Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану. 9-сынып үйден оқыту қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану. 9-сынып үйден оқыту қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану. 9-сынып үйден оқыту қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін


Бөлім:

9.1В Тірі ағзалардың көп түрлілігі.

Биосфера және экожүйе

Педагогтің аты-жөні:

Ысқақова Арайлым

Күні:

13.09.2024ж

Сыныбы: 9 «үйден оқу»

Қатысушылар саны: 1 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.1.1 - әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлы номенклатураны қолдану


Сабақтың мақсаты:

Бинарлы номенклатураны біледі.

Түр туралы түсінік қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушымен амандасу

Жаттығу жасату.





Кіріспе (5 минут)



Сабақтың тақырыбын таныстыру

Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді түсіндіру

Сабақтың тақырыбын тыңдау

Сабақтың мақсатын түсіну

Мадақтау

Презентация, слайдтар

Сабақ

тың ортасы


Негізгі бөлім

25 мин.

Презентация арқылы бинарлық номенклатураның құрылымын түсіндіру
- Түрлердің ғылыми атаулары мысалдарын көрсету (мысалы,
Homo sapiens)

Бинарлық номенклатураның маңызы туралы қысқаша видеоролик көрсету


Инклюзивті оқушыларға арналған арнайы тапсырмалар дайындау


-түсіндіреді
- Түрлерді дұрыс атауға тырысады





Тапсырманы орындау

  • Суретпен жұмыс


Дескриптор:

Түр атауларын талдайды.



Қажеттілігіне қарай қолдау көрсету


«Жарайсың»

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

10-мин





Сабақ

тың соңы

Рефлексия

2 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушыдан сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Оқушы бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыны «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

image28.png










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.03.2025
222
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі