×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

А.Құнанбайұлының поэмалары

Автор:Карабаева Айнур Хантуреевна
Бағыты: Аттестаттау материалдары
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-17

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Аттестация материялы ретінде




Күні:14.03.2017жылПәні: қазақ әдебиеті
Сынып: 9 Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Тақырыптың мазмұны арқылы тапсырмаларды орындауға үйрету,ойын дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру.Поэмаларын түсіндіру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Тақырыпты толық меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі,өлеңдерін жатқа айтады.


Тілдік мақсатШығармашылық қабілеттерін дамытады.
  • Істей алады

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Ақынның шығармаларын меңгереді
    Талқылауға арналған тармақтар:Ақынның туған жері,балалық шағы, өмір жолы, өлеңдері,аудармалары, поэмалары
    Алдыңғы оқуАбайдың шығармашылығы
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 1.Ұйымдастыру кезеңі2.Оқушыларды түгелдеу3.Қызығушылықты оятуШаттық шеңберін құрып, оқушылар өздерінің есімдерінің бас әріптерінен басталатын жақсы тілектер айтады. 4.Топқа бөлуОқушыларды«Жас ақындар», «Салыстырушылар» «Зерттеушілер» арқылы үш топқа бөлінедіҮй тапсырмасын сұрау



    ФлипчартСтикерСуреттермаркер







    Ортасы























    Сатылай кешенді талдау4. Негізгі идеясы –

    Топтарға тапсырма беру

    «Жас ақындар» тобы Абайға арнап өлең жазады. «Салыстырушылар» тобы ВЕНН диаграммасы арқылы Ескендір мен Аристотельді салыстырады.«Зерттеушілер» тобы Александр Македонский мен поэмадағы Ескендір туралы дайындап келген мәліметтері туралы айтады.Сергіту сәтіАқынның «Айттым сәлем қаламқас» әнін тыңдау.

    Ой толғаныс«Жуан және жіңішке сұрақтар» стратегиясы. 1.Абай қай молдадан сауатын ашты ? 2.Абай қай медреседен білім алды? 3.Ақынның алғашқы өлеңдері кімнің атынан жарияланды? 4.Лермонтовтан қанша шығарма аударды? 5.Крыловтан аударған шығармалары?6.Неге ақын «Шығысым батыс боп кетті» деген?

    ФлипчартСтикерМаркер





















    МаркерСтикер
    Аяқталуы

    Оқушыларды қалыптастырушы және жиынтық бағалау.Сабақты «Кубизм» стратегиясы арқылы корытындылау.Кері байланыс жасау. Топтағы белсенді оқушыларға жетон беріледі.Алған жетон түсіне қарай баға қойылады.Жетонстикер
    Қосымша ақпарат : Поэмадағы басты кейіпкерге мінездеме беру
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?















    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...










  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: