Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 19


Бөлім:Дананың сөзі - ақылдың көзі Мектеп:Шаған ЖОББМ

Күні:05.10.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Қайыржанова А.Қ

Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп»

Оқу мақсаты

8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау

Сабақ мақсаты

Оқушылар:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.

Бағалау критерийі

  • шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар қолдана алады:

Толғаудың тақырыбы мен идеясын осы тектес шығармалармен салыстырады;

Ауызша шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді;

Өз көзқарастарын жазылым жұмысында жеткізе алады.

Пәндік лексика мен терминология: Тарихи және көркемдік құндылық

Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша...

Менің байқауымша...

Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын...

Шығарманың басқа шығармалармен үнестігін салыстыра қарайтын болсақ:

Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы мынада деп білемін:

Құндылықтарды дарыту


Жауапты азаматтық позиция

Пәнаралық байланыс

Ақтамберді жырау толғауларының идеясы мен маңызын анықтағанда тарих пәнімен байланыс болады.

Бастапқы білім


Алдыңғы сабақта оқушылар Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауының идеясы мен мазмұны, ондағы көтерілген мәселе туралы түсінік алып, тапсырмалар орындады. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы



1.Миға шабуыл


Сабақтың ортасы


Т апсырма




«Дөңгелек үстел» стратегиясы

Сынып оқушыларына Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы»» және Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп», толғаулары таратылады. Оқушылар оқып, төмендегі сұрақтар бойынша топпен талдап, өзіндік пікір білдіреді:


1.Екі жыраудың өмір жолдары мен шығармаларындағы ұқсастықтары туралы сұрақтар қою


Оқушылар өздері екі жыраудың өмірі мен толғаулары жөнінде сұрақтар әзірлеп бір-біріне қояды,талдайды

ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы,

«ВЕНН диаграммасы»

Shape1

Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп»

Shape2

Шалкиіз Тіленшіұлының

«Би Темірге бірінші толғауы»

Shape3







«Автор орындығы» әдісі

1.Екі шығарманың ұқсастықтары ... (ортақ қасиеттері)

2.Екі шығарманың айырмашылығы ...


Тапсырма

1-тапсырма:Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауымен Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы» тақырыбы, көтерген мәселесі бойынша тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.





2-тапсрма: Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи құндылығына қатысты ойыңызды қорытындылаңыз.

Шығармалар



Тақырыбы

Идеясы

Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп»



Шалкиіз Тіленшіұлының

«Би Темірге бірінші толғауы»



Қорытынды:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Дескриптор

-шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен айырмашылығын анықтайды;

-екі шығарманы салыстыра талдайды;

-шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы,












Интербелсенді тақта





Кеспе қағаздар











Сабақтың соңы


Кері байланыс: Оқушылар «Пайдалы үш нәрсе» тәсілі арқылы өзін-өзі бағалап, тексереді.

  1. Бүгінгі сабақта сен қандай пайдалы үш нәрсе жасадың?

  2. Сен келесі сабақты қалай өзгертер едің?

  3. Оны қалай өзгертесің?


Үй тапсырмасы

Күнделік кз тен қарау.


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен техника қауіпсіздігін сақтау


Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың барысындағы «Хронология», «Шығармашылық ізденіс» әдісінде қабілеті жоғары оқушының көшбасшылық, зерттеушілік қабілетін дамыту көзделеді.

Қабілеті орташа оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыруға «Әдеби шеңбер» әдісі кезінде жағдай жасалады.

Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады.

Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Хронология»,«Шығармашылық ізденіс», «Әдеби шеңбер», «Дөңгелек үстел» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалықа ерекше мән беріледі.

Сыныптағы үстелдер қабырғаға жылжытылады, орындықтар екі қатарға қарама-қарсы, оқушылардың дауыстары анық естілетіндей етіп қойылады. Сараптама жасайтын оқушыға жеке орын дайындалады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2019
5777
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі