Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.5.1.1 түрлі денелердің
əртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал
келтіру;
2.5.1.2 жылдамдықты
түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам,
баяу);
2.1.2.1 «ақпарат
көзі» ұғымын жəне оның зерттеу жүргізудегі маңызын
түсіндіру
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Кері
байланыс
7
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
«Қайырлы күн,
баршаға»
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Ойлан
тап!»
Ребустарды шеш.Бұларға не
ортақ?
Шешуі:
Көлік
ФС
тапсырмасы
2-тапсырма
Алғашқы автокөліктің
жылдамдығын қазіргі көліктің жылдамдығымен
салыстыр.
Қазіргі көліктер әлдеқайда
жылдам жүреді
Өзің көріп жүрген
автомобильдердің қайсысы жылдам жүреді? Байқап жүрген болсаң,олар
туралы айт.
3-тапсырма
«Не жылдам?» диаграммасын
сыз.Қай жануардың жылдамдығы үлкен екенін анықтап,чемпион жануарды
ата.
«Көңілді күн»
жаттығуы
4-тапсырма
Мынадай белгілерді көріп пе
едің? Олар не туралы ескертеді? Мектептің дәлізіне қандай белгіні
орнатуға болады?
Үй
тапсырмасы
Түрлі дереккөздерден әлемдегі
жылдамдығы жағынан рекорд жасаған мәшинелер туралы
біл
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Жаңа тақырыпты түсініп
алады
Салыстыру
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Жол белгілері туралы
айтады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Түрлі дереккөздерді пайдаланып
анемометрмен қандай жылдамдықты өлшейтінін біліп
алады-1б
Дескриптор:
Алғашқы автокөліктің
жылдамдығын қазіргі көліктің жылдамдығымен
салыстырады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Қай жануардың
жылдамдығы үлкен екенін анықтап,чемпион жануарды
атайды-1б
Дескриптор:
Жол белгілері туралы
біледі-1б
Дескриптор:
Түрлі дереккөздерден әлемдегі
жылдамдығы жағынан рекорд жасаған мәшинелер туралы
біледі-1б
«Білім гүлі »
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
оқулық
Суреттер
Қимылдар
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|