Фани: Ўқиш | №71 умумий ўрта мактаб |
Куни: 14.12.2017 | Ўқитувчи: Дадаметова Гулибарно |
Дарс мавзуси: | Пўлат Мўминнинг «Сиз учун, биз учун» шеъри |
Синф: 4-«Г» | Қатнашган ўқувчилар сони: | Қатнашмаган ўқувчилар сони: |
Ўқиш мақсади: | Шоирнинг ҳаёти ва ижод йўлига назар солиш, ижод |
Дарс мақсади: | Ҳамма ўқувчилар: Пўлат Мўминнинг ҳаёти ва ижоди тўғрисида биладиЎқувчиларнинг кўпчилиги: берилган вазифаларни бажара оладиАйрим ўқувчилар: ўз фикрини очиқ ва эркин айта олади ва савол беради |
Тиллик мақсадлар: | Ўқувчилар бажара олади: Шеърнинг мазмунини очиб, ўзаро бахс мунозара ўтказа оладиТаянч сўзлар: шоир, шеър, мустақиллик, сиз учун, Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік біріктер: Ақынның бұл поэманы жазудағы мақсаты не?Поэманың қандай тәрбиелік мәні бар?Поэмадағы басты идея қандай?Ақындар аққуды неге жоғары бағалайды?Талқылауға арналған тармақтар:Поэманың қай жері сізге көбірек ұнады?Сіз неліктен ... бұл үзіндіні таңдадыңыз?Жазылым бойынша ұсыныстар: Сөздерді көркем, қатесіз жазылуына көңіл бөлу. |
Алдынғы білім: | Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-шаралар.Мұғалім іс-әрекеті. Оқушылар іс-әрекеті. | Оқыту ре-сурстары |
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин | Сәлемдесу.Көңіл-күйді көтеру үшін «Шаттық шеңберін ұйымдастыру. Жақсы қасиеттерін айттыру. Топқа бөлу. Бағалау парақшасы туралы түсіндіру. | Оқушылар «Шаттық шеңберін» құрастырады.Жақсы тілектер айтады.. Топқа бөлінеді: «Ана», «Аққу». | Топқа бөлу үшін кеспелер |
Алдынғы білімді еске түсіру 5 мин | Үй тапсырмасын тексеру:. «Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып сұрақ-жауап өткізуСергіту сәті.
| Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Топтар бір-бірінің жауаптарын толтырып отырады және жауабына қарай бағалайды.
| Сұрақтар, |
Негізгі бөлім 25 мин | Тақырыпты ашу. Сұрақтар қойып тақырыпқа шолу.Бүгінгі сабағымыз Сәкен Сейфуллин «Аққудың айырылуы» .Сахналық көрініс қойылады , сабаққа талдау жасалады.Оққушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.Әр топ дұрыс жауаптары үшін стикер арқылы бағаланады.
Топтар алған ұпайларын тақтадағы қағазға белгілеп барады.1-тапсырма. «Кластер» әдісін қолдану2-тапсырма. Тақырыпқа қатысты сұрақ қоюТолғаныс. 5 минуттық эссе. | Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашады.
1. Әр топ аққуға сипаттама береді..Жауаптарына қарай оқушылар топтасып, пікір таластырады.Оқушылар автордына орнына өздерін қойып, поэманы аяқталу шегі туралы өз ойларын жазады.
| Слайд, сахналық көрініс.
Слайд |
Сабақты қорыту 5 мин
Бағалау | Сәкен Сейфуллиннің «Аққудың айырылуы» поэмасын қорытын-дылау.Тест парақшаларын тарату.Бағалау парақшасын жинау, бағалауҚалыптастырушы бағалау.Мұғалім топтардың жинаған ұпайларын есептеп жеңімпаз топты анықтайды. | Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді,мысалдар келтіреді.
Тест сұрақтарын жауап береді
Бағалау парақшасындағы стикерлерді есептейді. | Слайд |
Үйге тапсырма беру:
Рефлексия 5мин | 1)Аққудың киесі2) Ана махаббаты3) Аққу – ана - балатақырыптарының біріне шағын шығарма жазу және поэма желісі бойынша сурет Рефлексия жаздырту | Тапсырманы күнделікке жазып алады.Сабақ мақсатына жеттіңіз бе?Не қызық болды?Не қиын болды?Нені істей алмадыңыз? | стикер |
|