Оқушылармен
амандасу.
Сыныпқа психологиялық жағымды
ахуал орнату.
«Гүлмен
тілек». әдісі
Оқушылар кезекпен бүгінгі
күнге бір сөйлеммен тілек, жағымды лебіздерін бір гүлді таңдап
алып, гүлдің артына стикерге жазып досына береді. Гүлді алған білім
алушы оқиды.
Топқа
бөлу.
Алған гүлдің түсі бойынша 2
топқа бөлінеді.
1 топ – қызғылт түсті
гүл
2 топ- көк түсті
гүл.
Топқа атау
қою.
Өткен тақырып бойынша алған
білімдерін пысықтау,
«Жалған немесе ақиқат» әдісі
ақылы.
Сұрақтар
-
Заттар Интернеті дегеніміз
не?
-
Қазақстандағы Заттар Интернетіне мысал
келтіріндер?
-
Қазақстанда 5G желілер базалық
сьанциясы қашан пайда болды?
-
Заттар
Интернетіне қандай технологиялар
тән?
Дескриптор:
1 Заттар
Интернеті деген не екенін біледі
2 Қазақстандағы Заттар
Интернетіне мысал келтіре алады
3 Қазақстанда 5G желілер
базалық станциясы туралы айтады
4.Заттар
Интернетіне қандай технологиялар тән екенін
айтады
ҚБ:
жұлдыз
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
«4 сурет,1 сөз» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты жариялайды мақсатымен
таныстырады.
Мұғалім оқушылардан «Ақылды
үй» туралы түсініктерін және оған анықтама беруін
сұрайды. Ақылды үй жүйесіне тиісті
функцияларды анықтау және талқылау мақсатында топпен жұмыс істеу.
Олардың жауаптарын тыңдағаннан кейін
толықтыру:
Ақылды үй – қазіргі заманғы
үлгідегі үй автоматтандыру құралдарымен және жоғары технологиялық
құрылғылармен жабдықталған тұрғын
үй.
Дескриптор:
- Ақылды үйдің ережесін
құрастыру
– Өз ойларын еркін
жеткізеді
ҚБ: Үштік
шапалақ
Негізгі ұғымдарды
қайталық.
Негізгі
ұғымдар
Ақылды үй – Умный дом –Smart
house
Контроллер – контроллер -
controller
Электронды құрастырғыш –
Электронный конструктор – Electronic
constructor
Тақша – Плата -
Board
Қабылдағыш –
Приемник - Receiver
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жанындағы сыныптасына жылы
лебізін білдіреді.
2 топқа
бөлінеді.
Оқушылар өздері
топқа
атау
қояды
Сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар суреттерден тақырыпты
ашады
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Ақылды үй туралы өз білімдерін
көрсетеді
Топ бірін бірі шапалақтау
арқылы бағалайды.
Оқушылар негізгі
ұғымдарды үш тілде оқып қайталап шығады
|