Сабақтың
басы
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2) «Психологиялық
ахуал» қимылдар арқылы
амандасу.
"Киіз
үй" әдісі
арқылы
топқа бөліну.
Балалар киіз үй суретінен өз
есімдерін тауып, өз топтарын анықтайды.Оқушыларарифметикалық
амалдар арқылы 4 топқа бөлінеді:
-
т оп «+», 2-топ «-», 3-топ «*», 4-топ «/».
Үй тапсырмасын
тексеру.
Кім тез
ойыны? (презентацияда көрсетілген
түстерді тану арқылы амалдарды атау)
«Ой
қозғау» әдісі сұрақтарға
жауап беру ( телефон таңдау
арқылы)
Сұрақтар:
1. Арифметикалық амал
дегеніміз не?
2. Python-да қандай
арифметикалық амалдарды білесіз?
3.Дәрежеге шығару қандай
белгімен белгіленеді?
|
Мұғаліммен
амандасады
Қимылдар көрсету арқылы
амандасады.
Топтарға
бөлінеді
Амалдарды
атайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Ауызша
бағалау!
Жарайсын!
Керемет!
|
Интербелсенді
тақта
презентация
телефон
|
Сабақтың
ортасы
|
Топтық
жұмыс
"Block
Blast!" сәйкестендіру
ойыны:

Жеке
жұмыс
-
150-ден 25-ті
азайтыңдар.
-
123
пен 97-нің қосындысын табыңдар.
-
12-ні 4-ке
көбейтіңдер.
-
144-ті 12-ге
бөліңдер.
-
(50+25)*2 мәнін
табыңдар.
-
(200-50)/5 қандай санға
тең?
-
2-нің 5 дәрежесін
табыңдар.
-
5-тің квадраты
мен 4-тің 3 дәрежесінің қосындысын
табыңдар.
-
100-ді 9-ға бөлгендегі қалдығын
табыңдар.
-
25-ті 4-ке бөлгендегі бүтін бөлігін
табыңдар.
Функционалдық сауаттылыққа
тапсырма
Айжан
онлайн-дүкеннен бірнеше зат сатып
алды. Оның тапсырысы:
- Бір кітап: 2500
теңге
- Бір қалам: 350
теңге
- Бір дәптер: 800
теңге
- Жеткізу ақысы: 500
теңге
Айжан 15000 теңге бергенде,
оған қанша қайтарым берілуі керек?
Сергіту
сәті
"Пернетақта биі" – Әр
топ оқушыларын пернетақта батырмаларына
сәйкестендіреміз:
+ тобы - "Enter" – орнынан
тұрады;
- тобы - "Backspace" – артқа
жүреді;
* тобы - "Shift" – қолдарын
жоғары көтереді;
/ тобы - "esc" – шапалақтайды
Жұптық
жұмыс

Білімді
бекіту (Рефлексия)
Leaningapps платформасында
жасалған сұрақтарға жауап береді
Wordwall
бағдарламасындағы «Ұшақ» ойынын
ойнау
|
Дескриптор:
- сұрақтар мен жауаптарды
сәйкестендіреді
Дескриптор:
- тапсырма шешімін
арифметикалық амалдарды пайдаланып табады
- бағдарламаның орындалу
нәтижесін жазады
Тапсырманы орындайды,
сұрақтарға жауап береді
- сергіту сәтін
орындайды
Дескриптор:
- берілген бағдарламаның
нәтижесін тауып, оған талдау жасайды
- сілтемеге өтіп, тапсырма
орындайды
«Ұшақ»
ойынын
ойнайды
|
Топ басшылары топтарды қарап,
бағалайды
Өзара
бағалау!
Ауызша
бағалау!
Керемет!
Тамаша!
Бәрекелді!
Өзара
бағалау!
Өзара
бағалау!
|
Презентация,
оқулық
Киіз үй
карточка
жұмыс
парағы
компьютер
карточка
https://learningapps.org/watch?v=pfaa8nv5325
https://wordwall.net/ru/resource/67698080
|