Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту. (7
мин.)
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,
көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа
сабаққа кіріспе

|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі
арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастыры-ның
пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-
Сұйықтардағы
және газдардағы қысым деген не ?
-
Газ және
сұйықтардағы қысымды қалай анықтауға болады ?
-
Газ және
сұйықтардағы қысымды қалай өзгертуге болады ?
-
Біз қалай
тыныс аламыз ? (Түсіндірме жаса)
-
Атмосфералық
қысым деген не ? Ол жер бетінен биіктікке қалай тәуелді ? (Неге деп
ойлайсыз )
-
Ұшақтың қандай биіктікте
ұшып бара жатқанын қалай есептеуге болады ?
|
Мақсаты: Жылдам
әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау
мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет
ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
(26
мин.)
|
№1-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді.
Тірек сөздерді
дәптерлеріне жазып алады.
|
Сиракуз қаласында болған оқиға
туралы бейнебаян көрсетіледі. Бейнематериалды талдап, оқушы ойымен
бөліседі. Сиракуз қаласын картадан көрсетеді. Ежелгі және қазіргі
картадағы бейнесі.

Дескриптор: Жалпы -
3 балл.
-Суретпен жұмыс
жасайды;
-Тапсырманы
түсіндіреді.
|
Мультфилм-нен
үзінді (40
сек)
http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/669b5259-e921-11dc-95ff-0800200c9a66/4_17.swf
|

|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
“Мәнерлеп
сырғанау”
- Архимед заңы
туралы мәлімет беру;
- Архимед заңы
формулаларын байланыстыра білу;
- Архимедтің
ашқан жаңалығына қарапайым тәжірибе айту;
- Денелердің
сұйықта жүзу шартын сипаттау.

Дескриптор: Жалпы –
4 балл.
-тапсырмаларды сипаттайды
және ерекшеліктерін ажыратады.
-мысалдар келтіреді және талдайды;
|
7-сынып
оқулығы, жұмыс дәптері
|

|
№3-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
“Физикалық
тренажор”

Дескриптор: Жалпы -
3 балл.
- суретпен жұмыс
жасайды;
- бағандарға анықтап түсіндірме жазады.
|
Оқулықпен жұмыс
|

|
№4-тапсырма:
Оқулықта берілген жаттығу есептерін шығару:
|
“Трамплиннен
секіру”.
-
Суға
көлемі 100 см3 болатын дене батырылған. Осы денеге әрекет ететін
ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы 1000
кг/м3.
-
Алюминийден жасалған
бұйымның ауадағы салмағы - 15 Н, ал суға батырылғандағы салмағы -
9,5 Н. алюминийдің тығыздығын анықтаңдар ?
-
Мұздың кесегі бензинде,
керосинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма ?
|
Оқулықпен және дәптермен
жұмыс
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
(7
мин.)

|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы
алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған
деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі
арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да, сабақ
беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде,
сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым?
Келесі сабақтарда неге
назар аудару керек?
1:
2:
|