Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: «Ақымақ қасқыр» қазақ халық ертегісін сахналау.
Мақсаты: ертегіні тыңдата отырып мазмұнын түсіндіру.
Білімділік: ертегі кейіпкерлерінің рөліне еніп сыйпаттау, түрлі эмоцияларды жеткізу үшін дауыс ырғағын келтіріп сахналау.
Дамытушылық: ойлау, есте сақтауды, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: ертегі оқиғасын дәйекті түрде орындау, алғырлыққа, тапқырлыққа баулу.
Сөздік жұмыс: ақымақ, қасқыр, өріс, саулық.
Үш тілдік компонент: қасқыр-волк-wolf, қой-баран-ram, ешкі-коза-goat.
Керекті құралдар: үй жануарлары және олардың төлдерінің, қасқырдың суреттері, ертегіге кейіпкерлерінің тақиялы маскалары.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Ақылдымыз данамыз, Тату-тәтті баламыз. Достарымды көргенде, Қуана қарсы аламыз. Қонаққа Тазша бала келеді. Жұмбақтар жасырады:
Бүкір келген желісті ат. Бейғам елді іздейді, Малдан күдір үзбейді.
Кішкентай ғана бойы бар. Айналдырып киген тоны бар. 3. Малдың серкесі, Тастан-тасқа секірген еркесі. |
Әдебиет орталығында отырады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қуанады, амандасады.
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу: - Қасқыр қандай аң? - Қасқыр туралы қандай ертегілерді білесіңдер? Артикуляциялық жаттығу:
Ра-ра –ра Айжан шашынды
тара, Келіп қалды жаз.
Ыс-ыс-ыс болсын мол ырыс, |
- Жабай аң. «Жеті лақ пен қасқыр», «Қасқыр мен түлкі» ертегілерін.
Қайталайды. |
|
|
Ша-ша-ша жерде жатыр
алаша, Дидактикалық ойын: «Қасқырдан құтқар» Балалардың назарын үстел үстіндегі ойыншықтарға (үй жануарлары мен қасқырға) аударады. Әр үй жануарларын қасқырдан құтқару үшін ол туралы өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айтуды ұсынады. «Ақымақ қасқыр» аудио ертегісін тыңдатады. Сұрақтар қояды: - Ертегіде қандай үй жануарлары туралы айтылған? - Арық саулық қасқырдан қалай құтылады? - Ешкі қасқырдан қалай құтылады? Үш тілдік компонент: қасқыр-волк-wolf, қой-баран-ram, ешкі-коза-goat. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Саусақ жаттығуы: «Қасқыр» Қасқыр, қасқыр қашып кет, Алты қырдан асып кет. (сұқ саусағыңды бүгіп, қасқырдың тұмсығын, басбармағыңмен құлағын, кішкентай саусағыңмен аузын келтір) Ешкі жібін үзеді, Қазір сені сүзеді. (саусақтарыңды бүгіп ешкінің мүйізін жаса) Дидактикалық ойын: «Ол қандай?» Ойыншық қойды, ешкіні, қасқырды үстел үстіне қояды, әр бала өз қалауы бойынша бір ойыншықты алып, сипаттауды ұсынады (пайдасы, зияны жайлы) Ойыншықтарды пайдалана отырып, ертегінің мазмұнын айтып береді. «Лақ пен қасқыр » туралы өлең оқиды: Кіп-кішкентай ала лақ, Жүрді қырды аралап. Қасқыр келіп аңдып жүр, Қояр мекен жаралап? Сюжетті-рөлдік ойын: «Ақымақ қасқыр» Ертегі кейіпкерлерінің сөздерін айтқыза отырып, қойдың, ешкінің, қасқырдың маскаларын кигізіп сахналауды ұсынады. Сөздік жұмыс: «Өріс» мал жайылатын, шөбі қалың жер (жазық дала), ақымақ, қасқыр, өріс, саулық. ақымақ, қасқыр, өріс, саулық. Дидактикалық ойын: «Егер, онда» Сөйлемді бастап айтады, балаларға аяқтауды ұсынады. - Егер қой қасқырды алдамаса ... - Егер ешкі қасқырды алдамаса ... |
Әр бала келіп өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айту арқылы үй жануарларын қасқырдан құтқарады. Мұқият тыңдайды Сұрақтарға жауап береді: - Қой, ешкі туралы. Өз ойларын айтады. - Билеймін деп өтірік айтады. Сөздерді қайталап айтады. Қимылдарын көрсете отырып, сергіп алады. Саусақ жаттығуын жасайды. Бір-бірден келіп, үстел үстіндегі ойыншықтардың ішінен қалағанын алып сипаттайды. Өлең жолдарын қайталап айтқанда «р», «л» дыбыстарын шатастырмай, анық айтады. Мұқият тыңдайды. Ертегіні сахналап көрсетеді. Сөздерді қайталап айтады. - Онда қасқыр оны жеп қояр еді –деп, өз ойларын айтады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Қорытынды Сұрақтар қояды:
Тазша бала балаларға алғысын айтып қоштасады. «Жүректен-жүрекке» шеңбері: Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылы соншама, Тілейміз саулық баршаға! |
Сұрақтарға жауап береді:
Қоштасады. Шеңберде тұрып бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: ертегінің мазмұнын біліп, ертегі кейіпкерлері туралы өлең, жұмбақтарды естеріне түсіріп, айтуды.
Болу керек: үй жануарлары мен қасқыр туралы мағлұмат.
Істей білу керек: ертегіні рөлге бөліп сахналауды, сұрақтарға жауап беруді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ақымақ қасқыр» қазақ халық ертегісін сахналау
«Ақымақ қасқыр» қазақ халық ертегісін сахналау
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Мерзімі:
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: «Ақымақ қасқыр» қазақ халық ертегісін сахналау.
Мақсаты: ертегіні тыңдата отырып мазмұнын түсіндіру.
Білімділік: ертегі кейіпкерлерінің рөліне еніп сыйпаттау, түрлі эмоцияларды жеткізу үшін дауыс ырғағын келтіріп сахналау.
Дамытушылық: ойлау, есте сақтауды, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: ертегі оқиғасын дәйекті түрде орындау, алғырлыққа, тапқырлыққа баулу.
Сөздік жұмыс: ақымақ, қасқыр, өріс, саулық.
Үш тілдік компонент: қасқыр-волк-wolf, қой-баран-ram, ешкі-коза-goat.
Керекті құралдар: үй жануарлары және олардың төлдерінің, қасқырдың суреттері, ертегіге кейіпкерлерінің тақиялы маскалары.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Ақылдымыз данамыз, Тату-тәтті баламыз. Достарымды көргенде, Қуана қарсы аламыз. Қонаққа Тазша бала келеді. Жұмбақтар жасырады:
Бүкір келген желісті ат. Бейғам елді іздейді, Малдан күдір үзбейді.
Кішкентай ғана бойы бар. Айналдырып киген тоны бар. 3. Малдың серкесі, Тастан-тасқа секірген еркесі. |
Әдебиет орталығында отырады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Қуанады, амандасады.
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу: - Қасқыр қандай аң? - Қасқыр туралы қандай ертегілерді білесіңдер? Артикуляциялық жаттығу:
Ра-ра –ра Айжан шашынды
тара, Келіп қалды жаз.
Ыс-ыс-ыс болсын мол ырыс, |
- Жабай аң. «Жеті лақ пен қасқыр», «Қасқыр мен түлкі» ертегілерін.
Қайталайды. |
|
|
Ша-ша-ша жерде жатыр
алаша, Дидактикалық ойын: «Қасқырдан құтқар» Балалардың назарын үстел үстіндегі ойыншықтарға (үй жануарлары мен қасқырға) аударады. Әр үй жануарларын қасқырдан құтқару үшін ол туралы өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айтуды ұсынады. «Ақымақ қасқыр» аудио ертегісін тыңдатады. Сұрақтар қояды: - Ертегіде қандай үй жануарлары туралы айтылған? - Арық саулық қасқырдан қалай құтылады? - Ешкі қасқырдан қалай құтылады? Үш тілдік компонент: қасқыр-волк-wolf, қой-баран-ram, ешкі-коза-goat. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Саусақ жаттығуы: «Қасқыр» Қасқыр, қасқыр қашып кет, Алты қырдан асып кет. (сұқ саусағыңды бүгіп, қасқырдың тұмсығын, басбармағыңмен құлағын, кішкентай саусағыңмен аузын келтір) Ешкі жібін үзеді, Қазір сені сүзеді. (саусақтарыңды бүгіп ешкінің мүйізін жаса) Дидактикалық ойын: «Ол қандай?» Ойыншық қойды, ешкіні, қасқырды үстел үстіне қояды, әр бала өз қалауы бойынша бір ойыншықты алып, сипаттауды ұсынады (пайдасы, зияны жайлы) Ойыншықтарды пайдалана отырып, ертегінің мазмұнын айтып береді. «Лақ пен қасқыр » туралы өлең оқиды: Кіп-кішкентай ала лақ, Жүрді қырды аралап. Қасқыр келіп аңдып жүр, Қояр мекен жаралап? Сюжетті-рөлдік ойын: «Ақымақ қасқыр» Ертегі кейіпкерлерінің сөздерін айтқыза отырып, қойдың, ешкінің, қасқырдың маскаларын кигізіп сахналауды ұсынады. Сөздік жұмыс: «Өріс» мал жайылатын, шөбі қалың жер (жазық дала), ақымақ, қасқыр, өріс, саулық. ақымақ, қасқыр, өріс, саулық. Дидактикалық ойын: «Егер, онда» Сөйлемді бастап айтады, балаларға аяқтауды ұсынады. - Егер қой қасқырды алдамаса ... - Егер ешкі қасқырды алдамаса ... |
Әр бала келіп өлең, жұмбақ, өлең жолдарын айту арқылы үй жануарларын қасқырдан құтқарады. Мұқият тыңдайды Сұрақтарға жауап береді: - Қой, ешкі туралы. Өз ойларын айтады. - Билеймін деп өтірік айтады. Сөздерді қайталап айтады. Қимылдарын көрсете отырып, сергіп алады. Саусақ жаттығуын жасайды. Бір-бірден келіп, үстел үстіндегі ойыншықтардың ішінен қалағанын алып сипаттайды. Өлең жолдарын қайталап айтқанда «р», «л» дыбыстарын шатастырмай, анық айтады. Мұқият тыңдайды. Ертегіні сахналап көрсетеді. Сөздерді қайталап айтады. - Онда қасқыр оны жеп қояр еді –деп, өз ойларын айтады. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Қорытынды Сұрақтар қояды:
Тазша бала балаларға алғысын айтып қоштасады. «Жүректен-жүрекке» шеңбері: Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылы соншама, Тілейміз саулық баршаға! |
Сұрақтарға жауап береді:
Қоштасады. Шеңберде тұрып бірге айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: ертегінің мазмұнын біліп, ертегі кейіпкерлері туралы өлең, жұмбақтарды естеріне түсіріп, айтуды.
Болу керек: үй жануарлары мен қасқыр туралы мағлұмат.
Істей білу керек: ертегіні рөлге бөліп сахналауды, сұрақтарға жауап беруді.
шағым қалдыра аласыз













