Ұйымдастыру:
Барлығы:15мин
10-минут
|
1.Ұйымдастыру
бөлімі. Аудиторины тексеру,
түгендеу.college.smartnation.kz
парталындағы журналға
білімгерлерді түгелдеп,күн ретін
жазу
Мотивациялық
кезең
Көрсету бейне және
сандық Қазақстанда
(Д)
сабақтың тақырыбы: «Қазақстандағы
цифрландыру»
Оқушылар формулируют сабақтың
мақсаты.
|
1.Кезекшілер арқылы сыныпты
түгелдеу
2.Тақтаға бір білімгердің есімін
жазып, егер ол құпия білімгер тыныш отырса, өзін жақсы ұстап
ешкімге бөгет жасамай отырса сабақ соңында сыйлық
беріледі.
Топқа
бөлу
1 топ
«Алғырлар»
2 топ
«Тапқырлар»
Бұл бөлімде топ мүшелеріне
өткен тақырыпқа қатысты құрастырылған сұрақтар беріледі, соның
жауабын табу қажет.
|
1. college.smartnation.kz
бағдарламасы
https://youtu.be/DOqaLrWjoyY
|
Сабақтың
ортасы:
35-минут
15
минут
20-минут
Сабақтың
аяғы
20
минут
|
Жаңа материалды
үйрену:
Миға
шабуыл. Көрсетілген суреттер бойынша
оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
Ақпараттық қауіпсіздік деген не? Ақпараттық
қауіпсіздіктің қандай негізгі ұғымдарын
білесің?
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар НМШЖ әдісін қолданып, оқулықтағы
мәтінді оқып шығады.
Н – негізгі ойлар (мәтінді оқып, сұраққа
жауап беру, мәтіннің негізгі ойын
анықтау).
М – мұқият оқу (қайтадан мұқият оқып шығу,
толық ақпараттың негізгі оймен
үйлесуі).
Ш – шолу жасау (бар біліммен қатар салыстыра
байланыстыру).
Ж – жетілдіру (мәтін жадысы бойынша қайталау,
толық қарап шығу: Нені жіберіп алдыңыз?
Бұл
қалай орын
алды?).
Білу және
түсіну
1. Ақпараттық қауіпсіздік деген
не?
2. Ақпараттық қауіпсіздікке төндіретін ең
басты қауіптерді
ата.
3. Ақпараттардың мемлекеттік қорғау жүйесінің
негізгі міндеттерін
ата.
4. Ақпараттарды қорғау үшін қандай
нормативті-құқықтық құжаттар
қолданылады?
Қолдану
1. Нақты жағдаяттарды оқы, талда және қандай
жағдайда азаматтардың ақпараттар
бойынша
құқықтары
бұзылады?
• сынып жетекшісі ұсынған сауалнамада
ата-аналарға қатысты сұрақтар бар: «Тегі, аты,
әкесінің
аты, үйдің мекенжайы, телефон номері,
сотталғаны туралы анықтама, күнкөріс
қаражатының
көзі, саяси партияларға мүше
болуы».
• Дүкеннің зергерлік бөліміне жұмысқа
қабылдау барысында жұмыс беруші
жұмысқа
орналасуға келген кондидаттан тиісті
мемлекеттік органдардан сотталғандық туралы
анықтама,
кредиттерінің саны, басқа кіріс көзі туралы
деректер, салық деклорациясын талап
етті.
• Тергеу барысында экономикалық қылмыс
жасаған К. деген азамат жұбайының кірісі
туралы
ақпаратты хабарлаудан бас
тартты.
• Мәжіліс депутатынан оның отбасы мүшелерінің
өткен жыл бойынша кірістері, сондай-ақ
бір
жылғы кірістерінің шамасынан асып кеткен
шығындары және оларды алу көзі
туралы
мәліметтер талап
етілді.
Жұптық
жұмыс.
№1 тапсырма: Ақпарат иесіне сол ақпаратты
кімге қолжетімді етуді шешуге
мүмкіндік
беретін
құқық.
Меншік
құқығы
Пайдалану
құқығы
Құқықты
өзгерту
Билік ету
құқығы
Жоғарыда айтылғанның
бәрі
2. Деңгейлік тапсырмаларды
орында.
|
Білімгерлер топпен
өзара жарысып сұрақтарға жауап
береді.
Интерактивті тақтада
көрсетіледі
Тапсырма
№3
Онлайн ЭЦҚ
алу.
www.egov.kz
А деңгейі. »Интернет
желісінің ресурстарын пайдалана
отырып, «Ақпаратты құқықтық
қорғау»
деген тақырыпта ақпарат іздеп тауып, кестені
толтыр (кестенің үлгісі оқулықта
берілген).
В деңгейі. Параграфта ақпаратты қорғаудың үш
негізгі бағыты сипатталды. Осы
бағыттардың
әрқайсысы үшін қатынастарды қандай заңдар
реттейтінін анықта.
С деңгейі. Қандай жағдайда ақпараттарда
азаматтардың құқығы бұзылатындығын
талдап,
анықтаңдар.
Мәжіліс депутатынан өткен жыл бойынша өзі
және оның отбасы мүшелерінің
кірістері,
сондай-ақ бір жылғы алған кірістерінің
шамадан асып кеткені және оларды алған
кіріс
көзі туралы мәлімет талап
етілді. Жауабы:
1.Электрондық қолтаңбаның
көмегімен құжатқа қол қою уақытын қолжазбаға қарағанда анықтауға
болады
2. Электрондық құжаттардағы
әдеттегі қолтаңбаның
рөлі
3. Файлға қолтаңба қосылады, бұл
ретте файл өзгермейді
4. Қол қойылған құжаттың
тұтастығын бақылау.
|
https://www.opiq.kz/kit/85/chapter/4847
https://www.opiq.kz/kit/85/chapter/4847
Интернет
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия (1
мин)
Толықтырып
жаз:
Үй жұмысы
1.
«Қазақстандағы цифрландыру. Болашағы мен мүмкіндіктері» тақырыбына
эссе жаз.
2. «Цифрлық Қазақстан» порталын пайдалана отырып, бағыттардың
біреуін таңдап, сол бағытты цифрландырудың хронологиялық желісін
жаса.
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
А4,
конспект
|