Бөлім:Дананың сөзі - ақылдың көзі Мектеп:Шаған ЖОББМКүні:05.10.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Қайыржанова А.ҚСынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» |
Оқу мақсаты | 8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
Сабақ мақсаты | Оқушылар:Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. |
Бағалау критерийі | шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар қолдана алады:Толғаудың тақырыбы мен идеясын осы тектес шығармалармен салыстырады;Ауызша шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді;Өз көзқарастарын жазылым жұмысында жеткізе алады.Пәндік лексика мен терминология: Тарихи және көркемдік құндылық Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: Менің ойымша...Менің байқауымша...Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын...Шығарманың басқа шығармалармен үнестігін салыстыра қарайтын болсақ:Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы мынада деп білемін: |
Құндылықтарды дарыту
| Жауапты азаматтық позиция |
Пәнаралық байланыс | Ақтамберді жырау толғауларының идеясы мен маңызын анықтағанда тарих пәнімен байланыс болады. |
Бастапқы білім
| Алдыңғы сабақта оқушылар Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауының идеясы мен мазмұны, ондағы көтерілген мәселе туралы түсінік алып, тапсырмалар орындады. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы
| 1.Миға шабуыл |
|
Сабақтың ортасы | Тапсырма
«Дөңгелек үстел» стратегиясы Сынып оқушыларына Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы»» және Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп», толғаулары таратылады. Оқушылар оқып, төмендегі сұрақтар бойынша топпен талдап, өзіндік пікір білдіреді:
1.Екі жыраудың өмір жолдары мен шығармаларындағы ұқсастықтары туралы сұрақтар қою
Оқушылар өздері екі жыраудың өмірі мен толғаулары жөнінде сұрақтар әзірлеп бір-біріне қояды,талдайды ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы, «ВЕНН диаграммасы»
«Автор орындығы» әдісі 1.Екі шығарманың ұқсастықтары ... (ортақ қасиеттері)2.Екі шығарманың айырмашылығы ...
Тапсырма1-тапсырма:Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауымен Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы» тақырыбы, көтерген мәселесі бойынша тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.
2-тапсрма: Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи құндылығына қатысты ойыңызды қорытындылаңыз. Шығармалар
Дескриптор-шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен айырмашылығын анықтайды;-екі шығарманы салыстыра талдайды;-шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы,
|
Интербелсенді тақта
Кеспе қағаздар
|
Сабақтың соңы
| Кері байланыс: Оқушылар «Пайдалы үш нәрсе» тәсілі арқылы өзін-өзі бағалап, тексереді.Бүгінгі сабақта сен қандай пайдалы үш нәрсе жасадың?Сен келесі сабақты қалай өзгертер едің?Оны қалай өзгертесің? |
|
Үй тапсырмасы | Күнделік кз тен қарау. |
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық пен техника қауіпсіздігін сақтау |
Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың барысындағы «Хронология», «Шығармашылық ізденіс» әдісінде қабілеті жоғары оқушының көшбасшылық, зерттеушілік қабілетін дамыту көзделеді. Қабілеті орташа оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыруға «Әдеби шеңбер» әдісі кезінде жағдай жасалады. | Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады. | Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Хронология»,«Шығармашылық ізденіс», «Әдеби шеңбер», «Дөңгелек үстел» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалықа ерекше мән беріледі. Сыныптағы үстелдер қабырғаға жылжытылады, орындықтар екі қатарға қарама-қарсы, оқушылардың дауыстары анық естілетіндей етіп қойылады. Сараптама жасайтын оқушыға жеке орын дайындалады. |