Археолог-құрметті мамандық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Археолог-құрметті мамандық

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Мектеп:

Сыныбы: 8

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Археолог – құрметті мамандық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің

маңызды тұстарын анықтап жазу;

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: графиктік мәтіндегі деректерді түсініп оқу, сөздік қор мен сөздік құрам туралы мәлімет алу;

Көпшілігі: графиктік мәтіндегі деректерді түсініп оқу, маңызды тұстарын анықтап жазу, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсіну;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу , сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • графиктік мәтіндегі деректерді түсінеді;

  • мәтін құрылымын сақтай отырып, маңызды тұстарын анықтап жазады;

  • сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Алдыңғы білім

Бояу сыры

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы:

30 мин.



















Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу: сыныпты түстер арқылы топқа бөлу.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Оқушыларға ой шақыру әрі жақсы көңіл күй сыйлау мақсатында «Археолог» мультфильмі көрсетіледі.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтау

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Археологиялық қазба жұмыстары сендерді қызықтыра ма?

Археолог болу үшін қандай қасиеттерді бойға ұстау керек?

Археология саласының маңызы туралы ойландыңдар ма?

  • Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Мәтінде көтерілген мәселені талдайды;

  • Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

*сұрақтарға жауап береді;

* сабақ тақырыбын анықтайды;

*өз ойын ортаға салады.

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Оқулықтағы 1-оқылым мәтіні.

1. Мәтінді оқыңдар. Археология туралы танымдық мағлұматтарды ойға түйіңдер. Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

сұрақтар құрастырыңдар.

2. Оқулықтағы 5-тапсырма. Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазыңдар. Археолог мамандығын жан-жақты сипаттаңдар.

Дескриптор:

  • Археология туралы танымдық мағлұматтарды талдайды;

  • Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

  • сұрақтар құрастырады;

  • Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазады;

  • Археолог мамандығын жан-жақты сипаттайды.

ҚБ

Рисунок 1 ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-ТАПСЫРМА. Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтаңдар. Олардан жаңа сөздер туындатып жазыңдар.

Оның зерттеу аймағы – дала, орман, тау, құм, шөл, батпақ, өзен, теңіз.

4-ТАПСЫРМА. ТЖ. (үйге алдын ала берілген тапсырма) Ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденіп, өз өлкелеріңде археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.

Дескриптор:

  • Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтайды;

  • Олардан жаңа сөздер туындатып жазады;

  • ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденеді;

  • археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.

ҚБ

«Галереяны шарлау» әдісімен бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Оқушыларға ой шақыру әрі жақсы көңіл күй сыйлау мақсатында «Археолог» мультфильмі көрсетіледі.



Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді;

сабақ тақырыбын анықтайды; өз ойын ортаға салады.






Мәтінді оқыңдар. Археология туралы танымдық мағлұматтарды ойға түйіңдер. Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

сұрақтар құрастырыңдар.

Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазыңдар. Археолог мамандығын жан-жақты сипаттаңдар.

Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтайды;

Олардан жаңа сөздер туындатып жазады;

ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденеді;

археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.







ҚБ











ҚБ











ҚБ





















ҚБ




https://www.youtube.com/watch?v=5R2hwEML6NM
































https://24.kz/kz/zha-aly-tar/o-am/item/191569-arkheolog






















Сабақтың соңы:






Үй тапсырмасы:

Кері байланыс

6-тапсырма






















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2025
13
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі