Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
А.Құнанбаев пен Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсаты 4- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Өзін-өзі тану |
Мектеп: |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
Сынып: 4-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
Адамзат мәдениетінің рухани-адамгершілік әлемі |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Отбасындағы өзара түсіністіктің, өзара сыйластықтың, отбасы дәстүрлерінің мәнін ұғады. Дербестік және жауапкершілік, батылдық пен табандылық сияқты қасиеттерді жақсы іс-әрекеттері арқылы көрсетеді. Ар-ұждан ілімі, азамат болу жөнінде білімдерін нығайтады. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады: Оқулықтағы даналық сөздердің мәнін ұғынып, өмірді тануға талпынады. Оқу материалдарын оқу, зерттеу, қолдану жұмыстарымен айналысады. Оқушылардың көбі жасай алады: Түрлі шығармашылық тапсырмалар орындау, сұрақтарға жауап беру, жағдаяттарды шешу, эссе жазу, өлең шығару, сахналық көріністер көрсету арқылы ой-өрістеріңді шыңдай түседі. Оқушылардың кейбірі жасай алады: Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады. |
|||
Жетістік критерийлері |
|
|||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
Пәнаралық байланыстар |
Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады. |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану; Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу; |
|||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және постер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, слайд, флипчарт. |
|||
Бастапқы білім |
3-сыныпта өзін -өзі тану пәнінен алған білім дағдыларын қолданады. |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
(Ұ) «Сиқырлы қапшық» Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,сары,жасыл шариктер таңдап алуды ұсынамын. Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін: 1-топ: «Мергендер» (қызыл түсті) 2-топ: « Ептілер » (сары түсті) 3-топ: « Жүйріктер» (жасыл түсті) Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер. Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||
Сабақтың ортасы |
Оқиғалар Оқиғалардан қандай сабақ алуға болады? • Жан сұлулығы неліктен тән сұлулығынан маңызды деп ойлайсыңдар? • Жетістікке жету үшін қандай қасиеттер керек болады? • Сабырлылық не үшін қажет? • «Өзін сыйлай білген, басқаларды да сыйлай алады» дегенді қалай түсінесіңдер? 4-тапсырма Эзоп – грек халқынан шыққан. Ол – мысал жанрының алғаш негізін салушы. Эзоп мысал өлеңдерінде бай-манаптардың теріс қылықтарын сынап-мінеп жазған. Эзоптың өлеңін оқып, мағынасын өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Өлеңде қандай түйін келтірілген? Құмырсқа мен инелік Эзоп Аударған Өтебай Тұрманжанов Кіре – жал-жал боп үйілген десте. 2 Саршатамыз – жаздың ең ыстық кезі. 3 Кеусен – астықтан берілетін сыбаға. 4 Қосық – қысқаша ұйқастырылған өлең. Дескрипторы: Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі. Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді. Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. 5-тапсырма Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып жазыңдар. Дүниедегі ең асыл, ол – ... . Адамға ең қажетті, ол – ... . Жер бетіндегі ең әсем, ол – ... . Аспандағы ең сұлу, ол – ... . Мұхиттағы ең үлкен, ол – ... . Сөздегі ең маржан, ол – ... . Тағамдағы ең тәтті, ол – ... . Өмірдегі ең басты, ол – ... . 6-тапсырма «Даналық» сөзінің әрбір әрпінен басталатын жақсы сөздерді тауып жазыңдар. Д... А... Н... А... Л... Ы... Қ.. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмалары. Оқулық Жұмыс дәптерлері, Оқулық |
||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Нақыл сөздер – дана, ойшыл, ғұлама адамдардың ұлағатты ой-пікірлері. Ұлы адамдардың айтып қалдырған нақыл сөздері – ақылдың, сөздің маржаны. Нақыл сөздердің мағынасы терең, қысқа да, нұсқа болып келеді. Нақыл сөздерден сүйіспеншілік, жақсылық, өнер, білім, тәрбие, еңбек, достық туралы ақыл-кеңестер аламыз, ой түйіндеуге үйренеміз, тілімізді байытамыз. Нақыл сөздер жақсылыққа үйретеді, жамандықтан сақтандырады. Ана тілі Өлеңін жазған Әдібай Табылдиев Әнін жазған Мақсат Дауылбаев Ақыл-ойын дананың, Ана тілден аламын. Ана тілім ардақты, Ақ сүтіндей анамның. Өсірген ой, білімді, Сүйем туған тілімді. Мақсат етем әр сөздің, Мәнін терең білуді. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Ұстазға хат» кері байланыс. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
||
Қосымша ақпарат |
||||
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |