Сабақтың
басы
3
мин.
2мин.
«Топқа
бөлу.»
3-мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны
қалыптастыру, үй жұмысын
тексеру
«Жан жылуы»
әдісі
Мақсаты: оқушылардың
көңіл-күйін көтеру.
Шарты: әрбір оқушы келесі
оқушыға атының бас әріпінен басталатын жылы сөз (комплимент)
айтады.
«Топқа біріктіру»
әдісі
Мақсаты: оқушыларды ұжымдық,
ынтымақтастық, шығармашылыққа
баулу.
Шарты: оқушылар түрлі-түсті
қағаздарды таңдау арқылы «жай сандар», «құрама сандар», «егіз
сандар», «натурал сандар» атты топтарға бөлініп
отырады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты, дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып,
жақсы баға аламыз!
Өткен сабақты қайталау
(жеке жұмыс)
«Көршіңе сен»
әдісі
Мақсаты: әділ бағалауға
ұмтылу.
Шарты: оқушылар интербелсенді
тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен
дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін
бағалайды.
|
Берілген сұрақтарға
нақты, әрі дұрыс жауап береді,
|
Ынталандыру
Оқушылар бір-бірін
бағалайды
|
Түрлі-түсті
қағаздар
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы.
5
мин
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Аралас сандарды қосу және
азайту
Бөлімдері бірдей аралас
сандардың қосындысын табу үшін, аралас сандардың бүтін бөліктерін
жеке, бөлшек бөліктерін жеке қосып, қосындыны аралас сан түрінде
жазу керек.
Бөлімдері әр түрлі аралас
сандарды қосу үшін:
1)Аралас сандардың бөлшек
бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек. 2)Бөлімдері бірдей
аралас сандарды қосу ережесі бойынша қосу амалы
орындалады
|
|
|
Интербелсенді
тақты
|
10мин
7
мин
5мин
3мин
|
(Жеке жұмыс) Дәптермен
жұмыс
«Кім ширақ»
әдісі
Мақсаты: Оқушыларды
шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу.
Шарты: оқушылар оқулықтағы
534- есепті дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3-
оқушының жауабы тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын»
жұлдызшамен бағаланады бағаланады.
Аралас сандарды
қосыңдар:
Топтық
жұмыс
«Ширату
тапсырмалары».
Мақсаты:Топ құрамында әртүрлі
деңгейдегі оқушылар бірігіп жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс
жасайтын оқушылар басқаларға көмек
көрсетеді.
Сергіту
сәті
Қызықты логикалық
сұрақтар
-
Айгерімнің әкесінде 3 қыз бар: Гүлсая, Жансая
және …..? Айгерім
-
1 бұқа 5 литр сүт беретін болса, 5 бұқа қанша
литр сүт береді? Бұқа сүт бермейді
-
Саябақтың ішінде 6 орындық тұр. Оның екеуін
бояп қойды. Саябақта неше орындық қалды?
6
-
Оқушы мектепке 15 минутта жетеді. Ал 3 оқушы
бұл жолды қанша уақытта өтеді?
15
-
Менің атым Медет Менің
тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты
кім? Жауабы: Медет
-
Көшеде екі әкесі, екі баласы,
және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам
жүр?Жауабы: үшеу
|
Оқушылар тапсырманы жеке
орындайды
Окушылар
топпен
орынды
|
«жарайсың, жақсы және
талпын» жұлдызшамен бағаланады
|
Дәптер
слайд
Дәптер,
слайд
|
Сабақтың
соңы.
Сабақты
қорытындылау
2мин
|
Сабақты
бекіту
Сабақты қорытындылау
мақсатында «Өзіңізді
тексеріңіз» әдісін
қолдану.
Үйге
тапсырма: №536
есеп
|
Берілген стикерді нысанаға
жапсырады
|
|
Стикерлер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету жұмыстары.
|
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Нұсқаулықпен
жүргізіледі
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
неніанықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
|