Мерзімі: 13.01.2015ж
Сыныбы: 7 «В»
Сабақтың тақырыбы. Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы.
Сабақтың мақсаты: Аралар мен қоғамдық құмырсқаларға сипаттама беру. Олардың тіршілігі мен отбасы жайлы түсіндіру түсіндіру. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың нәтижесі: : Аралар мен қоғамдық құмырсқаларға сипаттама береді. Олардың тіршілігі мен отбасы жайлы түсінеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, ОүБ және ОБ; оқытуды басқару көшбасшылық; талантты және дарында балаларды оқыту.
Стратегиялық іс әрекет: «топтастыру» әдісі. «Сағат тілі» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
|
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалім іс әрекеті |
Оқушылардың іс әрекеті |
ресурстар |
|
5мин |
І. Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі |
Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгендеу. |
Орындарынан тұрып сәлемдеседі. Кезекші сабаққа қатыспаған оқушыларды айтады |
|
|
2 мин |
Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу. |
Оқушыларды 1,2,3, 4 сандарын айтқызу арқылы топқа бөлеміз Әр топқа бағалау парақшалары беріледі |
Оқушылар 1,2,3, 4 сандарын айтады топқа бөлінеді. Топ басшы сайланады |
|
|
10 мин |
Үй тапсырмасы Бунақденелілер адам ауруларын тасымалдаушылар. Ауру тасымалдаушылармен күресу. |
Оқушыларға А4 парағы таратылады,сағаттың суретін сыздырып үйге берілген сабақта не білгендерін сағаттың тіліне жаздырамын. |
Оқушылар А4 парағына сағаттың суретін сызып, уақыттарына бүгінгі сабақтан не білгендерін жазады. Кім қанша мәлімет жазады сол оқушы жақсы бағаға бағаланады |
А4 парағы. |
|
15 мин |
Негізгі бөлім(жаңа сабақ) Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы. |
Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, видеоролик көрсетеді. «ДЖИГСО» әдісін пайдаланып плевчартқа тірек сөздер сыздырады. Шағын топтарға берілген тапсырмалар: №1 Аралар №2 құмырсқалар №3 Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру |
Берілген тақырыпқа сай берілген тапсырманы орындайды. Плевчарт бетіне түсіріп қорғап береді. №1 Аралар №2 құмырсқалар №3 Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру |
Оқулық Плевчарт, маркер, стикер |
|
2 мин |
Сергіту сәті |
«Көңілді күн» би |
Қимыл – қозғалыста болады |
проректор |
|
5мин |
Сабақты бекіту |
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша тест дайындаймын. |
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша тест жауаптарын белгілейді.. |
Дәптер, қалам |
|
2 мин |
Бағалау. |
Әр топтың басшысын сайлап, тапсырма орындау барысында, топ мүшелерін бағалатады. |
Әр топ басшысы өзінің топ мүшелерін бағалайды. |
Түрлі-түсті стикерлер. |
|
2 мин |
Үйге тапсырма |
Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы. |
Оқу. А, В, С нұсқасына жауап жазу. Қосымша мәліметтер жинау |
Оқулық, дәптер, калам. |
|
2мин |
Рефлексия. |
Оқушыларға жасыл, қызғылт түсті стикерлер таратады, екі жұлдыз бір тілек арқылы өздерінің ішкі сезімдерін жазады. |
Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша екі жұлдызға бүгінгі сабақта не білгендерін, бір тілекке білгісі келетіндерін жазады. |
Түрлі-түсті стикерлер. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аралар мен құмырсқалар қоғамдық бунақденелілер
Аралар мен құмырсқалар қоғамдық бунақденелілер
Мерзімі: 13.01.2015ж
Сыныбы: 7 «В»
Сабақтың тақырыбы. Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы.
Сабақтың мақсаты: Аралар мен қоғамдық құмырсқаларға сипаттама беру. Олардың тіршілігі мен отбасы жайлы түсіндіру түсіндіру. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың нәтижесі: : Аралар мен қоғамдық құмырсқаларға сипаттама береді. Олардың тіршілігі мен отбасы жайлы түсінеді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, ОүБ және ОБ; оқытуды басқару көшбасшылық; талантты және дарында балаларды оқыту.
Стратегиялық іс әрекет: «топтастыру» әдісі. «Сағат тілі» әдісі, «ДЖИГСО» әдісі, «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
|
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалім іс әрекеті |
Оқушылардың іс әрекеті |
ресурстар |
|
5мин |
І. Кіріспе Ұйымдастыру кезеңі |
Сыныпқа ену, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгендеу. |
Орындарынан тұрып сәлемдеседі. Кезекші сабаққа қатыспаған оқушыларды айтады |
|
|
2 мин |
Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу. |
Оқушыларды 1,2,3, 4 сандарын айтқызу арқылы топқа бөлеміз Әр топқа бағалау парақшалары беріледі |
Оқушылар 1,2,3, 4 сандарын айтады топқа бөлінеді. Топ басшы сайланады |
|
|
10 мин |
Үй тапсырмасы Бунақденелілер адам ауруларын тасымалдаушылар. Ауру тасымалдаушылармен күресу. |
Оқушыларға А4 парағы таратылады,сағаттың суретін сыздырып үйге берілген сабақта не білгендерін сағаттың тіліне жаздырамын. |
Оқушылар А4 парағына сағаттың суретін сызып, уақыттарына бүгінгі сабақтан не білгендерін жазады. Кім қанша мәлімет жазады сол оқушы жақсы бағаға бағаланады |
А4 парағы. |
|
15 мин |
Негізгі бөлім(жаңа сабақ) Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы. |
Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында, видеоролик көрсетеді. «ДЖИГСО» әдісін пайдаланып плевчартқа тірек сөздер сыздырады. Шағын топтарға берілген тапсырмалар: №1 Аралар №2 құмырсқалар №3 Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру |
Берілген тақырыпқа сай берілген тапсырманы орындайды. Плевчарт бетіне түсіріп қорғап береді. №1 Аралар №2 құмырсқалар №3 Аралар мен құмырсқалардың тіршілігін салыстыру |
Оқулық Плевчарт, маркер, стикер |
|
2 мин |
Сергіту сәті |
«Көңілді күн» би |
Қимыл – қозғалыста болады |
проректор |
|
5мин |
Сабақты бекіту |
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша тест дайындаймын. |
Жаңа сабақты бекіту үшін, жаңа тақырып бойынша тест жауаптарын белгілейді.. |
Дәптер, қалам |
|
2 мин |
Бағалау. |
Әр топтың басшысын сайлап, тапсырма орындау барысында, топ мүшелерін бағалатады. |
Әр топ басшысы өзінің топ мүшелерін бағалайды. |
Түрлі-түсті стикерлер. |
|
2 мин |
Үйге тапсырма |
Аралар мен құмырсқалар – қоғамдық бунақденелілер. Олардың тіршілігі мен отбасы. |
Оқу. А, В, С нұсқасына жауап жазу. Қосымша мәліметтер жинау |
Оқулық, дәптер, калам. |
|
2мин |
Рефлексия. |
Оқушыларға жасыл, қызғылт түсті стикерлер таратады, екі жұлдыз бір тілек арқылы өздерінің ішкі сезімдерін жазады. |
Оқушылар стикерлерге бүгінгі өткен сабақ бойынша екі жұлдызға бүгінгі сабақта не білгендерін, бір тілекке білгісі келетіндерін жазады. |
Түрлі-түсті стикерлер. |
шағым қалдыра аласыз













