Материалдар / Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
4865
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 19

Бөлім:Дананың сөзі - ақылдың көзі Мектеп:Шаған ЖОББМКүні:05.10.2018 Мұғалімнің аты-жөні:Қайыржанова А.ҚСынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАқтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп»
Оқу мақсаты8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Сабақ мақсатыОқушылар:Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырады, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды.
Бағалау критерийі
  • шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып ,тарихи және көркемдік құндылығын бағалай алады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар қолдана алады:Толғаудың тақырыбы мен идеясын осы тектес шығармалармен салыстырады;Ауызша шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді;Өз көзқарастарын жазылым жұмысында жеткізе алады.Пәндік лексика мен терминология: Тарихи және көркемдік құндылық Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар: Менің ойымша...Менің байқауымша...Шығармада көтерілген мәселе жайында былай ойлаймын...Шығарманың басқа шығармалармен үнестігін салыстыра қарайтын болсақ:Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы мынада деп білемін:
    Құндылықтарды дарыту

    Жауапты азаматтық позиция
    Пәнаралық байланыс Ақтамберді жырау толғауларының идеясы мен маңызын анықтағанда тарих пәнімен байланыс болады.
    Бастапқы білім

    Алдыңғы сабақта оқушылар Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауының идеясы мен мазмұны, ондағы көтерілген мәселе туралы түсінік алып, тапсырмалар орындады. Бұл сабақта оқушыларға түрлі тәсілдер арқылы алдыңғы сабақта қалыптасқан дағды мен білімдерін жетілдіруге жағдай туғызылады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
    Сабақтың басы



    1.Миға шабуыл

    Сабақтың ортасы Тапсырма





    «Дөңгелек үстел» стратегиясы Сынып оқушыларына Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы»» және Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп», толғаулары таратылады. Оқушылар оқып, төмендегі сұрақтар бойынша топпен талдап, өзіндік пікір білдіреді:

    1.Екі жыраудың өмір жолдары мен шығармаларындағы ұқсастықтары туралы сұрақтар қою

    Оқушылар өздері екі жыраудың өмірі мен толғаулары жөнінде сұрақтар әзірлеп бір-біріне қояды,талдайды ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы, «ВЕНН диаграммасы»











    «Автор орындығы» әдісі 1.Екі шығарманың ұқсастықтары ... (ортақ қасиеттері)2.Екі шығарманың айырмашылығы ...

    Тапсырма1-тапсырма:Ақтамберді Сарыұлының «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауымен Шалкиіз Тіленшіұлының «Би Темірге бірінші толғауы» тақырыбы, көтерген мәселесі бойынша тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.







    2апсрма: Екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстырып, шығармалардың тарихи құндылығына қатысты ойыңызды қорытындылаңыз. Шығармалар

    Дескриптор-шығармалардың өзіндік ерекшелігі мен айырмашылығын анықтайды;-екі шығарманы салыстыра талдайды;-шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.ҚБ:Қол шапалақ, мұғалім мадақтамасы,





















    Интербелсенді тақта







    Кеспе қағаздар

















    Сабақтың соңы

    Кері байланыс: Оқушылар «Пайдалы үш нәрсе» тәсілі арқылы өзін-өзі бағалап, тексереді.
  • Бүгінгі сабақта сен қандай пайдалы үш нәрсе жасадың?
  • Сен келесі сабақты қалай өзгертер едің?
  • Оны қалай өзгертесің?


  • Үй тапсырмасы Күнделік кз тен қарау.

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық пен техника қауіпсіздігін сақтау
    Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың барысындағы «Хронология», «Шығармашылық ізденіс» әдісінде қабілеті жоғары оқушының көшбасшылық, зерттеушілік қабілетін дамыту көзделеді. Қабілеті орташа оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыруға «Әдеби шеңбер» әдісі кезінде жағдай жасалады. Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады.Оқушылардың денсаулығын сақтау мақсатында «Хронология»,«Шығармашылық ізденіс», «Әдеби шеңбер», «Дөңгелек үстел» әдісін жүзеге асыру кезеңінде қимыл-қозғалықа ерекше мән беріледі. Сыныптағы үстелдер қабырғаға жылжытылады, орындықтар екі қатарға қарама-қарсы, оқушылардың дауыстары анық естілетіндей етіп қойылады. Сараптама жасайтын оқушыға жеке орын дайындалады.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!