Сілтеме
|
Білім стандарты, пән
бағдарламасы, «Информатика» оқулығы – 11 – сынып авторы
Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов, Интернет
материалдары
|
3 минут
7
минут
10
минут
10 минут
6 минут
2 минут
2 минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
а)
сәлемдесу
б) сабаққа дайындығын
тексеру
в) оқушылар назарын сабаққа
аудару үшін топқа
бөлу
ІІ. Маңызын
арттыру
«Көршіңе
әңгімелеп бер» әдісі
А) Алғашқы
дәрігерлік көмек дегенді қалай
түсінесің?
Б) Көз жаттығуларын
ата
«Сөйлемді
толықтыру» ақпараттық
диктант
Бағалау -
«Смайликтер»
Жұмыс барысын
бақылау нысандары, өзін -
өзі және өзара бақылау
тәсілдері
ІІІ. «Миға
шабуыл»
(Оқушыларды жаңа сабаққа
дайындау) 1.Ақпараттық қауіпсіздіктің
мәні неде екенін қалай
түсінесіңдер?
2.Құпиялылық ұғымын
түсіндіріңдер?
3.Ақпараттың қолжетімділігі
неде деп ойлайсыңдар?
4.Ақпараттың біртұтастығының
кепілдемесі неде?
|
Үшке дейін санап, сәйкестігін
тауып топ болып жиналу
Үй тапсырмасы бойынша бір-
бірлеріне сұрақтар қояды
Оқушылар ақпараттық диктантты
толықтырады.
Оқушылар үйге берілген
тапсырма бойынша «Смайликтер» арқылы
бағалайды
Оқушылармен бірлесе отырып,
аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері
жинақталады
|
Жаңа сабақты
игерту.
Электронды оқулықтан
жаңа тақырыпты түсіндіру.
Мәтінмен
жұмыс
«Қара.Оқы.Жап.
Жаз» - әдісі
1-топ. Ақпараттық
қауіпсіздік, құпиялылық, құпиялылықты
бұзу
2-топ: Бұрмалау,
қолжетімділік, қолжетімділікті
басқару
2 топқа берілген
тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.
Керекті мағлұматтарды
дәптерлеріне жазады.
«Екі жұлдыз, бір
тілек» - бағалау
(Топтардан өзара бағалау
сұралады)
Жұмыс барысын
бақылау нысандары, өзін - өзі және өзара бақылау
тәсілдері
IV.Білімді
жинақтау және жүйелеу
«Үш қадамдық
сұхбат» әдісі
1.
Ақпараттық қауіпсіздікті
қамтамасыз етудің міндетті емес санаттарын атап
шығыңдар
2.Ақпараттық қылмысқа анықтама
беріңдер
3.Киберқылмыстың қандай түрін
кездестірдіңдер?
V. Оқушылар білімін бақылау
және бағалау
Бағалау -
«Бағалау
парағы»
VI. Сабақты
қорыту, бағаларды хабарлау
Үйге
тапсырма: §2, бақылау
сұрақтары
|
Оқушылар тыңдайды, сұрақтарына
жеке-жеке жауап береді.
Топтарға мәтінмен танысып
шыққаннан кейін, өздеріне берілген тақырыпты постермен қорғау
сұралады
Әр топ
бірін –
бірі топтың жасаған жұмыс
алгоритміне орай бағалайды.
1-топ сұрақ қояды, 2-топ жауап
береді. Осы әрекет тиісінше топтар арасында
жүргізіледі
Оқушылар өздерінің сабақты
меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы
бағаланады;
|