Аралас сандарды азайту, 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Аралас сандарды азайту, 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сандарды азайту, 5 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бекітілді: Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Аралас сандарды азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.20 аралас сандарды азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

  • аралас сандарды азайтуды орындайды

Құндылықтарды дамыту

Ар ұят,академиялық адалдық

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

4 минут

I. Ұйымдастырусәті

- Оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгелдеу

-Үй жұмысын топта талдау арқылы тексеру

- сабақ мақсатын айқындау






Мағынаға шығу

6 минут


  • I I. «Миға шабуыл».

Shape1


Білу




Мұғалім бағалауы

«Мадақтау»

«Миға шабуыл» әдісі


Мағынаны тану

8 мин

III. Мағынаны тану

Shape2 Shape3

Түсіну


Өзін өзі бағалау


Жұптық жұмыс


10 мин

V. Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмаларды қолдану

1 №2

Shape4 Shape5

Shape6 Shape7

Қолдану


Бірін бірі бағалау

Қосымша

Жеке жұмыс

8 мин

Қалыптастырушы бағалау

1. Амалдарды орындаңдар.

2. Теңіз деңгейінен м көтерілген таудың төбесінде, биіктігі м мұнара тұрғызылған. Мұнара төбесінде биіктігі м антенна орналасқан. Осы найзағай тартқыштың ұшы теңіз деңгейінен қандай биіктікте тұр?


Қолдану

Мұғалім бағалауы


Таратпа материалдар

Соңы

4 минут

VI. Сабақты бекіту. Үй тапсырмасын беру: №489

Аралас сандарды азайту ережесін пысықтау

VII. Рефлексия

Балалар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:

1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды нәрсе не болды?

2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім немесе кім маған көмектесті?

3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін қандай білім алдым?

4. «Шылдыр шүмек»- шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек»-көңіл- күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.

Өзін өзі бағалау

Ж еке рефлексия



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2025
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі