Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, ынтымақтастық атмосферасын құру. Қарым – қатынас
амандасудан басталады. Оқушыларға «Амандасу
жаттығуы» бір-біріне ыстық ықылас
білдіруін түсіндіру
Мыс:
Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада
күлкі бейнесі бейнеленсе, онда бір – бірімізге күлімсірей қараймыз,
қол бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе жақсы
ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе
құшақтасамыз.
Алгоритм, Программаға
қатысты
сөздер арқылы 2 топқа
бірігеді. Парта үстінен оқушылар сөздерді таңдап алып екі топқа
бөлінеді.
І топ «Алгоритм» , ІІ топ «Программа»
Мұғалім оқушыларды топ
ережесімен және сабақтың критериімен таныстырады. Оқу мақсаттарын
анықтайды және талқылайды.
Үй
тапсырмасын «Цифрлы
сұрақ» әдісі арқылы
сұрақ-жауап ала отырып еске түсіреміз. Экранға өткен тақырып
бойынша тапсырма беріледі. Оқушылар мәліметтер типтерін анықтап өз
ұяшығын айтады.
«Мозайка» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу . Екі
топқа астында сан жазылған әріптерді таратады. Әріптерді сандардың
өсу реті бойынша орналастырып, жаңа сабақтың тақырыбын
ашады.
Жаңа сабақты оқушыларға түсіндіру:
Видео сабақ көрсету
|