Материалдар / Аралас сандарды қосу және азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аралас сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5 сынып білім алушыларына дәріс беретін пән мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
232
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:5.2. А. Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: Жамбыл облысы Сарысу ауданы Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту.

Сабақтың түрі: 1- сағат

Жаңа тақырыпты меңгеру

Сабақ мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2. 19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

Сабақ мақсаттары

Аралас сандарды ажырата алады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді;

Натурал саннан жай бөлшекті азайтады

Бағалау критерийлері

Білім алушылар:

Дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады;

Натурал санға аралас санды қосуды біледі;

Натурал саннан аралас санды азайтуды біледі.

Тілдік мақсаттар

Білім алушы:

дұрыс бөлшек, ал бұрыс бөлшек екендігін ажырата алады, бұыс бөлшекті аралас санға, аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыруда ережелерді қолдана алады және ауызша айтады

Пәнге тән лексика мен терминология:

Бөлшек , жай бөлшек, алымы, бөлімі, бұрыс бөлшек, дұрыс бөлшек, бөлшектің бүтін бөлігі, аралас сан, ортақ бөлім, қосу, азайту

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Дұрыс бөлшек дегеніміз....

Бұрыс бөлшек дегеніміз....

Аралас сан дегеніміз - ...

Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ...

... аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру үшін....

...бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру үшін....

...натурал саннан дұрыс бөлшекті азайту үшін...

...натурал саннан аралас санды азайту үшін....

Құндылықтарды дарыту




Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, командада жұмыс. Құндылықтарды дарыту жұптық жіне топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Информатика, физика (мәтінді есептерді шығарғанда)

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны қолдану

Осыған дейін меңгерілген білім


Жай бөлшектер мен аралас сандар туралы түсініктері; «дұрыс бөлшек» және «бұрыс бөлшек» ұғымдарын білу; натурал сандарды көбейту және бөлу дағдылары; бөлшектерді қысқарта алу; бөлшекті ортақ бөлімге келтіру; аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде және керісінше жазу; натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазу.



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


























Топпен жұмыс


10 мин








Сабақтың ортасы







10 мин



















Сергіту сәті

Сабақтың соңы







10 мин
















Рефлекция

5 мин




















Білім алушылармен амандасу, түгелдеу. Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал білім алушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді(өзін-өзі бағалайды)

Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру.

Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Сүзгі» әдісін қолданамын

Интербелсенді тақтада дұрыс және бұрыс бөлшектер беріледі. «Сүзгіден» дұрыс бөлшектер өтеді



Shape1 Shape2









Жаңа білім.

Білім алушылардың «жақын арадағы даму аймағын» анықтаймын. Жыл мезгілдері арқылы топқа бөлемін

«Уақыт шеңбері». Топтарға сүзгіден өтпей қалған бұрыс бөлшектер мен аралас сандар беріледі. Әр топқа әр түсті қалам беремін. Топ мүшелері ережені айта отырып, бұрыс бөлшекті аралас санға, аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады.

Алымы мен бөлімі бірдей болатын бұрыс бөлшек бірге тең болатынын тұжырымдайды. Топтар бір-бірлерін бағалайды

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Білім алушыларға 3x2 өлшемді тіктөртбұрышты бірдей алты бөлікке бөлуді және оның бір бөлігін бояуды ұсынамын. Неше бөлігі боялмай қалғанын анықтайды. Жұптасу арқылы боялған бөлік пен боялмаған бөліктерді қосу және азайту амалын орындайды. 1 санынан боялған бөлік пен боялмаған бөліктерді азайту мен қосуды орындайды Орындалған тапсырманы ортаға салып қосу амалында алымы мен бөлімі бірдей болатын бұрыс бөлшек шығатындығын және оның бірге тең болатынын тұжырымдайды.

«Бірге дейін толықтыр».

Жай бөлшектердің ішінде қайсысы артық?



Теңдеуді шешіңдер: а) ә)

Білім алушылар мұғалімнің көмегімен тапсырмалар орындайды





Қалыптастырушы тапсырмалар:

1-тапсырма

Өрнектердің мәнін табыңыз:


Дескриптор: Білім алушы

- натурал саннан дұрыс бөлшекті азайтады;

- натурал саннан бұрыс бөлшекті азайтады.

2-тапсырма

Ұзындығы 1 м жіптен м кесіп алынды. Кесілген жіптің бөлігі қалған бөлігінен неше метрге артық?

Дескриптор: Білім алушы

- өрнек құрастырады;

- азайтуды орындайды;

- сұраққа жауап береді.


«Бағдаршам» әдісі

Кері байланыс


Интербел-сенді тақта










Қосымша 1














Қосымша 2



















Қосымша 3




















Математика

Әбілқа-сымова

Bilimland.kz




SMK






































































Саралау – білім алушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары білім алушыға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

ЖАДАны қодану

Бағалау – білім алушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Өзін-өзі бағалау, топты бағалау, жиынтық бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау білім алушыларға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын білім алушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктелді. Топпен жұмыс кезінде мұғалім өзі дайындаған үлестірме материалдарды үлестіреді, әр топ өз жұмыстарын рәсімдейді. Әрбір тапсырма оқу бағдарламасына сай дайындалды. Тапсырмаларды жылдам орындап болған білім алушыларға логикалық тұрғыдағы қосымша тапсырмалар дайындалған.

Сабақ барысында білім алушыларды, топтардың әр жұмысын қолдау, мадақтау. «Бас бармақ», Шапалақтау

Бағалау түрлері:

«Өзін-өзі бағалау»

«Бірін-бірі бағалау»

«Топтық бағалау»

Интерактивті тақтаны сабақ барысында қолдану уақытын асырмау. Көз жаттығуларын жасау.


Қорытындылау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты нығайтуы мүмкін (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе оқушылар туралы не білдім?


































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!