×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

А.Құнанбайұлының өмірі

Автор:Карабаева Айнур Хантуреевна
Бағыты: Аттестаттау материалдары
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Аттестация материялы ретінде




Күні:07.03.2017жылПәні: қазақ әдебиеті
Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру, XIX ғасырдағы ақын-жазушылардың өмірі мен шығармашылығын таныстыру. Абай шығармашылығы жайлы білімдерін молайту.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Тақырыпты толық меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі.


Тілдік мақсатШығармашылық қабілеттерін дамытады.
  • Істей алады

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Ақынның шығармаларын меңгереді
    Талқылауға арналған тармақтар:Ақынның туған жері,балалық шағы, өмір жолы, өлеңдері
    Алдыңғы оқуЫ. Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы
  • Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушыларды түгелдеу

  • Қызығушылықты ояту

  • Шаттық шеңберін құрып, оқушылар бір-біріне үш тілде жақсы тілектер айтады.
  • Топқа бөлу

  • Ақынның өлеңдері бойынша «Мазайка»әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді
  • Үй тапсырмасын « Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрау.

  • Интербелсенді тақтада сұрақтар шығады1.Ыбырайдың туған жерін картадан көрсет.2.Ыбырай Алтынсарин кім?3.Жазушы нешінші жылдан бастап бала оқытады?4.Тұңғыш рет қазақ қыздары үшін нешінші жылы мектеп ашады?5.Жазушының Крыловтан аударған мысалдарын ата













    Стикермазайка
    Ортасы























    «Түртіп алу стратегиясы» 15 минутМен білетін Менің ойыма Мен үшін ТүсінбедімМәселе қайшы жаңалық V - + ?

    «Бес жолды өлең» стратегиясы 1.Зат есім Абай 2.Сын есім дана 3.Етістік өлең жазды 4.Сөз тіркесі 5.Синоним дараОй толғаныс«Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы. 1.Абай қай молдадан сауатын ашты ? 2.Абай қай медреседен білім алды? 3.Ақынның алғашқы өлеңдері кімнің атынан жарияланды? 4.Лермонтовтан қанша шығарма аударды? 5.Крыловтан аударған шығармалары?6.Неге ақын «Шығысым батыс боп кетті» деген?

    ФлипчартСтикерМаркер





















    МаркерСтикер
    Аяқталуы

    Оқушыларды қалыптастырушы және жиынтық бағалау.Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып,стикерге жазылады. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі.Алған жетон түсіне қарай баға қойылады.Жетонстикер
    Қосымша ақпарат :
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?















    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...










  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: