___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ақылды үй жобасын әзірлеу (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақылды үй жобасын әзірлеу (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.6 ақылды үй құрылғысын басқару үшін бағдарлама әзірлеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ақылды үй құрылғысын басқару үшін бағдарламаны әзірлей алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. "Ақылды үй" нені білдіреді? 2. Ақылды үйдің негізгі сипаттамаларын тізімдеңіз. 3. Бірыңғай басқару жүйесіне қандай жүйелер кіреді? 4. "Ақылды үйдің" өзектілігі неде? 5. Ақылды үйде қандай сенсорлар қолданылады? |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Топтық жұмыс: Интернеттен ақылды үй жүйелерін жүзеге асыратын компаниялардың тізімін табыңыз. Олар ұсынатын қызметтер тізімін салыстырыңыз, бағалар және әлеуетті тұтынушыларға ұсыныстар жасаңыз Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: - интерактивті тапсырмаларды орындайды - видеоны қарайды - бағдарламада тіркеледі - схеманы құрастырады - бағдарлама кодын құрастырады - схеманы құрастырады - бағдарлама кодын құрастырады
|
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/68123786 https://youtu.be/3cuOYAf7qFg?list=PLMBFNrdGI SN-JNPccCLfETnaBYuStdFC8
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернеттен ақылды үй жүйесін енгізу кезінде мүмкін болатын қауіптерді табыңыз. Осы қауіптердің немесе олардың салдарының алдын алуға көмектесетін ұсыныстар жасаңыз Рефлексия. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді: - Сабақта не қызықты болды? - Тағы не білгің келеді? |
Ү/т жазады. Сұрақтарға жауап береді |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақылды үй жобасын әзірлеу 11 сынып
Ақылды үй жобасын әзірлеу 11 сынып
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ақылды үй жобасын әзірлеу (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақылды үй жобасын әзірлеу (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.6 ақылды үй құрылғысын басқару үшін бағдарлама әзірлеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ақылды үй құрылғысын басқару үшін бағдарламаны әзірлей алады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. "Ақылды үй" нені білдіреді? 2. Ақылды үйдің негізгі сипаттамаларын тізімдеңіз. 3. Бірыңғай басқару жүйесіне қандай жүйелер кіреді? 4. "Ақылды үйдің" өзектілігі неде? 5. Ақылды үйде қандай сенсорлар қолданылады? |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Топтық жұмыс: Интернеттен ақылды үй жүйелерін жүзеге асыратын компаниялардың тізімін табыңыз. Олар ұсынатын қызметтер тізімін салыстырыңыз, бағалар және әлеуетті тұтынушыларға ұсыныстар жасаңыз Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: - интерактивті тапсырмаларды орындайды - видеоны қарайды - бағдарламада тіркеледі - схеманы құрастырады - бағдарлама кодын құрастырады - схеманы құрастырады - бағдарлама кодын құрастырады
|
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/68123786 https://youtu.be/3cuOYAf7qFg?list=PLMBFNrdGI SN-JNPccCLfETnaBYuStdFC8
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернеттен ақылды үй жүйесін енгізу кезінде мүмкін болатын қауіптерді табыңыз. Осы қауіптердің немесе олардың салдарының алдын алуға көмектесетін ұсыныстар жасаңыз Рефлексия. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді: - Сабақта не қызықты болды? - Тағы не білгің келеді? |
Ү/т жазады. Сұрақтарға жауап береді |
|
|
шағым қалдыра аласыз















