Материалдар / Ақселеу Сейдімбек «Әйел-ана» 4 сынып

Ақселеу Сейдімбек «Әйел-ана» 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиеттік оқудан қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарҚұрастырушы: Шарипбаева Бибайша Налибаевна – бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: әдебиеттік оқуКласс: 4Мерзімі:2 сабақ
Сабақ тақырыбыАқселеу Сейдімбек «Әйел-Ана»


Ресурстар
Ана тілі оқулығы 4 сынып, фломастерлер, стикерлер, интербелсенді тақта, үлестірмелі А3,4 қағаздар, қосымша тапсырмалар
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерСТО: жиксо әдісі, ыстық орындық, ассоциация, Жаңа әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту (әңгіме дебат),Оқыту формасы:жеке, жұптық, топтық жұмыс. АКТ, Формативті бағалау: бас бармақ, критериалды бағалау, мадақтау, сенім білдіру
Негізгі мақсатАдам өміріндегі ананың рөлі жайлы ойларын шыңдай отырып, сөйлеу дағдыларын жетілдіру
Оқу нәтижелеріТопта бірігіп жұмыс жасай алады. Бірін-бірі тыңдайды. Бірін-бірі бағалай алады.Ойын еркін жеткізеді.
Сабаққа қатысты құнды пікірлерАнаның құдіретін, ақыл-парасатын үлгі етеді. Ананың қадірін ұғынады.
ЭтаптарУақыт Тапсырмалардың түрі және сабаққа қатысушылардың әрекетіБағалау процесі
1. Ұйымдастыру сәті-оқушылармен көңіл-күй жаттығуы. Топтарға бөлу. 1 мин

2 мин
1.Тренинг «Тамаша екен» жаттығуы(мен ақылдымын.......)

2. Ана, әке, әмірші суреттері арқылы (мозайка арқылы) топқа бөлу.

Топ мүшелерін сайлау
2.Шақыру

6 мин







  • Үй тапсырмасын тексеру.
  • Төмен деңгей Карточкадағы сұраққа ауызша жауап береді.Күншуақ елін тұтқынға алған жау оларға не істемек болды? Ер-азаматтарды аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық жасады? Автор ертегі арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші болып отыр?

    Орта деңгей Құстар туралы жұмбақтар жазу.Жоғары деңгей Презентация қорғау




    Критерий арқылы бағалау.

    3.Ойлану 8 мин















    8 мин















    5 мин













    1 мин







    2 мин











    5 мин
    Білу Интербелсенді тақтадан Ана туралы өлеңді тыңдату.- Өлең кім туралы?-Ана туралы не айтуға болады?-Ана қандай адам? Ассоциация жасау, қорғау-Ендеше, сабағымыз кім жайлы болмақ?Интербелсенді тақтадан автор және тақырыппен таныстыру.

    Түсіну
  • Оқулықпен жұмыс
  • Мәтінмен жұмыс. ЖиГСО стратегиясы.1. 1,2,3 нөмірге бөліну2. Қонаққа бару.3. Қонақтан оралу.4. Топпен талқылау. 3. Қолдану. Синквейн әдісі (бес жолды өлең әдісі)(1топ: Әке, 2 топ: Ана, 3топ: Әмірші)
  • Ана туралы бес жолды өлең.
  • 1.Зат есім     Жыл мезгілдері2.Сын есім    Алтын, тамаша3.Етістік        Өзгереді,өседі4.Сөйлем       Жыл мезгілдері өте тамаша.5.Синоним    Уақыт

    Сергіту «Балалар биі» биі (видеодан қазақша көрсету)





    4. Талдау (Жұппен жұмыс) Мәтінді талдау



    5. Жинақтау«Ыстық орындық» тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығады. Сыныптағы оқушылар сұрақтар қояды, шыққан оқушылар жауап береді.



    Шапалақтау арқылы бағалау.













    Критерий арқылы бағалау.











    Бес бармақ әдісімен бағалау.











    Қол шапалақтау





    Жұптар парақшаға бір-біріне баға қояды.











    Бармақ әдісі бойынша бағалау





    4.Рефлексия


    5 мин









    6. Бағалау.Эссе жазу. «Ана өмір шуағы».(Топтағы ең жақсысын таңдап галереяға іліп оқыту).







    Үй тапсырмасын беруДеңгейлік тапсырма:Төмен деңгей 1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу. 2.Мәтіндегі кейіпкерлердің суретін салуОрта деңгей 1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу, әңгімелеу.2.Ертегідегі тауға, далаға,орманға, көлге қатысты сипаттау сөздерді мына үлгі бойынша жазып шық..... ... ... таулары... ... ... далалары... ... ... орманы... ... ... өзен-көлдеріЖоғары деңгей 1.«Әйел-Ана» ертегісін түсініп оқу, әңгімелеу. 2. Мәтін бойынша 5 сұрақ.

    Топтардың тақтадағы эссені талдап бағалауы.



    Екі жұлдыз, бір тілек топтар арасында.

    Топ басшылары мұғалімге критериалды карточканы береді.

    Мұғалім қорытынды сумматив бағасын шығарады.
    Кері байланыс2 минОқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ