Материалдар / Ақтөбе қаласының тарихы,Халқы,Географиялық орны 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ақтөбе қаласының тарихы,Халқы,Географиялық орны 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақтөбе қаласы туралы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
588
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Бекітемін: Күні: 5.01.2018жПән мұғалімі: Бақытжанова Жарқынай ЖамаладдинқызыҮйірме атауы: «School экскурсовода»Сабақтың тақырыбы: Ақтөбе қаласының тарихы. Халқы, географиялық орны.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға туған өлкесі, Ақтөбе облысының терең тарихын меңгеруге, картадан географиялық орнын көрсете білуге, халқының саны, көрікті орындары және даму мәдениеті туралы ақпаратты үш тілде білуге үйрету. Өз туған өлкесінің, яғни қаламыздың одан әрі дами түсуіне өз үлестерін қосуға насихаттау.Сабақтың көрнекіліктері: карта, кеспе қағаздар, слайд Сабақтың түрі: теориялықСабақта қолданылған әдіс – тәсілдер: «Блум таксономиясы», «Көршіден-көршіге», «Мозайка» Сабақтың барысы:Ұйымдастыру бөліміАмандасу

Сәлеметсіңдерме, оқушыларСәлеметсіз бе апай! Good morning childrenGood morning teacher!

Психологиялық тренинг «Тамаша екен» Сыныпта керемет көңіл-күй атмосферасын қалыптастыру үшін оқушыларға тренниг өткізіледі. Шеңбер құрып әр оқушы «мен жүйрікпін,мен ақылдымын, мен батылмын т,б өзінің керемет бір қасиетін атап айтады, қалған оқушылар «Тамаша екен» деп қол соғады. Оқушылар орнына орнықпастан бұрын үстел үстіндегі қиынды суреттерді таңдап І топ «Астана» ІІ топ «Алматы» болып топқа бөлінеді.

І. БІЛУ

Үй тапсырмасы / Үйге берілген тапсырманы

Ал, оқушылар миға шабуыл жасап үй тапсырмасы бойынша дайындап келген сұрақтарыңызды «Көршіден-көршіге» әдісімен көршілеріңізге ұсыныңыздар. /оқушылар көршілеріне үйден дайындап келген тапсырмаларын ұсынып, орындап болған соң тексеріп, нәтижесін айтады/

ІІ. «Мозайка әдісімен» сұрақа жауап беру арқылы фото суреттерді құрастырып бүгінгі сабағымыз не туралы екенін анықтайды. Кім дайын? Кім сұрақтарға жауап береді? Сұрақтар:
  • Ақтөбе облысының әкімі кім?/Б.М.Сапарбаев/
  • Ақтөбе қаласындағы үлкен саябақты атаңыз? / Президент атындағы саябақ,/
  • Ақтөбе облысынан шыққан атақты мерген қыз? /Әлия Молдагулова/
  • Ақтөбе облысының халқының саны? /400 мың/
  • Ақтөбе қаласының әкімі? /І.Испанов/


Ал, оқушылар суреттен не құрастрып шықтық,? Кім айтат? Оқушылар: Ақтөбе туралы деп айтады.Демек , оқушылар біздің бүгінгі сабағымыз АҚТӨБЕ облысы туралы.

ІІ. ТҮСІНУ

Жаңа сабақЖақсы оқушылар ендеше интерактивті тақтаға назар салыңыздар. /Оқушылар интерактивті тақтадан Ақтөбе қаласы туралы видеороликті тамашалайды/ Тамашлап болған соң Ақтөбе туралы біраз талқылау болады. Өз өлкелері туралы білетіндерін айтып, ақпарат алмасады.

ІІІ. ҚОЛДАНУ

ІV. Оқушылар өзіміздің Ақтөбе қаламыз туралы білдік, оның тарихымен таныстық. Ендеше алған ақпараттарыңды саралап сөзжұмбақ құрастыра қойыңдар. Оқушылар сөзжұмбақ құрастыртып тақтаға іледі. Сөзжұмбақты шешіп , сұрақтраға жауап берген оқушылар жасыл жетоннан жинап отрыады.

Сөзжұмбағымыз шеілді ендеше сөздік қоржындарыңды ашып толықтырып алыңдар. Жаңа сөздерді жазып, мұғаліммен бірге қайталайды.city - қала know - білуtown -қалашық speak- айтуmy - менің geographical place-географиялық орныwelcome - қош келдің culture-мәдениетplace - орын go -баруpark - парк travel-саяхат

IV. ТАЛДАУ

V. «Қабырға газеті және галлеряға» әдісімен оқушылар қабырға газетін шығарады. Оқушыларға қиынды суреттер және Ақтөбе облысы туралы материалдар беріледі. І топ - Ақтөбе қаласы, халық саны, көрікті жерлері туралыІІ топ - Географиялық орны, табиғаты, батырлары туралы қабырға газетін шығарып оны қорғайды.

V. ЖИНАҚТАУ

Сонымен оқушылар бүгін біз қандай тақырыпты талқыладық? Оқушылар жауап береді. Кері байланыс парағы таратылып оқушыларға қалай толтыру керектігі туралы таныстырылады. Ендеше бүгін қандай тылсым кездескен ақпартты білдің ол туралы Б пункітіне болашақта білгің келетін ақпарат туралы Ү пункітіне, сабақтың қызықт ыөтті ме ол туралы С пункітіне жазып қалдырыңдар.



VI. БАҒАЛАУ

Бүгінгі сабақ бойынша жинаған жасыл жетондарды қорытындылау мақсатында бүгінгі сабақта белсенді болғаны үшін Ақтөбе қаласының фотосуретімен бірге күнтізбе беріледі.



Үй тапсырмасыҮйден Ақтөбе қаласына арнап өлең шығарып келіңдер. Өлеңдеріңде Ақтөбе қаласының байлығы, табиғаты, көрікті орындары туралы айтып өтіңдер. Қорытынды:Оқушылар бүгінгі сабақтан Ақтөбе облысы, халқының саны, географиялық орны, табиғаты туралы біледі, және өз өлкемізді құлпыртуға, ластамауға, оның табиғатын сақтауға өз үлестерін қосады. Өз мемлекетіне қызмет қылатын азамат пен азаматша боламын деген сенім қалыптасады.

Сау болыңыздар!
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!