Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Аққу, Шортан һәм Шаян

Автор:Айтмұхаметова Айжан Сайлауханқызы
Бағыты: Сынып жетекші
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Аққу, Шортан һәм Шаян

Тақырыбы Аққу, Шортан һәм Шаян. И. В. Крылов. Аударған А. Байтұрсынұлы.МақсатыМысал мазмұнын өмірмен байланыстыра талдау арқылы идеясын түсінуге мүмкіндік жасау.Міндеттері Шығармашылық жұмыстарды оқушының таным деңгейін көтеру, тілін, сөздік қорын дамыту мақсатында пайдалану, талдау тапсырмаларды өмірдегі жағдайларға сай қолдана білуге дағдыландыру; Бірлік, келісім, ынтымақ туралы түсініктердің маңызын ашуға мүмкіндік беру..Күтілетін нәтиже топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады; мысалды талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізе, дәлелдей білу, өзгені тыңдай, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі; әр оқушы өз - өзіне баға береді, өзіндік пайымын жасайды, тәрбиелік, тағылымдық мәнін ұғынады.Көрнекіліктері Тақта, маркер, плакат, мақал - мәтелдерТүйінді түсініктер бірлік, келісім, ынтымақСАБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫСабақ кезеңдері, модуль Мұғалімнің әрекеті Тапсырма мазмұны Оқушының әрекеті Бағалау РесурстарІ Кіріспе(оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені оқып - үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларының нәтижесінде қандай әрекеттерді игереді)Модуль: жаңа әдіс - тәсілдерӘдісі: топқа бөлу тренингіУақыты: 3минМодуль: БағалауӘдісі: өзара бағалау Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа қатысуын қадағалау.Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою.Оқушыларды топқа бөлу.Ұйымдастыру кезеңін жүргізу, үй тапсырмасын қорытындылауАлдын - ала бағалау парақтары ұсынылады.Оқушылар өзара бағалау әдісімен жұмыстанады.Оқушылардың «Жан біткен қалпақ» мәтін желісі бойынша салып келген суреттерін қорғайды. талдау. Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.Салған шығармаларынан түйген ойларын қосады.Оқу құралдарыИнтер. тақта, оқулық, дәптерСТО1. Қызығушылықты оятуМультфильмнен үзінді көру Тақтаға немесе плакатқа маркермен жазылған, толықтыруды қажет ететін мақал - мәтелдер іледі.Оқушы жауабын толықтырады. Тақтаға немесе плакатқа маркермен жазылған, толықтыруды қажет ететін мақал - мәтелдер ілінеді.1. Бірігіп көтерген.......2. Бірлік..., тірлік....3. Бөлінгенді... жейді.5. Ырыс алды -.... Мақал - мәтелдер бойынша топтарға бөлініп отырады.Әр топ мақал - мәтелдерін толықтырып жазып, сол мақал - мәтел бойынша ойларын жазады.Кіші топта талқылап, әр топтан ұнағанын сынып алдында дауыстап оқиды. Оқу құралдарыИнтер. тақта, оқулық, дәптер2. Мағынаны тануАКТ«Сиқырлы қалпақ» мультфильм«Кубизм» Зерттеу жұмысын жүргізеді.Әр топқа тосын сұрақтар қояды:- Аққу, шортан, шаян жүкті неліктен үш жаққа тартады?- Жүктің баратын жеріне жетпеуіне қайсысы кінәлі?...Тақырыбы: Аққу, Шортан һәм ШаянАвторы: И. В. Крылов. аударған А. БайтұрсынұлыЖанры: мысалНегізгі ойы: Бірлік болмай, тірлік болмайды.Тақырып тақтаға жазылып, тапсырма беріледі. Автормен, аудармашымен таныстыру, қысқаша тоқталып өту.1 - топқа: Мысалды іштей оқу. Мазмұнын әңгімелеуге дайындалу.2 - топқа: Мазмұнды түсініп оқу. Түсініксіз сөздерді теру.3 - топ. Мазмұнын түсініп оқу. Өлең мазмұны бойынша қорытынды ой болатын шумақты іздеп табу.4 - топ. Мазмұнды түсініп оқу. Сабақ басында жазылған мақалдар мен мысалдың байланысын түсіндіріп айту.Мәтіннің тақырыбынан бастап, «Болжау» стратегиясы арқылы оқып шығады.Бөліктер бойынша берілген тәртіп бойынша жұмыс жасайды. Сөздік жұмысын жүргізеді.Мәтінді әр түрлі бағытта түсіндіруге тырысады.Топқа берілген тапсырманы алдымен жұпта, топта талқылап, қорытындыға бір оқушыны шығарады.Сабақ басында жазылған мақал - мәтелдерге қайталап мән беру арқылы мысал идеясын ашады.Сергіту сәті Сергіту сәтінде «Қаражорға» биін билейді.4. Ойтолғау.«Семантикалық карта» стратегиясы Оқушы ойын тыңдау.- Бүгінгі тапсырмалар мен жұмыстарды сендер қалай орындадыңдар?- Ендеше біріге отырып жұмыс жасаудың сендер үшін қандай жақсы, нашар жақтары бар екенін талдап көрелік. 1 - топ – Жоспар құру.2 - топ – Мысалды суретпен бейнелеу.3 - топ – Өмірмен байланыстыру арқылы эссе жазу.4 - топ – Мысал туралы білетіндерін топтау арқылы түсіндіру.Аққу, Шортан һәм Шаянға хат жазу тапсырылады. Оқушылар бірігіп жұмыс жасау арқылы сабақта қолайлы атмосфера болатынын атап өтеді. Ал жайсыздық туралы да атап өтуі мүмкін.ІҮ Сабақты қорытындылау(оқушылардың оқып - үйренгендерінің нәтижесін бағалау) Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.Уақыты: 5 минут Әр топ оқушыларын өзара бағалау парағы арқылы бағалату. (қалыптастырушы баға) «Бүгінгі сабақтан алған әсерім...» рефлексия жазу Үйге тапсырма: сурет салу, өлең құрастыру Оқу құралдарыКері байланыс(оқушылар рефлексиясы) Бүгін мен не үйрендім?Маған не ұнады/ұнамады?Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.