Пәні:
әдебиеттік оқу
|
Класс: 4
|
Мерзімі:
|
№2
сабақ
|
Сабақ тақырыбы
|
Ақселеу Сейдімбек «Әйел-Ана»
|
Ресурстар
|
Ана тілі оқулығы 4 сынып,
фломастерлер, стикерлер, интербелсенді тақта, үлестірмелі А3,4
қағаздар, қосымша тапсырмалар
|
Оқытуда
қолданылатын
әдіс - тәсілдер
|
СТО: жиксо әдісі, ыстық орындық,
ассоциация, Жаңа
әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту (әңгіме
дебат),Оқыту формасы:жеке, жұптық, топтық жұмыс.
АКТ, Формативті
бағалау: бас бармақ, критериалды бағалау,
мадақтау, сенім білдіру
|
Негізгі мақсат
|
Адам өміріндегі
ананың рөлі жайлы ойларын шыңдай отырып, сөйлеу дағдыларын
жетілдіру
|
Оқу нәтижелері
|
Топта бірігіп
жұмыс жасай алады. Бірін-бірі тыңдайды. Бірін-бірі бағалай
алады.Ойын еркін жеткізеді.
|
Сабаққа қатысты құнды
пікірлер
|
Ананың құдіретін, ақыл-парасатын үлгі етеді.
Ананың қадірін ұғынады.
|
Этаптар
|
Уақыт
|
Тапсырмалардың түрі және сабаққа
қатысушылардың әрекеті
|
Бағалау процесі
|
1. Ұйымдастыру сәті-оқушылармен көңіл-күй
жаттығуы. Топтарға бөлу.
|
1 мин
2
мин
|
1.Тренинг «Тамаша екен»
жаттығуы
(мен ақылдымын.......)
2.
Ана, әке, әмірші суреттері арқылы (мозайка арқылы) топқа
бөлу.
|
Топ
мүшелерін сайлау
|
2.Шақыру
|
6 мин
|
Төмен деңгей
Карточкадағы сұраққа ауызша жауап
береді.
Күншуақ елін тұтқынға алған
жау оларға не істемек болды?
Ер-азаматтарды аман алып қалу
үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады?
Автор ертегі арқылы бізге
қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр?
Орта деңгей
Құстар туралы жұмбақтар жазу.
Жоғары деңгей
Презентация қорғау
|
Критерий арқылы бағалау.
|
3.Ойлану
|
8 мин
8 мин
5 мин
1 мин
2 мин
5
мин
|
Білу
Интербелсенді тақтадан Ана туралы өлеңді
тыңдату.
- Өлең кім туралы?
-Ана туралы не айтуға болады?
-Ана қандай адам? Ассоциация жасау,
қорғау
-Ендеше, сабағымыз кім жайлы
болмақ?
Интербелсенді тақтадан автор және тақырыппен
таныстыру.
Түсіну
Мәтінмен жұмыс. ЖиГСО стратегиясы.
1. 1,2,3 нөмірге
бөліну
2. Қонаққа
бару.
3. Қонақтан
оралу.
4. Топпен
талқылау.
3.
Қолдану. Синквейн
әдісі (бес жолды өлең
әдісі)
(1топ: Әке, 2 топ: Ана,
3топ: Әмірші)
1.Зат
есім
Жыл
мезгілдері
2.Сын
есім Алтын,
тамаша
3.Етістік Өзгереді,өседі 4.Сөйлем Жыл мезгілдері өте
тамаша.
5.Синоним Уақыт
Сергіту «Балалар биі» биі (видеодан қазақша
көрсету)
4. Талдау (Жұппен жұмыс) Мәтінді талдау
Мәтіннің аты
|
|
Авторы
|
|
Кейіпкерлері
|
|
Мәтіннің тәрбиелік мәні
|
|
5. Жинақтау
«Ыстық орындық» тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығады. Сыныптағы
оқушылар сұрақтар қояды, шыққан оқушылар жауап
береді.
|
Шапалақтау арқылы бағалау.
Критерий арқылы бағалау.
Бес
бармақ әдісімен бағалау.
Қол
шапалақтау
Жұптар парақшаға бір-біріне баға
қояды.
Бармақ әдісі бойынша бағалау
|
4.Рефлексия
|
5
мин
|
6. Бағалау.
Эссе
жазу. «Ана өмір
шуағы».(Топтағы ең жақсысын таңдап
галереяға іліп оқыту).
Үй тапсырмасын
беру
Деңгейлік тапсырма:
Төмен деңгей
1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп
оқу.
2.Мәтіндегі кейіпкерлердің суретін
салу
Орта деңгей
1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу,
әңгімелеу.
2.Ертегідегі тауға, далаға,орманға, көлге қатысты
сипаттау сөздерді мына үлгі бойынша жазып шық.
.... ... ... таулары
...
... ... далалары
...
... ... орманы
...
... ... өзен-көлдері
Жоғары деңгей
1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу,
әңгімелеу.
2.
Мәтін бойынша 5 сұрақ.
|
Топтардың тақтадағы эссені талдап
бағалауы.
Екі жұлдыз, бір тілек топтар
арасында.
Топ
басшылары мұғалімге критериалды карточканы
береді.
Мұғалім қорытынды сумматив бағасын
шығарады.
|
Кері байланыс
|
2
мин
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге
жазады
|