Материалдар / "Аққудың айырылуы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Аққудың айырылуы"

Материал туралы қысқаша түсінік
поэма туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

71 жалпы орта мектеп









Ашық сабақ






Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Аққудың айырылуы»









Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Куркембаева Жамила





















Шымкент 2017 ж

Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді____________________


Фани: Ўқиш

71 умумий ўрта мактаб

Куни: 14.12.2017

Ўқитувчи: Дадаметова Гулибарно

Дарс мавзуси:

Пўлат Мўминнинг «Сиз учун, биз учун» шеъри

Синф: 4-«Г»

Қатнашган ўқувчилар сони:

Қатнашмаган ўқувчилар сони:

Ўқиш мақсади:

Шоирнинг ҳаёти ва ижод йўлига назар солиш, ижод

Дарс мақсади:

Ҳамма ўқувчилар: Пўлат Мўминнинг ҳаёти ва ижоди тўғрисида билади

Ўқувчиларнинг кўпчилиги: берилган вазифаларни бажара олади

Айрим ўқувчилар: ўз фикрини очиқ ва эркин айта олади ва савол беради

Тиллик мақсадлар:

Ўқувчилар бажара олади: Шеърнинг мазмунини очиб, ўзаро бахс мунозара ўтказа олади

Таянч сўзлар: шоир, шеър, мустақиллик, сиз учун,
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік біріктер:

  • Ақынның бұл поэманы жазудағы мақсаты не?

  • Поэманың қандай тәрбиелік мәні бар?

  • Поэмадағы басты идея қандай?

  • Ақындар аққуды неге жоғары бағалайды?

Талқылауға арналған тармақтар:Поэманың қай жері сізге көбірек ұнады?

Сіз неліктен ... бұл үзіндіні таңдадыңыз?

Жазылым бойынша ұсыныстар: Сөздерді көркем, қатесіз жазылуына көңіл бөлу.

Алдынғы білім:

Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-шаралар.

Мұғалім іс-әрекеті. Оқушылар іс-әрекеті.

Оқыту ре-сурстары

Ұйымдастыру кезеңі 5 мин

Сәлемдесу.

Көңіл-күйді көтеру үшін «Шаттық шеңберін ұйымдастыру. Жақсы қасиеттерін айттыру. Топқа бөлу. Бағалау парақшасы туралы түсіндіру.

Оқушылар «Шаттық шеңберін» құрастырады.Жақсы тілектер айтады..

Топқа бөлінеді: «Ана», «Аққу».

Топқа бөлу үшін кеспелер

Алдынғы білімді еске түсіру 5 мин

Үй тапсырмасын тексеру:.

«Сұрақ-жауап» әдісін пайдаланып сұрақ-жауап өткізу

Сергіту сәті.


Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Топтар бір-бірінің жауаптарын толтырып отырады және жауабына қарай бағалайды.


Сұрақтар,

Негізгі бөлім 25 мин

Тақырыпты ашу. Сұрақтар қойып тақырыпқа шолу.Бүгінгі сабағымыз Сәкен Сейфуллин «Аққудың айырылуы» .

Сахналық көрініс қойылады , сабаққа талдау жасалады.

Оққушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

Әр топ дұрыс жауаптары үшін стикер арқылы бағаланады.


Топтар алған ұпайларын тақтадағы қағазға белгілеп барады.

1-тапсырма. «Кластер» әдісін қолдану

2-тапсырма. Тақырыпқа қатысты сұрақ қою

Толғаныс. 5 минуттық эссе.

Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашады.











1. Әр топ аққуға сипаттама береді.

.

Жауаптарына қарай оқушылар топтасып, пікір таластырады.

Оқушылар автордына орнына өздерін қойып, поэманы аяқталу шегі туралы өз ойларын жазады.



Слайд, сахналық көрініс.










Слайд

Сабақты қорыту 5 мин






Бағалау

Сәкен Сейфуллиннің «Аққудың айырылуы» поэмасын қорытын-дылау.

Тест парақшаларын тарату.

Бағалау парақшасын жинау, бағалау

Қалыптастырушы бағалау.

Мұғалім топтардың жинаған ұпайларын есептеп жеңімпаз топты анықтайды.

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді,мысалдар келтіреді.


Тест сұрақтарын жауап береді




Бағалау парақшасындағы стикерлерді есептейді.

Слайд

Үйге тапсырма беру:


Рефлексия 5мин

1)Аққудың киесі
2) Ана махаббаты
3) Аққу – ана - бала
тақырыптарының біріне шағын шығарма жазу және поэма желісі бойынша сурет

Рефлексия жаздырту

Тапсырманы күнделікке жазып алады.

Сабақ мақсатына жеттіңіз бе?

Не қызық болды?

Не қиын болды?

Нені істей алмадыңыз?

стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!