Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: 11.12.2020 |
Мектеп: №60 жалпы білім беретін орта мектеп |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кужахметова А.С |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ар-намысым, қасіретім,қуанышым – Желтоқсан!» |
|||||
|
Класс: 11 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары, сабақ нәтижесі: |
Желтоқсан оқиғасының арқасында тәуелсіздікке жету жолында талай боздақтарымыздың жалған айыппен шейіт болғандарын көрерменге жете ұғындыру, оқушылардың дүниетанымын кеңейту. 1986 жылы желтоқсан оқиғасын оқушыларға таныстыру. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
|
|||||
|
Ресурстар |
https://yandex.kz/video/preview?filmId=159 |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
сұрақ-жауап әдісі |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Құқық, өзін-өзі тану |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Шаттық шеңбер. Мейірімді сөздер әлемін суреттеу «Сызат» тренинг |
|
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Бейнежазба көрілімі https://yandex.kz/video/preview?filmId=159 |
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану 1986 жылы 16-17 желтоқсанда Алматы қаласы бұрынғы астанамыз, қазіргі бас қаламызда мыңдаған қазақ жастары наразылық білдіріп, шеруге шықты. Олар: «Тәуелсіздік керек!» қазақ елінің өз көсемі сайлансын!-деген тілек білдірді. Сол кездегі Қзақстан Компартиясының орталық комитетінің 18 минутқа созылған Дінмұхамед Ахметұлы Қонаевтың орнына Кеңестер одағының Комунистік партиясы Разуловсийдің ұсынысы бойынша Генадий Колбинді тағайындаған. Республика жұртшылығы бұл адаммен мүлдем бейтаныс болатын, бұл сылтау ғана еді.Осыдан 29 жыл бұрын, яғни 1986 жылы Алматының бас алаңына жастар жаман оймен барған жоқ. Олар бейбіт жолмен тәуелсіздікке қол жеткізу үшін қатысқан. Енді міне, осы желтоқсан көтерілісіне қатысқан ағаларымыз бен апаларымыздың арқасында ата-бабаларымыз үш ғасырға жуық уақыт бойы армандаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Бұл оқиға дүниені дүр сілкіндірді. Бұл желтоқсан көтерілісіне қазақ ел аузында жүрген, тарихта аты қалған Қ.Рысқұлбеков, Л.Асанова, С.Мұхаметжанова, Е.Сыпатаев апаларымыз бен ағаларымыз қатысты. «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушылар пікірлері, ойлары айтылады. |
Үш шапалақ |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Желтоқсанға арнау Өлеңдер оқылып, әндер тыңдалады. |
|
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
«FILA» әдісі Дерек, пікір, дәлел, сұрақ |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Оқушылар сабақ тақырыбына қызығушылық танытты Сұрақтарға жауап бере алды |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен класс немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Өз беттерінше тақырыптарға дайындық жасай алатындығы |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ар-намысым, қасіретім,қуанышым – Желтоқсан!»
«Ар-намысым, қасіретім,қуанышым – Желтоқсан!»
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: 11.12.2020 |
Мектеп: №60 жалпы білім беретін орта мектеп |
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кужахметова А.С |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ар-намысым, қасіретім,қуанышым – Желтоқсан!» |
|||||
|
Класс: 11 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары, сабақ нәтижесі: |
Желтоқсан оқиғасының арқасында тәуелсіздікке жету жолында талай боздақтарымыздың жалған айыппен шейіт болғандарын көрерменге жете ұғындыру, оқушылардың дүниетанымын кеңейту. 1986 жылы желтоқсан оқиғасын оқушыларға таныстыру. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
|
|||||
|
Ресурстар |
https://yandex.kz/video/preview?filmId=159 |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
сұрақ-жауап әдісі |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Құқық, өзін-өзі тану |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Шаттық шеңбер. Мейірімді сөздер әлемін суреттеу «Сызат» тренинг |
|
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Бейнежазба көрілімі https://yandex.kz/video/preview?filmId=159 |
|
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану 1986 жылы 16-17 желтоқсанда Алматы қаласы бұрынғы астанамыз, қазіргі бас қаламызда мыңдаған қазақ жастары наразылық білдіріп, шеруге шықты. Олар: «Тәуелсіздік керек!» қазақ елінің өз көсемі сайлансын!-деген тілек білдірді. Сол кездегі Қзақстан Компартиясының орталық комитетінің 18 минутқа созылған Дінмұхамед Ахметұлы Қонаевтың орнына Кеңестер одағының Комунистік партиясы Разуловсийдің ұсынысы бойынша Генадий Колбинді тағайындаған. Республика жұртшылығы бұл адаммен мүлдем бейтаныс болатын, бұл сылтау ғана еді.Осыдан 29 жыл бұрын, яғни 1986 жылы Алматының бас алаңына жастар жаман оймен барған жоқ. Олар бейбіт жолмен тәуелсіздікке қол жеткізу үшін қатысқан. Енді міне, осы желтоқсан көтерілісіне қатысқан ағаларымыз бен апаларымыздың арқасында ата-бабаларымыз үш ғасырға жуық уақыт бойы армандаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Бұл оқиға дүниені дүр сілкіндірді. Бұл желтоқсан көтерілісіне қазақ ел аузында жүрген, тарихта аты қалған Қ.Рысқұлбеков, Л.Асанова, С.Мұхаметжанова, Е.Сыпатаев апаларымыз бен ағаларымыз қатысты. «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушылар пікірлері, ойлары айтылады. |
Үш шапалақ |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Желтоқсанға арнау Өлеңдер оқылып, әндер тыңдалады. |
|
||||
|
Кері байланыс 3 минут |
«FILA» әдісі Дерек, пікір, дәлел, сұрақ |
|
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Оқушылар сабақ тақырыбына қызығушылық танытты Сұрақтарға жауап бере алды |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен класс немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Өз беттерінше тақырыптарға дайындық жасай алатындығы |
||||||
шағым қалдыра аласыз













