Арғынова Нармина Алхиссақызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арғынова Нармина Алхиссақызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тері рецепторлары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

8

Сабақтың тақырыбы:

Адам денесінде орналасқан тері рецепторлары (терморецепторлар, механорецепторлар, ноцицепторлар)

Зертханалық жұмыс «Тері сезімталдығын зерттеу»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.7.7 терінің сезімталдығын зерттеу.


Сабақтың мақсаты:

Адам терісінде орналасқан рецепторлар түрлерін (терморецепторлар, механорецепторлар, ноцицепторлар) анықтау. Олардың қызметі мен ағза үшін маңызын түсіндіру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

5 минут



























5 минут



Ұйымдастыру кезеңі І. Ынтымақтастыру атмосферасын ұйымдастыру. Сәлемдесу. Бір-бірімізге жақсы көңіл күй тілейміз.

Психологиялық ахуал:«Күнделікті 3 жақсы нәрсе» әдісі арқылы беріледі.

Оқушыдан күнделікті өмірінде болған 3 жағымды нәрсені жазуын сұралады. Олар үлкен жетістіктер болуы шарт емес – кішкентай қуаныштар да жарайды (мысалы, "Бүгін жақсы ауа райы болды", "Досыммен жақсы әңгімелестім", "Жаңа нәрсе үйрендім"). Бұл әдіс бірнеше күн немесе апта бойы жалғасса, оқушы өз өміріндегі позитивті сәттерге көбірек көңіл бөле бастайды.

Бұл жаттығу позитивті ойлау, күнделікті қуанышты көру қабілеттерін дамытады.

Топқа бөлу:



Үй жұмысы: «Bamboozle» платформасы арқылы беріледі.


https://www.baamboozle.com/game/3079786


Дескриптор:

  1. Эндокриндік бездер мен олардың қызметін атайды.

  2. Гипо- және гиперфункция ұғымдарын түсіндіреді.

  3. Түрлі эндокриндік бездердің бұзылыстарынан туындайтын ауруларды атайды.


Оқушылар берілген тапсырманы белсенді түрде орындайды





























Берілген сұрақтарға жауап беріп,өткен тақырыпты еске түсіреді



Интерактивті тақта




Қалам
















Интерактивті тақта





Гаджет

Сабақтың ортасы

20 минут





Интерактивті тақта арқылы презентация көрсетіліп,жаңа тақырып түсіндіріледі.Тақырыпқа байланысты видео-ролик көрсетіледі

https://www.fab.com/ru/listings/6361702c-8a65-432c-8938-2d275d7bdd6e


1-Тапсырма:Білім жедел сатысы ( топтық тапсырма)


Әр қабатта тақырыпқа байланысты сұрақтар мен тапсырмалар берілген,тапсырманы орындау арқылы келесі қабатқа өте алады.

https://1drv.ms/p/c/71c12e28e1eeee5b/EeGS__M8w1NCh7HSWMIkEGwBCvKJbuYg1Y7m19gO2ysitQ


Дескриптор:


  1. Тері рецепторларының түрлерін (терморецепторлар, механорецепторлар, ноцицепторлар) атайды.

  2. Әр рецептордың қызметін түсіндіреді.

  3. Тері рецепторларының адам ағзасындағы маңызын сипаттайды.


2-Тапсырма: «Math quiz» әдісі арқылы беріледі. (топтық жұмыс) https://view.genially.com/67caa265f8aee0b64f94183e/interactive-content-pazl-disi


Дескриптор:

  1. Тері рецепторларының жүйке жүйесімен байланысын түсіндіреді.

  2. Әртүрлі дене бөліктерінің сезімталдығын салыстырады (мысалы, саусақ пен арқа терісінің сезімталдығы).

3-Тапсырма: Жасанды интеллект арқылы жасалған суреттер бойынша «Таңда және Талда» әдісі беріледі.

Әр топқа жасанды интеллект арқылы жасалған сурет қиындылары беріледі,сол суреттер арқылы берілген тақырыптарын ашып,тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

  1. Әр рецептордың қызметін түсіндіреді.

  2. Тері рецепторларының жұмысына қатысты мысалдар келтіреді (мысалы, ыстық затты ұстағанда қолды тарту).




Жаңа тақырыпты меңгереді.Сабаққа белсенді қатысады




















Берілген тапсырмаларға белсенді қатысып,сұрақтарға нақты жауап береді






















































Оқулық




Презентация









Қалам








Интерактивті тақта




Зертханалық жұмыс


10 минут













Тақырыбы:«Тері сезімталдығын зерттеу»

https://rutube.ru/video/29bd6669919d46367848ad8de367139a/?r=wd

Мақсаты:Терінің сезімталдық қасиеттерін зерттеу, әртүрлі аймақтардың сезімталдығын салыстыру және жүйке ұштарының орналасуын анықтау.

Құрал-жабдықтар:

1.Түссіз пластик немесе металл циркуль (екі нүктелік дискриминацияны тексеру үшін)

2.Жұмсақ және қатты заттар (қысым сезімталдығын анықтау)

3.Ыстық және суық суы бар пробиркалар (температура сезімталдығын тексеру)

4.Инелер немесе өткір заттар (ауырсыну сезімталдығын зерттеу)

Жұмыс барысы:

1.Экспериментке қатысатын адамның терісінің әртүрлі аймақтары таңдалады (мысалы, саусақ ұштары, алақан, білек, мойын, арқа, аяқ табаны).

2.Әртүрлі тітіркендіргіштер (қысым, температура, ауырсыну) қолданылады.

3.Қатысушыдан әр тітіркендіргішке реакциясын сипаттау сұралады.

4.Алынған деректер талданып, сезімталдық деңгейі бағаланады.

1. Сәйкестендіру тапсырмасы


Сезімталдық түрі

Сипаттамасы

1

Тактильді сезімталдық

A. Ыстық немесе суық заттарды ажырату қабілеті

2

Температура сезімталдығы

B. Терінің жанасуды сезінуі

3

Ауырсыну сезімталдығы

C. Өткір немесе зақымдаушы заттарды сезіну қабілеті


2. Графикалық тапсырма:Терінің әртүрлі аймақтарының сезімталдығын салыстырыңыз.

Тәжірибе нәтижесінде алынған деректер негізінде график немесе диаграмма сызыңыз.

  • X осі – дененің аймақтары (мысалы, саусақ, алақан, білек, мойын, арқа, аяқ табаны).

  • Y осі – сезімталдық деңгейі (төменнен жоғарыға дейін).

Әр аймақтың сезімталдық деңгейін баға беріп (мысалы, 1-ден 10-ға дейін), оны графикте көрсетіңіз.




Интербелсенді тақта



Сабақтың соңы


2 минут

2 минут





1 минут


Кері байланыс: Көңіл-күйіміз қалай оқушылар? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Сабақ түсінікті болды ма?


Рефлексия: «Шаңырақ» әдісі бойынша беріледі.

Үй жұмысы:Жаңа тақырыпты қайталау.

Жаңа сабақтан түсінгендеріне байланысты кері байланыс жасайды.


Стикер


Қалам

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.00.2025
59
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі