Уақыт өлшемі
|
Жоспар мазмұны
|
Мұғалім іс әрекеті
|
Оқушылардың іс әрекеті
|
ресурстар
|
5мин
|
І. Кіріспе
Ұйымдастыру кезеңі
|
Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу,
сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгендеу.
|
Орындарынан тұрып сәлемдеседі. Кезекші сабаққа
қатыспаған оқушыларды айтады
|
|
2
мин
|
Сынып оқушыларын шағын топтарға
бөлу.
|
Оқушыларды 1,2,3, 4 сандарын айтқызу арқылы топқа
бөлеміз
Әр
топқа бағалау парақшалары беріледі
|
Оқушылар 1,2,3, 4 сандарын айтады топқа бөлінеді.
Топ басшы сайланады
|
|
10
мин
|
Үй
тапсырмасы Бунақденелілер адам ауруларын
тасымалдаушылар. Ауру тасымалдаушылармен
күресу.
|
Оқушыларға А4 парағы таратылады,сағаттың суретін
сыздырып үйге берілген сабақта не білгендерін сағаттың тіліне
жаздырамын.
|
Оқушылар А4 парағына сағаттың суретін сызып,
уақыттарына бүгінгі сабақтан не білгендерін жазады. Кім қанша
мәлімет жазады сол оқушы жақсы бағаға бағаланады
|
А4
парағы.
|
15
мин
|
Негізгі
бөлім(жаңа
сабақ)
Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер.
Олардың тіршілігі мен отбасы.
|
Мұғалім жаңа тақырыпты
меңгерту мақсатында, видеоролик көрсетеді.
«ДЖИГСО» әдісін пайдаланып плевчартқа
тірек сөздер сыздырады.
Шағын топтарға берілген
тапсырмалар:
№1 Аралар
№2 құмырсқалар
№3
Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру
|
Берілген тақырыпқа сай берілген тапсырманы
орындайды. Плевчарт бетіне түсіріп қорғап береді.
№1 Аралар
№2 құмырсқалар
№3
Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру
|
Оқулық
Плевчарт, маркер, стикер
|
2
мин
|
Сергіту сәті
|
«Көңілді күн» би
|
Қимыл – қозғалыста болады
|
проректор
|
5мин
|
Сабақты бекіту
|
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша
тест дайындаймын.
|
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша
тест жауаптарын белгілейді..
|
Дәптер, қалам
|
2
мин
|
Бағалау.
|
Әр
топтың басшысын сайлап, тапсырма орындау барысында, топ мүшелерін
бағалатады.
|
Әр
топ басшысы өзінің топ мүшелерін бағалайды.
|
Түрлі-түсті стикерлер.
|
2
мин
|
Үйге тапсырма
|
Аралар мен құмырсқалар –
қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен
отбасы.
|
Оқу. А, В, С нұсқасына жауап жазу. Қосымша
мәліметтер жинау
|
Оқулық, дәптер, калам.
|
2мин
|
Рефлексия.
|
Оқушыларға жасыл, қызғылт түсті стикерлер
таратады, екі жұлдыз бір тілек арқылы өздерінің ішкі сезімдерін
жазады.
|
Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша
екі жұлдызға бүгінгі сабақта не білгендерін, бір тілекке білгісі
келетіндерін жазады.
|
Түрлі-түсті стикерлер.
|