|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кырыкбаева.Ш.Б. |
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Жан жақты жетілген, білімді де тәрбиелі, қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеп, ата-ана аманатын жалғастыратын толыққанды азамат тәрбиелеу. Жас ұрпақты өз ойын жеткізе білуге, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу.у |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы(10-15 минут): |
Қызығушылықты ояту. Біз ақылды баламыз, Айтқан тілді аламыз. Жақсы оқып сабақты, Кілең бестік аламыз. Топқа бөлу ІІ. Мағынаны тану. Кіріспе сөз. Жас ұрпаққа тәрбие беру мәселесі мемлекетке де, ата-ана мен мұғалімге де зор міндет жүктеуде. Тәрбиелі оқушы әдепті, ақылды, білімді, еңбекқор, адамгершілік қасиеттерімен ерекшеленіп, сыныптастары үлгі алатын, беделді болып келеді. Әр бала керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз-шексіздікті танып білуге ұмтылады. Балаға сеніммен қарау оны қуаттандыра түседі. Қазақ халқы бала бойына салт-дәстүрді сіңіре отырып, мүшел жасты ең қауіпті де, қатерлі кезең деп есептеген. Балаларын қатерден қорғау үшін көптен тілеу тілеп, бата алған екен. Осы дәстүрге орай бүгінгі тәрбие сағатымызды баланың дүние есігін ашқаннан алғашқы мүшелге дейінгі кезеңдегі өмірден алған мағлұматтары мен жеткен жетістіктеріне арнап «Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» деп атадық. ІІІ.
««Жұлдыз» деген сөздің
мағынасы туралы сұрақтар қойылады.
ІҮ. «Меніңжұлдызым» (10 мин)
Стрессті қалай жеңуге болады?» жаттығуы Ойын барысы: Ортаға 12 оқушы шығады. 1. Оқушыларға шар үлестіріледі, психолог, оқушылардың бір шетінен «Сендердің қандай жағдайда жындарың келеді?» деген сұрақ қояды. Оқушылар сол сәттерімен бөлісіп шарды үрлейді, әр бір оқушының айтқан сөзінен кейін шар үрлене береді, шар үлкейе береді, үйге барсам ата анам ұрсады, мектепке келсем сынып жетекшім оқушылар алдында сынайды, осы сөздердің бәрі айтылады, оқушылар үлкен болып шыққан шарды жарады. Сосын оқушыларға екінші шар үлестіріліп, психологтың алдынғы сөзді қайталануы бойынша үрленіп, үлкейеді, «Ата анам мені үнемі жақсы болсын дейді сол үшін, ұрсады, мұғалімім мені болашақта жақсы азамат болсын дейді, сол үшін сынайды»деген сөздерден кейін оқушылар шардың желін ақырындап шығара бастайды. Шардың ішінде желі қалмайды. Түйін: «Бұл ойыннан қандай ой түйдіңдер?» оқушылар өз ойын айтады. Ү. «Сырлы есімдер...» (Оқушылар шығармашылығы) Адам өмірінде өз есімінің алар орны ерекше. Ат қойыстың өзінде де бүкіл бір халықтың психологиясы, таным түсінігі, ой арманы көрініп тұрады. Өмірде өзінің қолы жетпеген биіктерге, армандарға ұрпағының қолы жетсін деп тілемейтін ата -ана жоқ. Дүниеге келген нәрестеге ат қою расында да ізгі ниеттен туындайды. «Балаға қандай ат қойылса, оның болашақ тағдыры соған байланысты болады», деген наным сенім бар. Ендеше, өз есімдеріміздің сырына үңіліп көрейік... - Менің Айнұр есімімді атам қойған. Аспанда жалғыз ай болса, оның нұры жерге түсіп айнала жап жарық болады. Менің өмірім де «Айдай нұрлы болсын» деген тілектен туған. Бақытжан деп менің есімімді «Әлемдегі ең бақытты жан болсын» деген тілеумен әжем қойған. |
Оқушылар топқа бөлінеді |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Талай ұрпақ ауысар, талай әдемі есімдер дүниеге келер, бірақ қай заманда да сөзге мән берілген. Ат қоюдағы жауапкершілігімізден жаңылмасақ болғаны. YI.«Туған күн айшықтары» (Әлем деректерінен) М. Шахановтың «Туған күн кешінде» әні орындалды. «Қар қиыршықтары» жаттығуы Нұсқау: Бәріміз қолымызға ақ қағазды алып ортасынан бүктейміз. Оның оң жақ жоғарғы бұрышын жыртып аламыз. Тағы да бүктейміз, оң жақ жоғарғы бұрышын жыртып аламыз. Тағы да ортасынан бүктеп оң жақ жоғарғы бұрышын жыртамыз. Осылай мүмкіндігімізше жалғастыра береміз. Енді өзіміздің әдемі қар қиыршығын ашып қараймыз. Талдау: -Кімде бірдей, бір-бірінен аумайтын қар қиындысы шықты? Себебі неде деп ойлайсыздар?- не себепті бәрімізде бірдей ақ қағаз бен бірдей әрекет бола тұра әр түрлі қар қиыршықтары пайда болды? -Себебі бәріміз бірдей әрекет жасағанмен, ол бізде әр түрлі шықты. Өйткені біз әртүрлі адамдармыз. Қоғамдағы орнымыз бен роліміз әртүрлі болсада, бәріміздің алдымызда тұрған мақсат бір. |
Топтық жұмыс жасайды |
|
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ парағы |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «Төтенше ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты:арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. Тақырыптыанықтау - Өмірде кездейсоқ жағдайлар болып тұрады. Ол күтпеген жерден келеді. Оған дайын болмасаң, не істеу керектігін білмесең, үлкен қасіретке соқтыруы мүмкін. ТЖ – төтенше жағдай, бұл тіркесті қалай түсінесіздер? (Балалардың жауабы: өрт, газдың атылуы, төбелес, ұрылар, жарақат алу т.б.). - Әр жағдайда қандай әрекет жасау керек? Адамға көмекке көрсету. Сол әрекетті зиян тигізбей қалай дұрыс жасау керек? Құтқару қызметі жұмыс істейді. Зардап шеккен адамдарға көмек көрсету керек . - Кім тапты, ол қандай қызмет? Құтқару қызметінің машиналары қандай болады? 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Суреттерден «Құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт». - Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.
Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 111. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. 4.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау. Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өртшығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сенің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 5.Бекіту. Өзіндік жұмыс Тапсырманы орында. Суреттің астына мына құралдар қай құтқару қызметіне қажет болатынын жаз:
. Қорытынды. Рефлексия: Мен білемін … Мен ешқашанжасамаймын … Мен ендіәруақыттабіліпжүремін … |
|
Пайдалысілтеме:https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 |
||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім (10 мин) Мұғалім балаларға:-Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Өздеріңді «жұлдыз» ретінде қалай сезіндіңдер? -Басқалардыңжұлдыздайжарқырауынақалайкөмектесеаласыңдар? -Балаларға«Бізбәріміз – жұлдыздармыз!»дегенұранайтып, сабақтыаяқтауұсынылады. ✨ Қорытынды: |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» тәрбие ҚМЖ 4 сын
«Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» тәрбие ҚМЖ 4 сын
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кырыкбаева.Ш.Б. |
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Жан жақты жетілген, білімді де тәрбиелі, қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеп, ата-ана аманатын жалғастыратын толыққанды азамат тәрбиелеу. Жас ұрпақты өз ойын жеткізе білуге, шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу.у |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы(10-15 минут): |
Қызығушылықты ояту. Біз ақылды баламыз, Айтқан тілді аламыз. Жақсы оқып сабақты, Кілең бестік аламыз. Топқа бөлу ІІ. Мағынаны тану. Кіріспе сөз. Жас ұрпаққа тәрбие беру мәселесі мемлекетке де, ата-ана мен мұғалімге де зор міндет жүктеуде. Тәрбиелі оқушы әдепті, ақылды, білімді, еңбекқор, адамгершілік қасиеттерімен ерекшеленіп, сыныптастары үлгі алатын, беделді болып келеді. Әр бала керемет рухани күш иесі. Ол шетсіз-шексіздікті танып білуге ұмтылады. Балаға сеніммен қарау оны қуаттандыра түседі. Қазақ халқы бала бойына салт-дәстүрді сіңіре отырып, мүшел жасты ең қауіпті де, қатерлі кезең деп есептеген. Балаларын қатерден қорғау үшін көптен тілеу тілеп, бата алған екен. Осы дәстүрге орай бүгінгі тәрбие сағатымызды баланың дүние есігін ашқаннан алғашқы мүшелге дейінгі кезеңдегі өмірден алған мағлұматтары мен жеткен жетістіктеріне арнап «Әрбір бала бір жұлдыз, жарқырауына жәрдем ет» деп атадық. ІІІ.
««Жұлдыз» деген сөздің
мағынасы туралы сұрақтар қойылады.
ІҮ. «Меніңжұлдызым» (10 мин)
Стрессті қалай жеңуге болады?» жаттығуы Ойын барысы: Ортаға 12 оқушы шығады. 1. Оқушыларға шар үлестіріледі, психолог, оқушылардың бір шетінен «Сендердің қандай жағдайда жындарың келеді?» деген сұрақ қояды. Оқушылар сол сәттерімен бөлісіп шарды үрлейді, әр бір оқушының айтқан сөзінен кейін шар үрлене береді, шар үлкейе береді, үйге барсам ата анам ұрсады, мектепке келсем сынып жетекшім оқушылар алдында сынайды, осы сөздердің бәрі айтылады, оқушылар үлкен болып шыққан шарды жарады. Сосын оқушыларға екінші шар үлестіріліп, психологтың алдынғы сөзді қайталануы бойынша үрленіп, үлкейеді, «Ата анам мені үнемі жақсы болсын дейді сол үшін, ұрсады, мұғалімім мені болашақта жақсы азамат болсын дейді, сол үшін сынайды»деген сөздерден кейін оқушылар шардың желін ақырындап шығара бастайды. Шардың ішінде желі қалмайды. Түйін: «Бұл ойыннан қандай ой түйдіңдер?» оқушылар өз ойын айтады. Ү. «Сырлы есімдер...» (Оқушылар шығармашылығы) Адам өмірінде өз есімінің алар орны ерекше. Ат қойыстың өзінде де бүкіл бір халықтың психологиясы, таным түсінігі, ой арманы көрініп тұрады. Өмірде өзінің қолы жетпеген биіктерге, армандарға ұрпағының қолы жетсін деп тілемейтін ата -ана жоқ. Дүниеге келген нәрестеге ат қою расында да ізгі ниеттен туындайды. «Балаға қандай ат қойылса, оның болашақ тағдыры соған байланысты болады», деген наным сенім бар. Ендеше, өз есімдеріміздің сырына үңіліп көрейік... - Менің Айнұр есімімді атам қойған. Аспанда жалғыз ай болса, оның нұры жерге түсіп айнала жап жарық болады. Менің өмірім де «Айдай нұрлы болсын» деген тілектен туған. Бақытжан деп менің есімімді «Әлемдегі ең бақытты жан болсын» деген тілеумен әжем қойған. |
Оқушылар топқа бөлінеді |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Талай ұрпақ ауысар, талай әдемі есімдер дүниеге келер, бірақ қай заманда да сөзге мән берілген. Ат қоюдағы жауапкершілігімізден жаңылмасақ болғаны. YI.«Туған күн айшықтары» (Әлем деректерінен) М. Шахановтың «Туған күн кешінде» әні орындалды. «Қар қиыршықтары» жаттығуы Нұсқау: Бәріміз қолымызға ақ қағазды алып ортасынан бүктейміз. Оның оң жақ жоғарғы бұрышын жыртып аламыз. Тағы да бүктейміз, оң жақ жоғарғы бұрышын жыртып аламыз. Тағы да ортасынан бүктеп оң жақ жоғарғы бұрышын жыртамыз. Осылай мүмкіндігімізше жалғастыра береміз. Енді өзіміздің әдемі қар қиыршығын ашып қараймыз. Талдау: -Кімде бірдей, бір-бірінен аумайтын қар қиындысы шықты? Себебі неде деп ойлайсыздар?- не себепті бәрімізде бірдей ақ қағаз бен бірдей әрекет бола тұра әр түрлі қар қиыршықтары пайда болды? -Себебі бәріміз бірдей әрекет жасағанмен, ол бізде әр түрлі шықты. Өйткені біз әртүрлі адамдармыз. Қоғамдағы орнымыз бен роліміз әртүрлі болсада, бәріміздің алдымызда тұрған мақсат бір. |
Топтық жұмыс жасайды |
|
Ақпараттық мәтін Үлестірмелі қағаздар Суреттер Тірек-сызбалар Кесте ҚБ парағы |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 1 САБАҚ. «Төтенше ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» Сабақтың мақсаты:арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. Тақырыптыанықтау - Өмірде кездейсоқ жағдайлар болып тұрады. Ол күтпеген жерден келеді. Оған дайын болмасаң, не істеу керектігін білмесең, үлкен қасіретке соқтыруы мүмкін. ТЖ – төтенше жағдай, бұл тіркесті қалай түсінесіздер? (Балалардың жауабы: өрт, газдың атылуы, төбелес, ұрылар, жарақат алу т.б.). - Әр жағдайда қандай әрекет жасау керек? Адамға көмекке көрсету. Сол әрекетті зиян тигізбей қалай дұрыс жасау керек? Құтқару қызметі жұмыс істейді. Зардап шеккен адамдарға көмек көрсету керек . - Кім тапты, ол қандай қызмет? Құтқару қызметінің машиналары қандай болады? 3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Суреттерден «Құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт». - Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.
Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 111. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. 4.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау. Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өртшығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сенің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 5.Бекіту. Өзіндік жұмыс Тапсырманы орында. Суреттің астына мына құралдар қай құтқару қызметіне қажет болатынын жаз:
. Қорытынды. Рефлексия: Мен білемін … Мен ешқашанжасамаймын … Мен ендіәруақыттабіліпжүремін … |
|
Пайдалысілтеме:https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 |
||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім (10 мин) Мұғалім балаларға:-Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер? Өздеріңді «жұлдыз» ретінде қалай сезіндіңдер? -Басқалардыңжұлдыздайжарқырауынақалайкөмектесеаласыңдар? -Балаларға«Бізбәріміз – жұлдыздармыз!»дегенұранайтып, сабақтыаяқтауұсынылады. ✨ Қорытынды: |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















