Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут |
Оқушылармен амандасу, түгендейді, өзара ынтымақтастық атмосферасын құрады. |
Назарын сабаққа аударады, бір-бірлеріне сәттілік тілейді. |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау: «Адасқан әріптер» әдісі |
Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды |
Қолпаштау |
Слайд |
|
Үй тапсырмасын тексеру 1 минут |
Үй тапсырмасын ауызша тексеру №427 есеп |
Көршісімен дәптерін алмастырады. |
Жұптық бағалау |
Слайд |
|
Өткенге шолу 3 минут |
«Миға шабуыл» стратагиясы Оқушыларға сұрақ қою. -Үлес дегеніміз не?
-Берілген
бөлшекті оқып, алымы мен бөлімін атаңдар: -Бөлшектің негізгі қасиеті? -Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір. -Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір. -Қандай сан аралас сан деп аталады? Мысал келтір. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, ережені еске түсіреді. |
Қолдау көрсету, қолпаштау: Жарайсың, жақсы |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы 10 минут |
«joyteka білім беру порталында орындайды. 1-тапсырма: Бос орынды толтыр:
2-тапсырма: Тік төртбұрыштың ауданы 21м2, ұзындығы 5м болса, ені қанша метр? 3-тапсырма: Аралас сан түрінде өрнекте: 9 км 500 м, 8 кг 721 г, 15 см 35 мм 4-тапсырма: Жаяу адам 4 сағатта 22 км жол жүреді. Оның жылдамдығы қандай? |
Оқушылар тапсырманы орындап, бірін-бірі бағалайды |
Оқушыларға дескриптор ұсынылады Жұптық бағалау |
|
|
10 минут Топтық жұмыс |
Тарсия әдісі. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазады, жауаптарын сәйкестендіреді |
Оқушылар пирамида құрастырады. |
Дескриптор ұсынылады, Топтық бағалау |
Тапсырмалар |
|
3 минут Оқулықпен жұмыс |
Тапсырма №3 Өрнекті ықшамда Оқулықтан №426 |
Аралас санды бұрыс бөлшек түріне келтіреді |
Жұптық бағалау Тақтада жауабы мен шығару жолдары көрсетіледі |
Оқулық Математика, 1-бөлім. |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Жаттығу: аралас санды айтқан кезде қолдарын жоғары көтереді, бұрыс бөлшекті айтқанда қол соғады, дұрыс бөлшекті айтқанда |
Барлық оқушы жаттығу жасайды |
|
Слайд |
|
5 минут Саралау тапсырмасы |
№429 оқулықтан Дескриптор: Білім алушы - формуланы жазады -белгісіз шаманы табу үшін санды өрнек құрып, бөлуді бөлшек арқылы жазады - бөлшекті аралас сан түрінде жазады Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың тапсырманы орындауға көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қояды, бағыттайды. |
Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Алдымен өзі, содан кейін жұппен талқылап жұмыс жасайды. Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Жұптық бағалау |
Слайд, карточка |
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Тест тапсырмасы |
Әркім өзі орындайды. |
Өзін-өзі бағалау |
https://b.socrative.com/teacher/#results/64784302 |
|
Рефлексия 2 минут |
«Бес саусақ» әдісі |
Оқушылар алақанға не үйренгені туралы өз ойын жазып толтырады. |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
Үй тапсырмасын беру, бағалау |
||||
Сұрақтарға жауап беру: _____ балл
1-тапсырма. Кестені толтыр
|
Сурет |
Аралас сан |
|
|
|
2- тапсырма: Аралас сан түрінде өрнекте: 3 км 500 м, 5м 3дм, 4 сағ 45 мин
3-тапсырма: Жауапты аралас сан түрінде жазыңыз:
а) Марат
базардан
төрт апельсин
сатып алды.
Ол екі
апельсинді жеді, ал оның інісі басқа апельсиннің
-ін жеді. Олар қанша апельсинді жеді?
б) Эмир күнде таңертең сүттің 1 стаканын, ал кешке стаканның үштен бірін ішеді. Ол күніне қанша сүт ішеді?
4-тапсырма: Дұрыс теңдікті тап:
1)
4
2)
3) 5
4) 6
5-тапсырма: __________ балл
Жаяу адам 4 сағатта 22 км жол жүреді. Оның жылдамдығы қандай?
Натурал санды аралас сан түрінде жазыңыз. Кестені толтырыңыз.
|
Натурал сан |
6 |
7 |
19 |
|
|
Аралас сан |
Бөлімі 2 |
|
|
|
|
Бөлімі 9 |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аралас сандар ҚМЖ
Аралас сандар ҚМЖ
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 минут |
Оқушылармен амандасу, түгендейді, өзара ынтымақтастық атмосферасын құрады. |
Назарын сабаққа аударады, бір-бірлеріне сәттілік тілейді. |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау: «Адасқан әріптер» әдісі |
Оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды |
Қолпаштау |
Слайд |
|
Үй тапсырмасын тексеру 1 минут |
Үй тапсырмасын ауызша тексеру №427 есеп |
Көршісімен дәптерін алмастырады. |
Жұптық бағалау |
Слайд |
|
Өткенге шолу 3 минут |
«Миға шабуыл» стратагиясы Оқушыларға сұрақ қою. -Үлес дегеніміз не?
-Берілген
бөлшекті оқып, алымы мен бөлімін атаңдар: -Бөлшектің негізгі қасиеті? -Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір. -Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір. -Қандай сан аралас сан деп аталады? Мысал келтір. |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, ережені еске түсіреді. |
Қолдау көрсету, қолпаштау: Жарайсың, жақсы |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы 10 минут |
«joyteka білім беру порталында орындайды. 1-тапсырма: Бос орынды толтыр:
2-тапсырма: Тік төртбұрыштың ауданы 21м2, ұзындығы 5м болса, ені қанша метр? 3-тапсырма: Аралас сан түрінде өрнекте: 9 км 500 м, 8 кг 721 г, 15 см 35 мм 4-тапсырма: Жаяу адам 4 сағатта 22 км жол жүреді. Оның жылдамдығы қандай? |
Оқушылар тапсырманы орындап, бірін-бірі бағалайды |
Оқушыларға дескриптор ұсынылады Жұптық бағалау |
|
|
10 минут Топтық жұмыс |
Тарсия әдісі. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазады, жауаптарын сәйкестендіреді |
Оқушылар пирамида құрастырады. |
Дескриптор ұсынылады, Топтық бағалау |
Тапсырмалар |
|
3 минут Оқулықпен жұмыс |
Тапсырма №3 Өрнекті ықшамда Оқулықтан №426 |
Аралас санды бұрыс бөлшек түріне келтіреді |
Жұптық бағалау Тақтада жауабы мен шығару жолдары көрсетіледі |
Оқулық Математика, 1-бөлім. |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Жаттығу: аралас санды айтқан кезде қолдарын жоғары көтереді, бұрыс бөлшекті айтқанда қол соғады, дұрыс бөлшекті айтқанда |
Барлық оқушы жаттығу жасайды |
|
Слайд |
|
5 минут Саралау тапсырмасы |
№429 оқулықтан Дескриптор: Білім алушы - формуланы жазады -белгісіз шаманы табу үшін санды өрнек құрып, бөлуді бөлшек арқылы жазады - бөлшекті аралас сан түрінде жазады Саралау тәсілі: Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың тапсырманы орындауға көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қояды, бағыттайды. |
Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды. Алдымен өзі, содан кейін жұппен талқылап жұмыс жасайды. Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. |
Жұптық бағалау |
Слайд, карточка |
|
Сабақтың соңы 7 минут |
Тест тапсырмасы |
Әркім өзі орындайды. |
Өзін-өзі бағалау |
https://b.socrative.com/teacher/#results/64784302 |
|
Рефлексия 2 минут |
«Бес саусақ» әдісі |
Оқушылар алақанға не үйренгені туралы өз ойын жазып толтырады. |
Өзін-өзі бағалау |
|
|
Үй тапсырмасын беру, бағалау |
||||
Сұрақтарға жауап беру: _____ балл
1-тапсырма. Кестені толтыр
|
Сурет |
Аралас сан |
|
|
|
2- тапсырма: Аралас сан түрінде өрнекте: 3 км 500 м, 5м 3дм, 4 сағ 45 мин
3-тапсырма: Жауапты аралас сан түрінде жазыңыз:
а) Марат
базардан
төрт апельсин
сатып алды.
Ол екі
апельсинді жеді, ал оның інісі басқа апельсиннің
-ін жеді. Олар қанша апельсинді жеді?
б) Эмир күнде таңертең сүттің 1 стаканын, ал кешке стаканның үштен бірін ішеді. Ол күніне қанша сүт ішеді?
4-тапсырма: Дұрыс теңдікті тап:
1)
4
2)
3) 5
4) 6
5-тапсырма: __________ балл
Жаяу адам 4 сағатта 22 км жол жүреді. Оның жылдамдығы қандай?
Натурал санды аралас сан түрінде жазыңыз. Кестені толтырыңыз.
|
Натурал сан |
6 |
7 |
19 |
|
|
Аралас сан |
Бөлімі 2 |
|
|
|
|
Бөлімі 9 |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















