«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай? тақырыбында сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы №201 мектеп-лицей

Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Бөлім:

Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар

Педагогтің аты-жөні:

Айғалиев Ербол

Күні:

23.12.2024 ж

Сынып: 9 «Г», «Д»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.3.2.5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау;

9.3.2.6 халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалау;

9.1.2.4 қоғамдық сананы қалыптастыруда бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін анықтау

Сабақтың мақсаты

Аумақтық мәселелердің себептері мен салдарын шешудегі халықаралық ұйымдардың қызметіне тұжырым жасайды.«Араб көктемінің» әлеуметтік экономикалық алғышарттарын анықтайды.Таяу Шығыстағы саяси қимылдардың барысын, негізгі себептерін тұжырымдайды.

Құндылықтарды дарыту

Әділдік және жауапкершілік (2-тапсырма)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


10 минут

Ұйымдастыру кезеңі
Сұрақ-бізден, жауап-сізден.
1)1988 ж. БҰҰ араласуымен тоқтатылған соғыс: ( Иран-Ирак)
2) Бүкіл әлемде шиеленістерді болдырмауды заңды түрде жүзеге асыратын жалғыз ұйым: (БҰҰ)

3) 1964 ж. Конгодағы соғыстың аяқталуында маңызды рөл атқарған халықаралық ұйым: (
БҰҰ)
4) 1956 жылы кеңестік әскерлер басып кірген ел: (Венгрия)
5) Вьетнам соғысында қаза тапқан адам саны: (2 млн-нан астам)

6) 1968 жылы Варшава шарты елдерінің әскері кіргізілді: (Чехословакияға)

7) 1965 және 1971 жылдары БҰҰ тоқтата алмаған ауқымды соғыстар өткен аймақтар: (Үндістан мен Пәкістан)

8)Вьетнам соғысын жүргізген ел (-дер): (АҚШ)


Жаңа тақырыпқа сурет арқылы өту

Иран суретшісі Алиреза Дарвиштің 2011 жылдың соңында салған "Араб көктемі" деп аталатын суреті.

Әр оқушы өз есімдерінің бірінші әрпіне қатысты бүгінгі сабақтағы іс әрекетін айтады

Мадақтау




Слайд




Сурет


Жаңа білім

15 минут







5 минут





























5 минут










5 минут

Мәтінмен жұмыс. Видеоролик көру
1) «Арбаб көктемінің» әлеуметтік экономикалық алғышарттары
2)«Арбаб көктемінің» басталуы: себептері мен жүру барысы
3)Таяу Шығыстағы саяси қимылдардың негізгі себептері


1-тапсырма. Ақпараттың ақиқат немесе жалған екенін анықта. Жалған апқпараттың дұрыс жауабын анықта

Тұжырымдама

Жалған

Ақиқат

Түсіндіріңіз

1)Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы наразылық шерулер тізбегі «Араб көктемі» деген атпен белгілі бола бастады.


+


2)Тунисте жеміс-жидек сататын Мұхаммед Буазизидің сыбайлас жемқорлық пен биліктің бассыздығына наразылық ретінде өзін-өзі өртеп мерт болды


+


3)«Араб көктемінің» салдарынан Таяу шығыс елдерінің жоғалтқан экономикалық өсімі БҰҰ есебі бойынша 450 млрд долларға жетті.

+


614

4)Халық жұма намазын оқығаннан кейін жаппай және ұйымдасқан түрде шеруге шыға бастады. Қарсылық акциялары Таяу Шығыспен шектелмей, Африкаға да жетті


+


5)2011 жылы 14 қаңтарда халық толқуынан Тунис президенті Зин әл-Абидин Бен Әли билікті тастап, АҚШ-қа қашуға мәжбүр болды.

+


Сауд Арабиясына

6)2011 жыл 11 ақпанда, халық толқуының 18-күні, Египетті 30 жыл билеген президент Хосни Мүбәрак биліктен тайдырылып, артынан түрмеге қамалды.


+


7)Ливия көсемі Муаммар Каддафи 2011 жылы 23 тамызда биліктен кетіріліп, 20 қазанда өзі туып-өскен Сирт қаласына жақын маңда өлтірілді.


+



2-тапсырма. Таяу Шығыстағы саяси қимылдардың негізгі себептері

1)жемқорлық, материалдық игіліктердің әділетсіз бөлінуі;

2)жұмыссыздық, әлеуметтік көмек көрсету жүйесінің жоқтығы;

3)елдің білімді жастарының мансаптық өсу сатысының болмауы;

4)экономикалық байлық пен саяси биліктің азғана топтың қолына шоғырлануы, сайлаудағы әділетсіздік, биліктің жүгенсіз әрекеттері;

5)қордаланған мәселелерді шешуге арналған стратегиялық бағдарламалардың болмауы және сыртқы күштердің ықпалы т.б.


3-тапсырма. Кувейт пен Сауд Арабиясы оқиғалардың алдын алу үшін қандай шаралар қабылдады

Кувейт

Сауд Арабиясы

Әрбір ел азаматына ақша, ақысыз азық-түлік талондарын берді.Осы арқылы қоғамдағы наразылық күш төмендеп, көтерілістерге ұласпады

2011 жылы ақпанда азаматтардың өмір сүру деңгейін көтеру үшін жедел түрде бюджетке өзгерістер енгізді.Білім беру, денсаулық сақтау және жергілікті инфраструктураны жақсартуға ауқымды қаржы жұмсауды жоспарлады.


Дескриптор:
Метінмен танысып түсінген ойын айтады







Дескриптор:
Ақпараттың ақиқат немесе жалған екенін анықтап, жалған апқпараттың дұрыс жауабын жазады




















Дескриптор:
Таяу Шығыстағы саяси қимылдардың негізгі 5 себебін анықтайды







Дескриптор:
Берілеген елдерде оқиғалардың алдын алу үшін жасалған шаралар түрін анықтайды

Топтар бірін-бірі бағалайды






Өзін-өзі бағалау

7 балл



























5 балл










2 балл


балл

баға

12-14

5

10-11

4

6-9

3


Оқулық


https://m.youtube.com/watch?v=ZODeEIuJNGk&pp=ygUX0LDRgNCw0LEg0LrTqdC60YLQtdC80ZY%3D





Тапсырма парақшасы

Бекіту


3 минут

Сабақты қорытындылау

1)«Реттеуге болатын бейберекетсіздік» дегеніміз не?

2)Таяушығыстық көшбасшылардың «Араб көктеміне» көзқарастары қандай?

3)Қазіргі кездегі Араб елдерінің жағдайы қандай деңгейде?

4)Араб елдеріндегі жаппай көтерілістердің шығуына не себеп болды?


Үйге тапсырма. Зерттеу жұмысы.

"Араб көктемінің" басталғанына 10 жыл. Таяу Шығыста не өзгерді, кім ұтты?


Сабақтың тақырыбын қорытындылау



«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

https://www.azattyq.org/a/near-east-10-years-from-arab-sping-beginning-interview/31011257.html


Кері байланыс
2 минут

« Рефлексия пирамидасы»

1.Есте сақтау керек бір маңызды мәлімет

2.Мен көбірек білгім келетін 2 мәлімет

3.Мен білгім келетін 3 мәлімет

4. Мен үйренген 4 мәлімет.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2024
347
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі