Гарднердің көптік ақыл ой
теориясына сәйкес өз көзқарасыңыздың мінездемесін анықтау үшін
нұсқаны қолданыңыз.
Сізді сипаттайтын нақты
пікірдің жанына “1”санын қоя отырып, әр
секцияны толтырыңыз. Егер пікірдің сізге қатысы болмаса орынды бос
қалтырыңыз. Содан кейін әр секциядағы ұпайларды
санаңыз.
|
1
секция
___ Маған заттар мен нәрселерді
жалпы сипаттары және белгілері бойынша реттеген
ұнайды.
___ Экологиялық мәселелер мен
үшін өте маңызды.
___ Мен өзімнен жиі сұраймын
«Мен кіммін? Не үшін өмір
сүремін?»
___ Маған саяжайда немесе
бақшада жұмыс істеген
ұнайды.
___Менің ойымша, табиғатты
қорғауға көп көңіл бөлу керек
сияқты.
___ Мен өзімді Табиғаттың бір
бөлігі ретінде сезінемін.
___ Мен жан -жануарларды жақсы
көремін.
___ Мен қоршаған ортаның
эмоционалды жағдайындағы өзгерістерге сезімталдықпен
қараймын.
___ Мен өлі және тірі
табиғатпен де рухани байланысты
сезінемін.
___ Мен тіпті көзге көрінбейтін
айырмашылықты таба аламын.
|
5 Секция
___ Мен неғұрлым тәжірбиеден
көп үйренемін.
___ Маған барлығын өз қолыммен
істеген ұнайды.
___ Менің әуенді естігенде
билегім келеді.
___Мен әңгіме кезінде
қимылдарды немесе қарым-қатынастың вербалды емес түрін
қолданамын.
___ Түсіндіріп немесе айтқаннан
гөрі көрсету және таныстырған
жақсы.
___ Мен өз қолыммен бір
нәрселер істегенді ұнатамын: тігу, шеберлік,
жөндеу.
___ Маған құралдармен жұмыс
істеген ұнайды.
___ Мен жұмыссыз отыра
алмаймын.
___ Маған тәжірбиелік іс
-әрекет қызықтырақ.
___ Мен белсенді өмір салтын
жүргіземін.
|
2
Секция
___ Мен үлгі бойынша жылдам
табамын.
___ Мен дыбыс пен шуға жылдам
назар аударамын.
___ Серпінге түсу маған
оңай.
___ Маған әуен шығару
ұнайды.
___ Мен өлеңдердің ұйқасын
айырамын және түсінемін.
___ Мен өлең сөздерін ұйқастыра
отырып, есімде сақтай
аламын.
___ Мен үшін шулы ортада
зейінімді шоғырландыру өте
қиын.
___ Табиғаттың дыбыстары менің
жанымды жібітеді.
___ Мені драмалық қойлымнан
гөрі мюзикл қызықтырады.
___ Мен әннің сөздерін жылдам
жаттаймын.
_____ Секция үшін барлығы
2
|
6 Секция
___ Мағаншеттілдеріқызықты.
___ Мағанкітап, журналдароқығанжәневеб-сайтардықарағанұнайды..
___ Менкүнделікұстаймын.
___ Менкроссвордтаршешкендіұнатамын.
___ Менбірнәрсеніестесақтауүшін, түртіпқоямын.
___ Мен
достарыммен хат
арқылы
және
электронды
пошта
арқылы
қатынасамын.
___ Мен
өз
ойымды
басқаларға
оңай
жеткізе
аламын.
___ Мен
ләззат
алу
үшін
өлеңдер
(әңгімелер) жазамын.
___ Каламбурлар,анаграммалар және
бас
қатырғыштар - өте
қызықты
жаттығулар.
___ Маған көпшіліктің алдына
шығу және дебаттарға қатысу
ұнайды.
|
3 секция
___ Менұқыптымынжәнебарлықнәрседетәртіпболғанынқалаймын.
___ Сатыбойыншажоспарлау - жұмыстажәнеоқудаөтеүлкенкөмек.
___ Менмәселеніңшешімінжылдамтабамын.
___ Мағанжинақыемесадамдарұнамайды.
___ Мен
ойша
тез
санай
аламын.
___ Маған
логикалық
бас
қатырғыштарды шешу
ұнайды.
___ Мен
алдымен
жинақыланбай, тапсырманы
орындауға
кірісе
алмаймын.
___ Құрылымдау
– жақсы
дүние.
___ Мен
дұрыс
істемей
тұрған
заттарды
жөндегенді
ұнатамын.
___ Заттардың
мен
үшін
мәні
болу
керек, немесе
мен
қанағаттанбайтын боламын.
_____ Секция үшін барлығы
3
|
7
секция
___ Менің пәнге деген
қатынасыма менің оқуым
тәуелді.
___ Мен басқаларға
көмектескенді ұнатамын.
___ Мен өзімнің моральдық
принциптерімді нақты
түсінемін.
___ Маған егер пән ұнаса, мен
өте жақсы оқимын.
___ Әділеттілік -мен үшін өте
маңызды.
___ Мені әлеуметтілік мәселесі
алаңдатады.
___ Мен
үшін
өзіндік жұмыс топтағы жұмыс
сияқты тиімді бола алады.
___ Бір нәрсені ісемес бұрын,
алдымен мен бұны неге істеуім керектігін білуім
қажет.
___ Мен егер бір нәрсеге сенсем
мен барлық күшім жігерімді осыған
бағыттаймын.
___ Мен қатемді түзету үшін өз
ойымды ашық айта аламын.
|
4
секция
___ Мен топпен жұмыс кезінде
үлкен жетістіктерге жетемін.
___ Маған ресми емес
әңгімелерде, орынды пікірталастар
даұнайды.
___ Мен ұжымда жұмыс
істегендіұнатамын.
Мен
өз
құрбыларыммен
достарымның
арасында
көшбасшы ретінде жиі
шығамын.
___ Топпен бірге оқыған
мағантиімдірек.
___ Топтажұмысістейотырып,
ментоптыңбасқамүшелерітуралыойлаймын.
___ Мен үшін достарым өте
маңызды.
___Мен екіден көп клубтардың
немесе ұйымдардың мүшесі болып табыламын (спорттық, қызығушылығым
бойынша).
___Маған жалғыз жұмыс істеген
ұнамайды.
___Маған демалыс күндерімді
отбасыммен өткізген ұнайды.
|
секция
8
___ Маған бөлмемдегі заттардың
орнын ауыстыру немесе интерьер жасаған
ұнайды.
___ Мен өз өнер туындыларымды
жасағанды ұнатамын.
__ Мен графикалық бейнелерді
пайдаланғанда ғана есте жақсы
сақтаймын.
___ Маған БАҚ- тың барлық ойын-
сауық түрлері ұнайды.
___ Графиктер, диаграммалар
және кестелер маған мәліметтерді түсіндіруге
көмектеседі.
___ Музыкалық бейнебаян менің
әнге деген қызығушылығымды оятуы
мүмкін.
___ Егер маған бір нәрсені
есіме түсіру керек болса, мен алдымен қиялымда осы заттың бейнесін
қайта жаңғыртамын.
___ Мен карталар мен жобаларды
жақсы айырамын.
___ Мен дүниені үш жақтан
қарастырамын.
___ Мен өз ойымды ойша миымда
нақты елестете аламын.
|
9
секция
___ Мен әнге сөз құрастырғанды
ұнатамын.
___ Мен сөздерді ұйқастыра
отырып,
есімде
сақтаймын.
___Менде өлеңдерін қайта қайта
оқығанды ұнататын ақын бар.
___ Әңгімеде және хат жазған
кезде мен қанатты сөздер мен қанатты сөздерді
қолданамын.
___ Маған сөздерді ұйқастырған
ұнайды.
___ Мен оқиғалар құрастырғанды
ұнатамын.
___ Маған оқиғаларды өлең
түрінде айтқан ұнайды.
___ Мен өлеңді оқыған кезде жан
тәнімен берілу керек деп
санаймын.
___Маған ақын кештері мен
сайыстарына қатысқан ұнайды.
___ Мен аз сөзді пайдаланып,
бір нәрсені сипаттай аламын.
|
10
секция
___ Маған концерттер мен
спектаклдерді талдаған
ұнайды.
___ Мен адамдармен жұмыс
істегенді ұнатамын.
___Маған әртүрлі театралды
қойылымдарда, тамашаларда ойнаған
ұнайды.
___ Мен әрқашан назар ортасында
болғанды ұнатамын.
___ Мен өзімді басқа бейнеде
оңай көрсете аламын.
___ Маған әдемі және жарқын
киінген ұнайды.
___ Мен біреулердің әңгімесін
«сөзбе сөз» есімде сақтай аламын.
___ Мен әртістерге пародия
жасағанды ұнатамын.
___ Мен тіпті алғаш рет болып
отырған ортада да өзімді жайлы сезіне аламын.
___ Мен өз қолыммен нәрселер
жасағанды ұнатамын.
|
11
секция
___Бала кезімде мен тамақ
пісіруге көмектесем деп анамның мезісін
шығарыппын.
___ Мен өзім тамақтың жаңа
рецептін жиіойдан шығарамын.
___ Маған тамақтың жаңа түрін
шығару үшін, әртүрлі азық- түлікті қосқан
ұнайды.
___ Маған тамақ істеу үрдісінің
өзі керемет сезім береді.
___Маған тағамның эстетикалық
рәсімделуі өте маңызды.
___ Мен аспаздық
телебағдарламаларды жиі
көремін.
___Мен барлық туыстарыммен
жақындарымның жақсы көретін тағамдарын
білемін.
___Мен тамақты жақсы көңіл-
күймен және беріле отырып пісіру керек деп
санаймын.
___ Мен специяларды дәмі және
иісі бойынша айыра аламын.
___ Маған қонаққа туыстарым
немесе достарым келсе, мен оларды жылы шыраймен қарсы
аламын.
|
12
секция
___ Мен демалыс белсенді түрде
болу керек деп санаймын.
___ Мен жаяу жүргенді
ұнатамын.
___ Спорт – менің өмірімнің бір
бөлігі.
___ Мен спорттық сайыстар мен
секциялардың қатысушысымын.
___ Маған спорттық ойындар мен
жарыстар, эстафеталар
ұнайды.
___ Мен шыныққан, шыдамды
адаммын.
___ Бала кезімде шапшаң
ойындарды ұнататынмын.
___ Менің спорт әлемінде
табынушым бар.
___ Мен киімнің спорттық стилін
құптаймын.
___ Аптасына 4 рет мен спорттың
қандай да бір түрімен айналысамын (жүгіремін, волейбол, баскетбол,
теннис ойнаймын және т.б.).
|
13
секция
__ Мен
шахмат ойнағанды
ұнатамын.
___ Мен гуманитарлық пәндерден
гөрі нақты пәндерді ұнатамын (математиканы,
физика).
__Мен формулаларды, түртінді,
шартты белгілерді жылдам есімде
сақтаймын.
___ Мен қарым- қатынас үшін немесе
жазысу үшін өз шифрымды
құрдым.
___ Мен математикалық
функциялардан ғажап дүние
көрдім.
___ Мені физикалық
құбылыстардың табиғаты мен әлемнің құрылу тарихы
қызықтырады.
___ Мен өз болашағымды нақты
ғылымдармен байланыстырғым
келеді.
___ Мен бұрынғы математикалық
ғылыми концепциялардың қалай дамығанын білгім
келеді.
___ Маған ғылыми зерттеушілік
сипаттағы іс-шараларға қатысу мен эксперимент өткізу
ұнайды.
___ Мен ғылыми журналдар мен
кітаптарды оқығанды
ұнатамын.
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
|
11
|
|
12
|
|
13
|
|
Секция
|
Барлығы
|
Көбейту
|
Ұпай
|
1
|
|
X10
|
|
2
|
|
X10
|
|
3
|
|
X10
|
|
4
|
|
X10
|
|
5
|
|
X10
|
|
6
|
|
X10
|
|
7
|
|
X10
|
|
8
|
|
X10
|
|
9
|
|
X10
|
|
10
|
|
X10
|
|
11
|
|
X10
|
|
12
|
|
X10
|
|
13
|
|
X10
|
|
II БӨЛІМ
Енді әр секцияның нәтижелерін
формаға салып 10- ға
көбейтіңіз
III
бөлім
Енді өз нәтижелеріңізді
берілген диаграммаға әкеліп
салыңыз:
100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0
|
1
Сек
ция
|
2
Сек
ция
|
3
Сек
ция
|
4
Сек
ция
|
5
Сек
ция
|
6
Сек
ция
|
7
Сек
ция
|
8
Сек
ция
|
9
Сек
ция
|
10
Сек
ция
|
11
Сек
ция
|
12
Сек
ция
|
13
Сек
ция
|
IV
бөлім
Кілттер:
1 секция– сіздің
натуралистік ақыл -ойыңызды сипаттайды
2 секция –сіздің музыкалық
ақыл- ойыңызды сипаттайды.
3 секция – сіздің логикалық
ақыл -ойыңызды сипаттайды.
4 секция – сіздің тұлға аралық
ақыл -ойыңызды сипаттайды.
5 секция – сіздің моторикалық-
қозғалыс ақыл -ойыңызды сипаттайды.
6 секция – сіздің вербалды
лингвистикалық ақыл -ойыңызды сипаттайды.
7 секция – сіздің ішкі жеке
тұлғалық ақыл -ойыңызды сипаттайды.
8 секция – сіздің визуалды
кеңістікті ақыл -ойыңызды сипаттайды.
9 секция – сіздің ақындық ақыл
-ойыңызды сипаттайды.
10 секция – сіздің әртістік
қасиетіңізді сипаттайды.
11 секция – сіздің аспаздық
ақыл -ойыңызды сипаттайды.
12 секция – сіздің спорттық
ақыл -ойыңызды сипаттайды.
13 секция – сіздің
математикалық және зерттеушілік ақыл -ойыңызды
сипаттайды.