Ақселеу Сейдімбек «Әйел-ана» 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақселеу Сейдімбек «Әйел-ана» 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиеттік оқудан қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Құрастырушы: Шарипбаева Бибайша Налибаевна – бастауыш сынып мұғалімі

Пәні:

әдебиеттік оқу

Класс: 4

Мерзімі:

2 сабақ

Сабақ тақырыбы

Ақселеу Сейдімбек «Әйел-Ана»


Ресурстар

Ана тілі оқулығы 4 сынып, фломастерлер, стикерлер, интербелсенді тақта, үлестірмелі А3,4 қағаздар, қосымша тапсырмалар

Оқытуда

қолданылатын

әдіс - тәсілдер

СТО: жиксо әдісі, ыстық орындық, ассоциация, Жаңа әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту (әңгіме дебат),Оқыту формасы:жеке, жұптық, топтық жұмыс. АКТ, Формативті бағалау: бас бармақ, критериалды бағалау, мадақтау, сенім білдіру

Негізгі мақсат

Адам өміріндегі ананың рөлі жайлы ойларын шыңдай отырып, сөйлеу дағдыларын жетілдіру

Оқу нәтижелері

Топта бірігіп жұмыс жасай алады. Бірін-бірі тыңдайды. Бірін-бірі бағалай алады.Ойын еркін жеткізеді.

Сабаққа қатысты құнды пікірлер

Ананың құдіретін, ақыл-парасатын үлгі етеді. Ананың қадірін ұғынады.

Этаптар

Уақыт

Тапсырмалардың түрі және сабаққа қатысушылардың әрекеті

Бағалау процесі

1. Ұйымдастыру сәті-оқушылармен көңіл-күй жаттығуы. Топтарға бөлу.

1 мин


2 мин

1.Тренинг «Тамаша екен» жаттығуы

(мен ақылдымын.......)


2. Ана, әке, әмірші суреттері арқылы (мозайка арқылы) топқа бөлу.


Топ мүшелерін сайлау

2.Шақыру


6 мин





  • Үй тапсырмасын тексеру.

Төмен деңгей

Карточкадағы сұраққа ауызша жауап береді.

Күншуақ елін тұтқынға алған жау оларға не істемек болды?

 

Ер-азаматтарды аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады?

 

Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр?


Орта деңгей

Құстар туралы жұмбақтар жазу.

Жоғары деңгей

Презентация қорғау



Критерий арқылы бағалау.


3.Ойлану

8 мин









8 мин









5 мин








1 мин





2 мин







5 мин

Білу

Интербелсенді тақтадан Ана туралы өлеңді тыңдату.

- Өлең кім туралы?

-Ана туралы не айтуға болады?

-Ана қандай адам? Ассоциация жасау, қорғау

-Ендеше, сабағымыз кім жайлы болмақ?

Интербелсенді тақтадан автор және тақырыппен таныстыру.


Түсіну

  • Оқулықпен жұмыс

Мәтінмен жұмыс. ЖиГСО стратегиясы.

1. 1,2,3 нөмірге бөліну

2. Қонаққа бару.

3. Қонақтан оралу.

4. Топпен талқылау.

3. Қолдану. Синквейн әдісі (бес жолды өлең әдісі)

(1топ: Әке, 2 топ: Ана, 3топ: Әмірші)

  • Ана туралы бес жолды өлең.

1.Зат есім     Жыл мезгілдері
2.Сын есім    Алтын, тамаша
3.Етістік        Өзгереді,өседі
4.Сөйлем       Жыл мезгілдері өте тамаша.
5.Синоним    Уақыт


Сергіту «Балалар биі» биі (видеодан қазақша көрсету)




4. Талдау (Жұппен жұмыс) Мәтінді талдау

Мәтіннің аты


Авторы


Кейіпкерлері


Мәтіннің тәрбиелік мәні




5. Жинақтау

«Ыстық орындық» тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығады. Сыныптағы оқушылар сұрақтар қояды, шыққан оқушылар жауап береді.



Шапалақтау арқылы бағалау.








Критерий арқылы бағалау.







Бес бармақ әдісімен бағалау.







Қол шапалақтау




Жұптар парақшаға бір-біріне баға қояды.







Бармақ әдісі бойынша бағалау




4.Рефлексия


5 мин






6. Бағалау.

Эссе жазу. «Ана өмір шуағы».(Топтағы ең жақсысын таңдап галереяға іліп оқыту).





Үй тапсырмасын беру

Деңгейлік тапсырма:

Төмен деңгей

1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу.

2.Мәтіндегі кейіпкерлердің суретін салу

Орта деңгей

1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу, әңгімелеу.

2.Ертегідегі тауға, далаға,орманға, көлге қатысты сипаттау сөздерді мына үлгі бойынша жазып шық.

.... ... ... таулары

... ... ... далалары

... ... ... орманы

... ... ... өзен-көлдері

Жоғары деңгей

1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу, әңгімелеу.

2. Мәтін бойынша 5 сұрақ.


Топтардың тақтадағы эссені талдап бағалауы.



Екі жұлдыз, бір тілек топтар арасында.


Топ басшылары мұғалімге критериалды карточканы береді.


Мұғалім қорытынды сумматив бағасын шығарады.

Кері байланыс

2 мин

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
602
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі