықтырады.

Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Смайликтер» арқылы бағалайды

Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері жинақталады


Жаңа сабақты игерту. Электронды оқулықтан жаңа тақырыпты түсіндіру.



Мәтінмен жұмыс «Қара.Оқы.Жап. Жаз» - әдісі1-топ. Ақпараттық қауіпсіздік, құпиялылық, құпиялылықты бұзу 2-топ: Бұрмалау, қолжетімділік, қолжетімділікті басқару2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» - бағалау (Топтардан өзара бағалау сұралады)Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау тәсілдері

IV.Білімді жинақтау және жүйелеу «Үш қадамдық сұхбат» әдісі1. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің міндетті емес санаттарын атап шығыңдар2.Ақпараттық қылмысқа анықтама беріңдер3.Киберқылмыстың қандай түрін кездестірдіңдер?V. Оқушылар білімін бақылау және бағалауБағалау - «Бағалау парағы»

VI. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау

Үйге тапсырма: §2, бақылау сұрақтары


Оқушылар тыңдайды, сұрақтарына жеке-жеке жауап береді.

Топтарға мәтінмен танысып шыққаннан кейін, өздеріне берілген тақырыпты постермен қорғау сұралады

Әр топ бірін бірі топтың жасаған жұмыс алгоритміне орай бағалайды.



1-топ сұрақ қояды, 2-топ жауап береді. Осы әрекет тиісінше топтар арасында жүргізіледі



Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады;











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ