Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ

Сабақ тақырыбы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы.

Күні:28.11.18ж

Мұғалімнің есімі: К Бекбауова

Сынып: 11 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқуға негізделген сабақ мақсаты

Бензолды білу Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлерін түсіну

Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар : арен дің анықтамасын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: гомолог қатарын біледі

Кейбір оқушылар: Арендердің алынуын жазады.

Бағалау критерийлері

  1. арен дің анықтамасын біледі

  2. гомолог қатарын біледі

  3. Арендердің алынуын жазады

Тілдік мақсат

Оқушылар: Арендер туралы біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Кекуле формуласы, бензол сақинасы, ароматтылық, арендер, фенил радикалы, риформинг

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: бензол-, арендер-, кумол-

Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен аса қанықпаған көмірсутектер деп аталады?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді .

Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды.

Құндылықтардағы байланыс

Мәңгілік ел

Пәнаралық байланыс


Технология

Алдыңғы оқу

Арендер туралы алған білімдерін тиянақтайды

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(4 мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы

Жұптар арқылы бірігеді.


суреттер

Үй тапсырмасы 3 мин)

«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.

Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы » деп аталады.

Доп, кесте

Ортасы (25 мин)

« Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді

1. Арендер деген не?

2. Бензол молекуласының құрылысы

3.Арендердің гомологтары, атаулары мен изомерлері

4. Арендердің изомерлері

5. Арендердің алынуы (Зелинский реакциясы)

Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ

Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап, есеп шығарады.

2 тапсырма

Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар

А) 1,3,5 –триметил бензол

Ә)1-метил-2-пропилбензол

Б) n-метилэтилбензол

Дискриптор

Қосылыстардың құрылыдық формуларын жазады

Атайды

Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ

Мәтін,пластил

Лин,шырпы

Соңы (8мин)

Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс алынады

Үйге тапсырмасы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы.

Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» қалыптастырушы бағалау

Ббб кестесі

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар

А) 1,3,5 –триметил бензол

Ә)1-метил-2-пропилбензол









Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек


Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?










Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.



2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?

1.



2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Тексерілді: ДОЖЖО:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі