Материалдар / Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері ашық сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Python тілінде программалау


Күні: 02.01.2024 ж

Cынып: 6 «б»

Мeктeп: Т.Жармағамбетов атындағы орта мектебі

Мұғaлімнің aты-жөні: Мусина Перизат Алуадиновна

Қaтыcқaндaр: Қaтыcпaғaндaр:

Caбaқтың тaқырыбы

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Ocы caбaқтa қoл жeткізілeтін oқу мaқcaттaры (oқу бaғдaрлaмacынa cілтeмe)

6.3.2.1 Python тілінде сызықтық алгоритмдерді жазу

Caбaқтың мaқcaты

Барлығы: Python тілінде сызықтық алгоритмдерді таба алады

Көпшілігі: Python тілінде сызықтық алгоритмдерді жаза алады

Кейбірі: Python тілінде программа құра алады

Ойлау деңгейінің дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Бaғaлaу критeрийі

  • Программа құрады

  • Сызықтық алгоритмдерді жазады


Тілдік мaқcaттaр


Пәндік лексика және терминология

-Өрнек-Выражение-Expression           


Пәнaрaлық бaйлaныc

Математика, ағылшын тілі

Құндылықтaрғa бaулу

Құндылықтарға баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады.

Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуға баулу

Aлдыңғы білім


Мәліметтер типтері

Caбaқ бaрыcы

Caбaқтың жocпaрлaн-ғaн кeзeңдeрі

Caбaқтaғы жocпaрлaнғaн жaттығу түрлeрі


Рecурcтaр

Caбaқтың бacы












«Қызығу-шылықты ояту»




Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, ынтымақтастық атмосферасын құру. Қарым – қатынас амандасудан басталады. Оқушыларға «Амандасу жаттығуы» бір-біріне ыстық ықылас білдіруін түсіндіру

Мыс: Оқушылар дөңгеленіп тұрады. Барлығы тақтаға қарайды. Егер тақтада күлкі бейнесі бейнеленсе, онда бір – бірімізге күлімсірей қараймыз, қол бейнеленсе қолымызды қысып амандасамыз, күн бейнеленсе жақсы ықыласпен сәлемдесеміз. Жүрек бейнеленсе құшақтасамыз.



Алгоритм, Программаға қатысты сөздер арқылы 2 топқа бірігеді. Парта үстінен оқушылар сөздерді таңдап алып екі топқа бөлінеді.
І топ «Алгоритм» , ІІ топ «Программа»

Мұғалім оқушыларды топ ережесімен және сабақтың критериімен таныстырады. Оқу мақсаттарын анықтайды және талқылайды.

Үй тапсырмасын «Цифрлы сұрақ» әдісі арқылы сұрақ-жауап ала отырып еске түсіреміз. Экранға өткен тақырып бойынша тапсырма беріледі. Оқушылар мәліметтер типтерін анықтап өз ұяшығын айтады.


«Мозайка» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу . Екі топқа астында сан жазылған әріптерді таратады. Әріптерді сандардың өсу реті бойынша орналастырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


Жаңа сабақты оқушыларға түсіндіру: Видео сабақ көрсету


1-слайд








Сөздер жазылған қағаздар








Смайликтер







Видео сабақ

Caбaқтың oртacы








«Мағынаны тану»







2-слайд



















3-слайд







Тапсырма №1

Б ерілген математикалық өрнекті Python тілінде жазыңыз.





Дескриптор:

-Оқушылар берілген математикалық өрнекті Pyhton тілінде жаза алады;



Орындап болған соң тапсырмаларын ауыстырып берілген тапсырма бойынша бірін – бірі бағалайды. Экраннан дұрыс жауап көрсетіледі.



Компьютерлік практикум. Қауіпсіздік ережесін сақтау

Практикалық тапсырма №1

Оқушылар берілген тапсырманы Python программасында орындайды.

Есеп нәтижесін экранда шығарады

  1. 105-ке 5ті қосыңдар

  2. 50-ден 15ті алыңдар

  3. 6-ны - 8-ге көбейтіңдер

  4. 81-ді 9ға бөліңдер

  5. 41-ді 7ге бөлгендегі қалдығын есептеңдер

  6. 17-нің 5 дәрежесін есептеңдер

Дескриптор:

  • Оқушылар Pyhton бағдарламасында арифметикалық өрнектерді жаза алады;

  • Есептің нәтижесін Pyhton бағдарламасында шығарып, көре алады;











Тапсырма парағы



















компьютер

Caбaқтың coңы



«Ой толғаныс»






















Қорытындылау.



Кері байланыс: «Бағалау терезесі» әдісі.







О қушылар бағалау терезесі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсері, көңіл – күйі бойынша смайликтерді бағалау терезесіне жабыстырады.

Үйге тапсырма: Оқулығымыздың 84 -бетіндегі 10 – тапсырма.









Стикерлер



Бағалау терезесі суреті










Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Cіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушыларға «Амандасу жаттығуы» айдарында ынтымақтастық атмосферасын орнатамын. «Алгоритм, Программа » сөздері арқылы топқа бөледі. Оқушылар бірлескен топтарда жұмыс істейді және бірін бірі қолдайды. Егер қажет болса, қосымша көмек көрсетіледі.Үй жұмысын «Цифрлы сұрақ» әдісі арқылы сұрақ-жауап ала отырып еске түсіреміз. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Мозайка» әдісін пайдаланамын. Жаңа сабақты «Миға шабуыл» әдісімен ортаға сұрақ тасталады. «Бірін-бірі бағалау» әдісімен тапсырмалар орындалады. Оқушылар таңдалған тақырып бойынша тапсырма орындайды.

Сыни пікірлерді қабілетті оқушылардың жұмыс сапасын жақсарту мүмкіндігін арттыру үшін

Дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау.

Смайликтер арқылы оқушыларды бағалаймын.

«Бағалау терезесіқ» әдісі арқылы кері байланыс жасаймын.

Деңсаулықты сақтайтын технологиялар. Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын, қауіпсіздік ережесін сақтауларын қадағалау. Құндылықтарға баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік арқылы жүзеге асырылады.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!