Аралас сандарды қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аралас сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
- Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосуды және азайтуды үйрету - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды үйрету - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтуды үйрету - Аралас сандарға амалдар қолдану алгоритмін түсіндіру - Бөлімдері бідей аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі - Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу,азайту анықтамасын тұжырымдайды - Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу ,азайту анықтамасын тұжырымдайды Пәндік лексика және терминология - Бөлімдері бірдей аралас сандар - Бөлімдері әртүрлі аралас сандар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

5.1.2. Сандарға амалдар қолдану

Мектеп:

Пәні: Математика

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып 5

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы

Аралас сандарды қосу және азайту

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.20. Аралас сандарды қосу және азайтуды орындау



Сабақ мақсаттары

  • Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосуды және азайтуды үйрету

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды үйрету

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтуды үйрету

  • Аралас сандарға амалдар қолдану алгоритмін түсіндіру

Бағалау критерийлері

  • Бөлімдері бідей аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосуды, азайтуды біледі

Тілдік мақсаттар

  • Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу,азайту анықтамасын тұжырымдайды

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу ,азайту анықтамасын тұжырымдайды

Пәндік лексика және терминология

  • Бөлімдері бірдей аралас сандар

  • Бөлімдері әртүрлі аралас сандар


Құндылықтарды дарыту

Жалпыға бірдей еңбек өнімділік құндылығы топтық жұмыста есептер шығару арқылы іске асырылады.


Пәнаралық байланыс

Берілген шамалары арқылы жалпы өнімнің көлемін табуға байланысты есеп шығаруда жаратылыстану пәнімен байланыстырылады

Бастапқы білім

-Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу, азайтуды біледі

-Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады және қосуды, азайтуды орындай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы (5минут)

Сәлемдесу. Оқушыларды топқа бөлу және жақын арада даму аймағын анықтау үшін «Стикер әдісін» қолданамын. Алымдары 1-ге тең бөлшектер, дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер және аралас сандар жазылған стикерлерді таңдау арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.

Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоя отырып, бүгінгі сабақтың оқу мақсаты мен күтіліетін нәтижесін анықтаймын

1)Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2)Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

3) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтады?

4) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?


Сандар жазылған стикерлер






Слайд

Сабақтың ортасы

(30 минут)

Джигсо әдісі бойынша:Әр топ өзіне түскен тапқырыпты оқып талқылып, түсіндіреді.Мысалдар келтіреді.

1-топ. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу

637 1)

2-топ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу

639 1)

3-топ.Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту

691 1)

4-топ. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту

692 1)

4 топ бір-біріне түсіндіреді,бірін-бірі бағалайды

Дескрипторлар:

  1. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосады

  2. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосады

  3. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайтады

  4. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтады

Топпен жұмыс жасауға арналған есептер:

1-топ

Тіркемелі машинаның кузовында тас көмір, ал оның тіркемесінде тас көмір бар. Тіркемелі машинада барлығы неше тонна тас көмір бар?

2-топ.

Қонақ қабылдайтын бөлменің ауданы , ал ас үйдің ауданы одан кем. Ас үйдің ауданын табыңдар.

3-топ.

АС кесіндісінің ұзындығы 5 см, одан СД кесіндісі

қысқа. СД кесіндісі неше сантиметр?

4-топ.

Сүңгуір су бетінен м тереңдікте болды. Кеме капитаны су бетінен м биіктікте тұрді. Сүңгуір кеме капитанынан неше метр қашықтықта?

Топ бір-бірінің тапсырмасын тексереді және топтар бірін-бірі бағалайды

Дескрипторлар

  1. Есептің шартын құрастырады

  2. Есеп шартына сәйкес санды теңдік құрастырады

  3. Санды теңдіктің мәнін дұрыс есептейді


Оқулық

Математика

5-сынып

Алматы «Атамұра»

2015 жыл


А3 қағазы, маркерлер



Смайлик

Бағалау парақшасы















Интерактивті тақта

Сабақтың соңы

(10 минут)

Сабақты қорытындылау «Кім жылдам? ойыны арқылы жүргізіледі

  1. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу, азайту ережесін тұжырымдалуы

  2. Бөлімдеті әртүрлі аралас сандарды қосу, азайту ережесін тұжырымдалуы


Дескрипторлар:

  1. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосады

  2. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосады

  3. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайтады

  4. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтады

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі бойынша алынады

Түсіндім, кейбір жерлерімді толықтырамын- «қызыл» түсті көтереді

Жаңа сабақты түсіндім, бірақ сенімді емеспін- «сары» түсті көтереді

Жаңа сабақты меңгердім, өзім орындай аламын - жасыл түсті көтереді

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу №638(1,2) , 640(1,2), 693(1,2), 695(1,2)

Интерактивті тақта


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылармен сұрақ-жауап жүргіземін. Саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы жаңа сабаққа дайындық жүргіздім. «Джигсо» әдісін қолдану арқылы оқушылардың оқу үдерісіне толық қатысуына жағдай жасадым және оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасауға, бір-бірін тыңдауды үйренеді. «Кім жылдам» ойыны арқылы оқушыларды шапшаңдыққа үйретемін. «Бағдаршам» әдісі оқушылардан кері байланыс алуды шапшаң жүзеге асырады.


Оқушылар бағалау парақшалары арқылы бірін-бірі және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың сабақтағы тапсырмаларды орындау белсенділігі мен берілген дескрипторлар бойынша «Жарайсың», «Өте жақсы» «Білімің қалыптасып келеді» т.с.с сөздермен қолдау көрсетемін.

Сынып бөлмесі желдетіледі. Интерактивті тақта тек қажет жағдайда қосылады. Оқушылардың топтық жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік шаралары және партада дұрыс отыру ескеріледі.

Сабақ бойынша рефлексия





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.11.2018
564
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі