"Ақылды гаджеттер" ҚМЖ 7-сынып, жаңа оқулық бойынша (Арман ПВ -2024)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ақылды гаджеттер" ҚМЖ 7-сынып, жаңа оқулық бойынша (Арман ПВ -2024)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақылды гаджеттер" ҚМЖ 7-сынып, жаңа оқулық бойынша (Арман ПВ -2024)
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 3

Мектеп: Қарағанды облысы білім басқармасының Балқаш қаласы білім бөлімінің «№5 жалпы білім беретін мектебі» КММ Пәні: қазақ тілі



Сынып: 7 Ә, Б

Пән мұғалімі: Адамбаева Б.Т.




Қатысқаны: Қатыспағаны:



Бөлім тақырыбы

Ғаламтор және әлеуметтік желілер



Сабақтың тақырыбы:

Ақылды гаджеттер



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;

7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану;



Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

Көптеген оқушылар

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі;шылау түрлерін ажырата біледі, орынды қолданады;

Кейбір оқушылар

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі;шылау түрлерін ажырата біледі, тілдесім барысында қолданады.



Бағалау критерийлері

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі;

  • шылау түрлерін ажырата біледі.



Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау



Пәнаралық байланыс

информатика



Құндылықтарға баулу

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасының құндылықтарына баулу. Бұл арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы, «Жасампаздық және жаңашылдық» (6-құндылық)



Осыған дейін меңгерілген білім

Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған



Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білімі және құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған тапсымалар

Оқушыларға сабақтың барысында білім деңгейлеріне қарай жеңіл сұрақтар қойылады.

Тапсырмалы карточкалармен жұмыс істейді. Сабақтан кейін дәптерлеріне орындаған тапсырмалары тексеріліп, бағаланады.

Мәтін беріледі.

Тапсырма.

  1. Мәтінді көшіріп жаз.

  2. Мәтін бойынша 3 сұраулы сөйлем жаз.



Жоспар



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар








5 минут








Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен саған сенемін!»

«Мен саған сенемін!» деген сөзді әр қатысушы айта отырып әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді.

Қызығушылықты ояту. Оқылым алды тапсырма.

  • Ғаламтор желісінің адамзатқа қандай пайдасы бар?

Жетелеуші сұрақтар:

  • Өзің ол туралы не ойлайсың?

  • Сен оны ... қалай түсінесің?

  • ... қатысты не айтар едің?

  • Сабақтағы әңгімеміздің тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

  • Тақырыпқа қатысты не айтар едің? т.б.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


















Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.



7-сынып

Қазақ тілі оқулығы


















Сабақтың ортасы









30 минут



























































Мағынаны тану.

Даналық сөді оқу, көзқарастарын сұрау

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Мәтінді тыңдап, ондағы деректер мен көзқарасты ажыратыңдар

Сурет бойынша «Ақылды үй» туралы ойларыңмен бөлісіңдер

Оқылым тапсырмасы. 3-тапсырма

Графиктік мәтінді интерпретациялап, тұтас мәтін түрінде жеткізіңдер. орындаңыз.


1-тапсырма. Мәтіндегі 4 маңызды ақпаратты кластерге түсіріңіз.


Дескриптор:

  • Графиктік мәтінді интерпретациялайды;

  • ойларын мәтін түрінде жеткізеді.

ҚБ

Picture 1

Picture 2

5-тапсырма. Демеулік шылауларды қатыстырып, ақылды гаджеттер туралы сөйлемдер жазыңдар.

Дескриптор:

  • демеулік шылауларды тапсырмалар барысында қолданады;

  • сөйлемдер мазмұнын бүгінгі күнмен байланыстырады.;

  • ойын дәлелдейді.

ҚБ

Оқылым мен тыңдалымнан кейін

6-тапсырма. Бірнеше сөздер мен сөз тіркестерін жазып, синонимдермен алмастырыңдар.

Дескриптор:

  • сөздер мен сөз тіркестерін жазады;

  • сөздер мен сөз тіркестерінің синонимдік жұптарын жазады;

ҚБ

«Еркін микрофон» әдісімен өз ойларын қорытындылайды.


Оқушылар ойларын айтады.



Оқушылар деректер мен көзқарасты ажыратады, ойларымен бөліседі.





Оқушылар мәтін бойынша оқылым тапсырмасын орындайды.















Мәтіндегі

4 маңызды ақпаратты кластерге түсіреді.



















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.










Тапсырмаларды орындайды







Грамматикалық тапсырма орындайды.







Тақырып бойынша ойларын жинақтайды.

«Еркін микрофон» әдісімен өз ойларын қорытындылайды.













Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.













Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.




Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.

(https://kk.wikipedia.org/wiki/
Каз нет)


























Сабақтың соңы Рефлексия

3 минут







Үй тапсырмасы:

149-бет, 8-тапсырма





Қосымша ақпарат


Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?





Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

информатика




Рефлексия

 Кері байланыс







Сабақ /оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?





Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?



1:




2:




Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )



1:



2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2025
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі