|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы. |
||||
|
Күні:28.11.18ж |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Бензолды білу Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлерін түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар : арен дің анықтамасын біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: гомолог қатарын біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Арендердің алынуын жазады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Арендер туралы біледі. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Кекуле формуласы, бензол сақинасы, ароматтылық, арендер, фенил радикалы, риформинг |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: бензол-, арендер-, кумол- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен аса қанықпаған көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Құндылықтардағы байланыс |
Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Технология |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Арендер туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды. Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді 1. Арендер деген не? 2. Бензол молекуласының құрылысы 3.Арендердің гомологтары, атаулары мен изомерлері 4. Арендердің изомерлері 5. Арендердің алынуы (Зелинский реакциясы) Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап, есеп шығарады. 2 тапсырма Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар А) 1,3,5 –триметил бензол Ә)1-метил-2-пропилбензол Б) n-метилэтилбензол Дискриптор Қосылыстардың құрылыдық формуларын жазады Атайды Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы (8мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс алынады Үйге тапсырмасы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» қалыптастырушы бағалау |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар А) 1,3,5 –триметил бензол Ә)1-метил-2-пропилбензол |
Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы
Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы
|
Г. Титов атындағы №54 ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы. |
||||
|
Күні:28.11.18ж |
Мұғалімнің есімі: К Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Бензолды білу Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлерін түсіну |
||||
|
Барлық оқушылардан күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар : арен дің анықтамасын біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: гомолог қатарын біледі |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Арендердің алынуын жазады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Арендер туралы біледі. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Кекуле формуласы, бензол сақинасы, ароматтылық, арендер, фенил радикалы, риформинг |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: бензол-, арендер-, кумол- |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар:Неліктен аса қанықпаған көмірсутектер деп аталады? |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Құндылықтардағы байланыс |
Мәңгілік ел |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Технология |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Арендер туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды. Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бүгінгі сабағымыз « Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
« Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді 1. Арендер деген не? 2. Бензол молекуласының құрылысы 3.Арендердің гомологтары, атаулары мен изомерлері 4. Арендердің изомерлері 5. Арендердің алынуы (Зелинский реакциясы) Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Оқулықтағы 1-6 жаттығуларды орындап, есеп шығарады. 2 тапсырма Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар А) 1,3,5 –триметил бензол Ә)1-метил-2-пропилбензол Б) n-метилэтилбензол Дискриптор Қосылыстардың құрылыдық формуларын жазады Атайды Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ |
Мәтін,пластил Лин,шырпы |
|||
|
Соңы (8мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс алынады Үйге тапсырмасы: Арендер. Бензол. Молекула құрылысы, гомолог қатары, изомерлері және оларды атау. Арендердің алынуы. Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» қалыптастырушы бағалау |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
Мынадай қосылыстардың құрылымдық формулаларын жазыңдар А) 1,3,5 –триметил бензол Ә)1-метил-2-пропилбензол |
Қалыптастырушы бағалау: Бас бармақ Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек |
|
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
шағым қалдыра аласыз













