Материалдар / Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Аралас сандарды қоса алады және азайта алады. Көпшілік оқушылар: Натурал саннан аралас сандарды азайта алады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды қосуға және азайтуға берілген мәтін есептерді шығара алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2021
396
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Жунусова Кулшат Куанышбековна

Сыныбы: 5 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: Аралас сандарды қоса алады және азайта алады. Көпшілік оқушылар: Натурал саннан аралас сандарды азайта алады. Кейбір оқушылар: Аралас сандарды қосуға және азайтуға берілген мәтін есептерді шығара алады.

Бағалау критерийлері

-аралас сандарды қосады және азайтады;

-натурал саннан аралас санды азайтады;

-аралас сандарды қосуға және азайтуға берілген мәтін есептерді шығарады.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларды нақты жауап беруге, өз ойын еркін жеткізуге, сыни ойлауға қалыптастыру. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут










Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуал туғызу үшін «Өрмекші торы» әдісі пайдаланылады.

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында ширату жаттығулары «Қарлы кесек» әдісі жүзеге асыралады.

- Дұрыс бөлшек дегеніміз не?

- Бұрыс бөлшек дегініміз не?

-Аралас сан дегеніміз не?

-Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?

-Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз?

-Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазамыз?

-Натурал санды аралас санға қалай айналдыамыз?

-Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

-Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?

-Натурал саннан бөлшек қалай азайтылады?

Дескрипторлар:

-«дұрыс бөлшек» және «бұрыс бөлшек», «аралас сан» ұғымдарын біледі;

-аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде және керісінше жазады;

-натурал санды бұрыс бөлшек, аралас сан түрінде жазады

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады, азайтады

Шаттық шеңбер

Оқушылар бір-біріне жақсы лебіздер айтады

«Өрмекші торы» әдісі

«Қарлы кесек» әдісі



Оқушылар сұрақтарға жауап береді




Мадақтау арқылы бағаланады




Интерактивтік тақта









Жіп «Қар кесегі» түрінде көрсетілген доп

Сұрақтар,

Shape1







Shape2








Ортасы

30 минут


1. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу

Тәрелкеде плитка шоколад бар. Егер оған плитка шоколадты салсақ, онда тәрелкеде қанша плитка шоколад болады?

2. Бөлімдері бірдей аралас санның айырымын табу үшін...

Тәрелкеде плитка шоколад бар. Егер плитка шоколадты жеп қойса, онда тәрелкеде барлығы қанша шоколад қалады?







3Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23 Shape22 Shape21 Shape20 Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape12 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 . Натурал саннан аралас санды азайту.

Shape31 Shape30 Shape29 Shape28

Shape32

Shape34 Shape33 - - =

Shape36 Shape35

Shape37







ІІ. Электронды оқулықпен жұмыс



Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем»

-Бөлiмдері бiрдeй aрaлaс сaнның қoсындыcын тaбу үшiн...

-Бөлiмдерi бiрдeй aрaлaс сaнның aйырымын тaбу үшiн...

- Нaтурaл сaннaн aрaлaс caнды aзaйту үшiн...

ІІІ.«Кім жылдам?» әдісі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырылады.

Ойын барысы: екі оқушы ойнайды. Бірінші ойыншы оң жақтағы баспалдақ есептерін екінші оқушы сол жақтағы баспалдақ есептерін шығарады. Әр мысалда есептеу нәтижесінде алынған санды бөлек жолда жазылған жауаптарға сызықпен сәйкестендіреді. Жоғары баспалдаққа тез жеткен оқушы жеңеді. Ұпайлар саны да тең болуы мүмкін.

Дескрипторлар:

-бөлімдері бірдей аралас санды қосады;

-бөлімдері бірдей аралас санды азайтады;

Кері байланыс. «Смайлик»

ІҮ«Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі қолданылады.

1-тапсырма

Жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қой.

2-тапсырма

Жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қой.



Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс


































































Электронды оқулықпен жұмыс







Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем»





«Кім жылдам?» әдісі арқылы жұптық жұмыс

























«Ойлан-Жұптас-Бөліс» әдісі

























Оқушылар үлестірмелі қағаздағы тапсырмаларды орындайды

Смайликтер арқылы бағаланады











































































































































Смайликтер арқылы бағаланады


Оқулық, дәптерлер









Плакат, маркер













































Электронды оқулық

















































































Үлестірмелі қағазд

Сабақтың соңы 5минут

Кері байланыс:

Екі жұлдыз, бір тілек

Оқушылар спикерлерге өз ойларын жазады.

Мадақтау сөздері арқылы бағаланады

«Жарайсың!«Тамаша!»«Жақсы!»«Талпын!».

Үй тапсырмасы

Тақырыпты оқу, тапсырманы орындау








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!