Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Тізбектер |
Педагогтің аты-жөні: |
Досанова Биганым Бериккалиевна |
Күні: |
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін,алғашқыn мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын,сипаттамалақ қасиеттерін білу және қолдану; 9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруды үйренеді Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығарады Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруға тырысады |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин. Өткен сабақты тексеру 5мин. Топпен жұмыс
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексеру Оқушылар үй тапсырмасын тақтадағы жауаптарымен салыстырып тексереді. 1)b1=90; bn=3 ; n=4, q=? Sn=? 2) ?1=1\3;? n=81,n=6?= ?Sn=? 3) b1=120; bn=3,75; n=6, q=? Sn=? 4) b1=0,02; bn=312,5, n=7, q=? Sn=? Бағалау критерийі: геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады Дескриптор: геометриялық прогрессияның еселігін табу формуласын қолданады; - геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
3.Арифметикалық прогрессияның айырымы дегеніміз не? 4.Еселік дегеніміз не? 5.Анықтама бойынша арифметикалық прогрессияның формуласы қандай? Одан кейін оқушыларды тағы да топтасыпжұмыстанады. Арифметикалық және геометриялық прогессияның ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диограммасы» арқылы қорғайды. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. . Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топбір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды |
Дескриптор: - арифметикалық, геометриялық прогрессияның n –ші мүшесін табу формуласын қолданады; - прогрессияның айырымын немесе еселігін табады. - арифметикалық және геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады Жалпы балл-3 Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты еске түсіріп, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
Сабақтың ортасы. 10мин. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:(оқулық пен жұмыс) 1-тапсырма:(№16.4(1)) b1 = 4, q=- 2\3,n=6 Табу керек: bn,Sn=? 2-тапсырма:(№16.4(2)) b1 = - 3\2, q=2, n=7 Табу керек: bn,Sn=? 3-тапсырма: (№16.4(2)) b1 = 20, q=-0,1, n=5 Табу керек: bn,Sn=? «Сәйкестігін тап»Берілген формулаларды сәйкестендіру. 1 -тапсырма Берілгені: b1 = 4, b2 = 8. Табу керек: b3 – ? Табу керек: q - ? 2-тапсырма: Берілгені: (а n ), а1 = 2, а2 = 14. Табу керек: d - ?а3 =? 3-тапсырма 2,7,12,17,22 ,d - ? |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Пікір алмасады. Жалпы балл -3 Дескриптор: Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды сәйкестендіреді Дескриптор: Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды еске түсіріп,арифметикалық және геометриялық прогессияның айырымы мен еселігін тауып келесі мүшесін табады. |
Слайд Кітап Дәптер |
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |