Материалдар / Ақыл-ойды анықтау диагностикасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақыл-ойды анықтау диагностикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Гарднердің көптік ақыл ой теориясына сәйкес өз көзқарасыңыздың мінездемесін анықтау үшін нұсқаны қолданыңыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1704
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Гарднердің көптік ақыл ой теориясына сәйкес өз көзқарасыңыздың мінездемесін анықтау үшін нұсқаны қолданыңыз.

Сізді сипаттайтын нақты пікірдің жанына “1”санын қоя отырып, әр секцияны толтырыңыз. Егер пікірдің сізге қатысы болмаса орынды бос қалтырыңыз. Содан кейін әр секциядағы ұпайларды санаңыз.

1 секция

___ Маған заттар мен нәрселерді жалпы сипаттары және белгілері бойынша реттеген ұнайды.

___ Экологиялық мәселелер мен үшін өте маңызды.

___ Мен өзімнен жиі сұраймын «Мен кіммін? Не үшін өмір сүремін?»

___ Маған саяжайда немесе бақшада жұмыс істеген ұнайды.

___Менің ойымша, табиғатты қорғауға көп көңіл бөлу керек сияқты.

___ Мен өзімді Табиғаттың бір бөлігі ретінде сезінемін.

___ Мен жан -жануарларды жақсы көремін.

___ Мен қоршаған ортаның эмоционалды жағдайындағы өзгерістерге сезімталдықпен қараймын.

___ Мен өлі және тірі табиғатпен де рухани байланысты сезінемін.

___ Мен тіпті көзге көрінбейтін айырмашылықты таба аламын.

5 Секция

___ Мен неғұрлым тәжірбиеден көп үйренемін.

___ Маған барлығын өз қолыммен істеген ұнайды.

___ Менің әуенді естігенде билегім келеді.

___Мен әңгіме кезінде қимылдарды немесе қарым-қатынастың вербалды емес түрін қолданамын.

___ Түсіндіріп немесе айтқаннан гөрі көрсету және таныстырған жақсы.

___ Мен өз қолыммен бір нәрселер істегенді ұнатамын: тігу, шеберлік, жөндеу.

___ Маған құралдармен жұмыс істеген ұнайды.

___ Мен жұмыссыз отыра алмаймын.

___ Маған тәжірбиелік іс -әрекет қызықтырақ.

___ Мен белсенді өмір салтын жүргіземін.

2 Секция

___ Мен үлгі бойынша жылдам табамын.

___ Мен дыбыс пен шуға жылдам назар аударамын.

___ Серпінге түсу маған оңай.

___ Маған әуен шығару ұнайды.

___ Мен өлеңдердің ұйқасын айырамын және түсінемін.

___ Мен өлең сөздерін ұйқастыра отырып, есімде сақтай аламын.

___ Мен үшін шулы ортада зейінімді шоғырландыру өте қиын.

___ Табиғаттың дыбыстары менің жанымды жібітеді.

___ Мені драмалық қойлымнан гөрі мюзикл қызықтырады.

___ Мен әннің сөздерін жылдам жаттаймын.

  _____  Секция үшін барлығы 2

6 Секция

___ Мағаншеттілдеріқызықты.

___ Мағанкітап, журналдароқығанжәневеб-сайтардықарағанұнайды..

___ Менкүнделікұстаймын.

___ Менкроссвордтаршешкендіұнатамын.

___ Менбірнәрсеніестесақтауүшін, түртіпқоямын.

___ Мен достарыммен хат арқылы және электронды пошта арқылы қатынасамын.

___ Мен өз ойымды басқаларға оңай жеткізе аламын.

___ Мен ләззат алу үшін өлеңдер (әңгімелер) жазамын.

___ Каламбурлар,анаграммалар және бас қатырғыштар - өте қызықты жаттығулар.

___ Маған көпшіліктің алдына шығу және дебаттарға қатысу ұнайды.

3 секция

___ Менұқыптымынжәнебарлықнәрседетәртіпболғанынқалаймын.

___ Сатыбойыншажоспарлау - жұмыстажәнеоқудаөтеүлкенкөмек.

___ Менмәселеніңшешімінжылдамтабамын.

___ Мағанжинақыемесадамдарұнамайды.

___ Мен ойша тез санай аламын.

___ Маған логикалық бас қатырғыштарды шешу ұнайды.

___ Мен алдымен жинақыланбай, тапсырманы орындауға кірісе алмаймын.

___ Құрылымдау жақсы дүние.

___ Мен дұрыс істемей тұрған заттарды жөндегенді ұнатамын.

___ Заттардың мен үшін мәні болу керек, немесе мен қанағаттанбайтын боламын.

_____ Секция үшін барлығы 3

7 секция

___ Менің пәнге деген қатынасыма менің оқуым тәуелді.

___ Мен басқаларға көмектескенді ұнатамын.

___ Мен өзімнің моральдық принциптерімді нақты түсінемін.

___ Маған егер пән ұнаса, мен өте жақсы оқимын.

___ Әділеттілік -мен үшін өте маңызды.

___ Мені әлеуметтілік мәселесі алаңдатады.

___ Мен үшін өзіндік жұмыс топтағы жұмыс сияқты тиімді бола алады.

___ Бір нәрсені ісемес бұрын, алдымен мен бұны неге істеуім керектігін білуім қажет.

___ Мен егер бір нәрсеге сенсем мен барлық күшім жігерімді осыған бағыттаймын.

___ Мен қатемді түзету үшін өз ойымды ашық айта аламын.

4 секция

___ Мен топпен жұмыс кезінде үлкен жетістіктерге жетемін.

___ Маған ресми емес әңгімелерде, орынды пікірталастар даұнайды.

___ Мен ұжымда жұмыс істегендіұнатамын.

Мен өз құрбыларыммен достарымның арасында көшбасшы ретінде жиі шығамын.

___ Топпен бірге оқыған мағантиімдірек.

___ Топтажұмысістейотырып, ментоптыңбасқамүшелерітуралыойлаймын.

___ Мен үшін достарым өте маңызды.

___Мен екіден көп клубтардың немесе ұйымдардың мүшесі болып табыламын (спорттық, қызығушылығым бойынша).

___Маған жалғыз жұмыс істеген ұнамайды.

___Маған демалыс күндерімді отбасыммен өткізген ұнайды.


секция 8

___ Маған бөлмемдегі заттардың орнын ауыстыру немесе интерьер жасаған ұнайды.

___ Мен өз өнер туындыларымды жасағанды ұнатамын.

__ Мен графикалық бейнелерді пайдаланғанда ғана есте жақсы сақтаймын.

___ Маған БАҚ- тың барлық ойын- сауық түрлері ұнайды.

___ Графиктер, диаграммалар және кестелер маған мәліметтерді түсіндіруге көмектеседі.

___ Музыкалық бейнебаян менің әнге деген қызығушылығымды оятуы мүмкін.

___ Егер маған бір нәрсені есіме түсіру керек болса, мен алдымен қиялымда осы заттың бейнесін қайта жаңғыртамын.

___ Мен карталар мен жобаларды жақсы айырамын.

___ Мен дүниені үш жақтан қарастырамын.

___ Мен өз ойымды ойша миымда нақты елестете аламын.

9 секция

___ Мен әнге сөз құрастырғанды ұнатамын.

___ Мен сөздерді ұйқастыра отырып, есімде сақтаймын.

___Менде өлеңдерін қайта қайта оқығанды ұнататын ақын бар.

___ Әңгімеде және хат жазған кезде мен қанатты сөздер мен қанатты сөздерді қолданамын.

___ Маған сөздерді ұйқастырған ұнайды.

___ Мен оқиғалар құрастырғанды ұнатамын.

___ Маған оқиғаларды өлең түрінде айтқан ұнайды.

___ Мен өлеңді оқыған кезде жан тәнімен берілу керек деп санаймын.

___Маған ақын кештері мен сайыстарына қатысқан ұнайды.

___ Мен аз сөзді пайдаланып, бір нәрсені сипаттай аламын.

10 секция

___ Маған концерттер мен спектаклдерді талдаған ұнайды.

___ Мен адамдармен жұмыс істегенді ұнатамын.

___Маған әртүрлі театралды қойылымдарда, тамашаларда ойнаған ұнайды.

___ Мен әрқашан назар ортасында болғанды ұнатамын.

___ Мен өзімді басқа бейнеде оңай көрсете аламын.

___ Маған әдемі және жарқын киінген ұнайды.

___ Мен біреулердің әңгімесін «сөзбе сөз» есімде сақтай аламын.

___ Мен әртістерге пародия жасағанды ұнатамын.

___ Мен тіпті алғаш рет болып отырған ортада да өзімді жайлы сезіне аламын.

___ Мен өз қолыммен нәрселер жасағанды ұнатамын.


11 секция

___Бала кезімде мен тамақ пісіруге көмектесем деп анамның мезісін шығарыппын.

___ Мен өзім тамақтың жаңа рецептін жиіойдан шығарамын.

___ Маған тамақтың жаңа түрін шығару үшін, әртүрлі азық- түлікті қосқан ұнайды.

___ Маған тамақ істеу үрдісінің өзі керемет сезім береді.

___Маған тағамның эстетикалық рәсімделуі өте маңызды.

___ Мен аспаздық телебағдарламаларды жиі көремін.

___Мен барлық туыстарыммен жақындарымның жақсы көретін тағамдарын білемін.

___Мен тамақты жақсы көңіл- күймен және беріле отырып пісіру керек деп санаймын.

___ Мен специяларды дәмі және иісі бойынша айыра аламын.

___ Маған қонаққа туыстарым немесе достарым келсе, мен оларды жылы шыраймен қарсы аламын.


12 секция

___ Мен демалыс белсенді түрде болу керек деп санаймын.

___ Мен жаяу жүргенді ұнатамын.

___ Спорт – менің өмірімнің бір бөлігі.

___ Мен спорттық сайыстар мен секциялардың қатысушысымын.

___ Маған спорттық ойындар мен жарыстар, эстафеталар ұнайды.

___ Мен шыныққан, шыдамды адаммын.

___ Бала кезімде шапшаң ойындарды ұнататынмын.

___ Менің спорт әлемінде табынушым бар.

___ Мен киімнің спорттық стилін құптаймын.

___ Аптасына 4 рет мен спорттың қандай да бір түрімен айналысамын (жүгіремін, волейбол, баскетбол, теннис ойнаймын және т.б.).



13 секция

__ Мен шахмат ойнағанды ұнатамын.

___ Мен гуманитарлық пәндерден гөрі нақты пәндерді ұнатамын (математиканы, физика).

__Мен формулаларды, түртінді, шартты белгілерді жылдам есімде сақтаймын.

___ Мен қарым- қатынас үшін немесе жазысу үшін өз шифрымды құрдым.

___ Мен математикалық функциялардан ғажап дүние көрдім.

___ Мені физикалық құбылыстардың табиғаты мен әлемнің құрылу тарихы қызықтырады.

___ Мен өз болашағымды нақты ғылымдармен байланыстырғым келеді.

___ Мен бұрынғы математикалық ғылыми концепциялардың қалай дамығанын білгім келеді.

___ Маған ғылыми зерттеушілік сипаттағы іс-шараларға қатысу мен эксперимент өткізу ұнайды.

___ Мен ғылыми журналдар мен кітаптарды оқығанды ұнатамын.






















1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13

























Секция

Барлығы

Көбейту

Ұпай

1


X10


2


X10


3


X10


4


X10


5


X10


6


X10


7


X10


8


X10


9


X10


10


X10


11


X10


12


X10


13


X10























II БӨЛІМ


Енді әр секцияның нәтижелерін формаға салып 10- ға көбейтіңіз


III бөлім

Енді өз нәтижелеріңізді берілген диаграммаға әкеліп салыңыз:

100















90















80















70















60















50















40















30















20















10















0

 1

Сек

ция

  2

Сек

ция

  3

Сек

ция

  4

Сек

ция

  5

Сек

ция

  6

Сек

ция

  7

Сек

ция

  8

Сек

ция

9

Сек

ция


10

Сек

ция


11

Сек

ция


12

Сек

ция

13

Сек

ция









IV бөлім


Кілттер:

 

1 секция– сіздің натуралистік ақыл -ойыңызды сипаттайды


2 секция –сіздің музыкалық ақыл- ойыңызды сипаттайды.

3 секция – сіздің логикалық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

4 секция – сіздің тұлға аралық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

5 секция – сіздің моторикалық- қозғалыс ақыл -ойыңызды сипаттайды.

6 секция – сіздің вербалды лингвистикалық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

7 секция – сіздің ішкі жеке тұлғалық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

8 секция – сіздің визуалды кеңістікті ақыл -ойыңызды сипаттайды.

9 секция – сіздің ақындық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

10 секция – сіздің әртістік қасиетіңізді сипаттайды.

11 секция – сіздің аспаздық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

12 секция – сіздің спорттық ақыл -ойыңызды сипаттайды.

13 секция – сіздің математикалық және зерттеушілік ақыл -ойыңызды сипаттайды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!