Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері (2 сабақ)

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері (2 сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) «Психологиялық ахуал» қимылдар арқылы амандасу. "Киіз үй"әдісіарқылы топқабөліну. Балалар киіз үй суретінен өз есімдерін тауып, өз топтарын анықтайды.Оқушыларарифметикалық амалдар арқылы 4 топқа бөлінеді: 1-топ «+», 2-топ «-», 3-топ «*», 4-топ «/».
Материалдың қысқаша нұсқасы

___________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері (2 сабақ)

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Альмурзина Айымгуль Айбатыровна

Күні:

 18.02.2025

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері (2 сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Математикалық өрнектерді Python тілінде түрлендіруді үйренеді,

Python тілінде арифметикалық әрекеттерді қолдану арқылы өрнектерді жазу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

2) «Психологиялық ахуал» қимылдар арқылы амандасу.




"Киіз үй" әдісі арқылы топқа бөліну.

Балалар киіз үй суретінен өз есімдерін тауып, өз топтарын анықтайды.Оқушыларарифметикалық амалдар арқылы 4 топқа бөлінеді:

  1. т оп «+», 2-топ «-», 3-топ «*», 4-топ «/».



Үй тапсырмасын тексеру.

Кім тез ойыны? (презентацияда көрсетілген түстерді тану арқылы амалдарды атау)

«Ой қозғау» әдісі сұрақтарға жауап беру ( телефон таңдау арқылы)

Сұрақтар:

1. Арифметикалық амал дегеніміз не?

2. Python-да қандай арифметикалық амалдарды білесіз?

3.Дәрежеге шығару қандай белгімен белгіленеді?

Мұғаліммен амандасады


Қимылдар көрсету арқылы амандасады.



Топтарға бөлінеді













Амалдарды атайды


Сұрақтарға жауап береді
















Ауызша бағалау!






Жарайсын!

Керемет!




Интербелсенді тақта



презентация




















телефон

Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс


"Block Blast!" сәйкестендіру ойыны:



Жеке жұмыс

  1. 150-ден 25-ті азайтыңдар.

  2. 123 пен 97-нің қосындысын табыңдар.

  3. 12-ні 4-ке көбейтіңдер.

  4. 144-ті 12-ге бөліңдер.

  5. (50+25)*2 мәнін табыңдар.

  6. (200-50)/5 қандай санға тең?

  7. 2-нің 5 дәрежесін табыңдар.

  8. 5-тің квадраты мен 4-тің 3 дәрежесінің қосындысын табыңдар.

  9. 100-ді 9-ға бөлгендегі қалдығын табыңдар.

  10. 25-ті 4-ке бөлгендегі бүтін бөлігін табыңдар.


Функционалдық сауаттылыққа тапсырма

Айжан онлайн-дүкеннен бірнеше зат сатып алды. Оның тапсырысы:

- Бір кітап: 2500 теңге

- Бір қалам: 350 теңге

- Бір дәптер: 800 теңге

- Жеткізу ақысы: 500 теңге

Айжан 15000 теңге бергенде, оған қанша қайтарым берілуі керек?


Сергіту сәті

"Пернетақта биі" – Әр топ оқушыларын пернетақта батырмаларына сәйкестендіреміз:

+ тобы - "Enter" – орнынан тұрады;

- тобы - "Backspace" – артқа жүреді;

* тобы - "Shift" – қолдарын жоғары көтереді;

/ тобы - "esc" – шапалақтайды






Жұптық жұмыс




Білімді бекіту (Рефлексия)


Leaningapps платформасында жасалған сұрақтарға жауап береді





Wordwall бағдарламасындағы «Ұшақ» ойынын ойнау





Дескриптор:


- сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіреді






Дескриптор:

- тапсырма шешімін арифметикалық амалдарды пайдаланып табады

- бағдарламаның орындалу нәтижесін жазады








Тапсырманы орындайды, сұрақтарға жауап береді













- сергіту сәтін орындайды









Дескриптор:

- берілген бағдарламаның нәтижесін тауып, оған талдау жасайды



- сілтемеге өтіп, тапсырма орындайды






«Ұшақ» ойынын ойнайды







Топ басшылары топтарды қарап, бағалайды








Өзара бағалау!













Ауызша бағалау!













Керемет!

Тамаша!

Бәрекелді!








Өзара бағалау!







Өзара бағалау!

Презентация,

оқулық







Киіз үй карточка






жұмыс парағы










компьютер


























карточка












https://learningapps.org/watch?v=pfaa8nv5325




https://wordwall.net/ru/resource/67698080


Сабақ

тың

соңы


Үй тапсырмасы:

х2 және х**2 өрнектерінің жазылу ережесінің ұқсастығы мен айырмашылығына талдау жасаңдар.

Кері байланыс. “Бағдаршам” әдісі

Үй тапсырмасын жазады




Кері байланыс жасайды!







https://teacher.gynzy.com/en/board/5d2ce682-588a-4901-9acd-fefe0b165b44




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі