Материалдар / Ақындар айтысы. Шөже мен Орынбай

Ақындар айтысы. Шөже мен Орынбай

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға айтыс өнері туралы толық мағлұмат беріп, оның түрлерімен таныстыру. халық - ақындық жанр мен әншілік, ақындар, аспаптық орындаушылық арасындағы өзара байланысты ояту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
424
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қазақ тіліУақыты:06.09.2016жКабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауы Сөйлеу мәдениеті.1-5 жаттығу.

СілтемеҚазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы3-кластағы алған білімін қайталап, еске түсіре отырып, жаттығулар орындау; сөздік қорын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуСыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
Үй тапсырмасын сұрау

ББ кестесін толтыру
Қызығушылықты оятуОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Берілген жаттығуларды топтарға бөліп орындау.Қосымша шығармашылық тапсырмалар.Екі топтан екі оқушы шығып карточкалармен жұмыс жасайды.Фонетикалық ( дыбыстық ) талдау. Дауысты және дауыссыз дыбыстарға талдау.1 - карточка.Ақыл мен қайрат жол табарҚашқанға да қуғанға.Әділет, шапқат кімде бар,Сол жарасар туғанға.( Абай ).2 - карточка.Тоты құс түсті көбелек,Жаз сайларда гулемек.Бәйшешек солмақ, күйремек,Көбелек өлмек, сиремек.( Абай ).Кім көп мақал біледі?Мына мақалдардың екінші сыңарын тап.( Ауызша оқып беремін ).1. Ашу – дұшпан,....... ( ақыл дос ).2. Ақ –....... ( ақталар ).Қара –....... ( байланар ).3. Сабыр түбі –....... ( сары алтын ).4. Жігіт бір сырлы –....... ( сегіз қырлы болсын ).5. Аузында әзілі жоқтың....... ( қолында қол шоқпары бар ).
Мағынаны тануМәтінді тізбектеп оқу

Сергіту сәтіЕркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Ой толғанысӘзіл – аралас сұрақтар. ( Мақал – мәтелмен жауап беру. Сандарды орыс және ағылшын тілдерінде атау)1. Неше қошқардың басы қазанға сыймас? (екі - два - two)2. Неше рет өлше,... кес.? (Жеті - Seven, бір - one)3. Ер неше рет, қорқақ неше рет өледі? (Бір - One, мың - thousand)4. Жігітке неше өнер аз? (сегіз - eight)5. Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? ( алтау - six)6. Неше сомың болғанша, неше досың болсын? ( жүз - one hundred)7. Жалқаудың ісі нешеу? (екі - two)8. Қанша саусақтан өнер тамады?
Үй тапсырмасыОқулықтағы тапсырмаларды орындау,ереже жаттауКүнделіктеріне жазады
 Бағалау Бағалау парақшаларын толтыру.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ