Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Тізбектер

    Педагогтің аты-жөні:

    Досанова Биганым Бериккалиевна

    Күні:


    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін,алғашқыn

    мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын,сипаттамалақ қасиеттерін білу және қолдану;

    9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;

    Сабақтың мақсаты:





    Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруды үйренеді

    Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығарады

    Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруға тырысады


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 мин.









    Өткен сабақты тексеру

    5мин.

























    Топпен жұмыс


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы "

    Топқа бөлу:

    І топ

    ІІ топ

    ІІІ топ


    Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексеру Оқушылар үй тапсырмасын тақтадағы жауаптарымен салыстырып тексереді.

    1)b1=90; bn=3 ; n=4, q=? Sn=?

    2) ?1=1\3;? n=81,n=6?= ?Sn=?

    3) b1=120; bn=3,75; n=6, q=? Sn=?

    4) b1=0,02; bn=312,5, n=7, q=? Sn=? Бағалау критерийі: геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады

    Дескриптор: геометриялық прогрессияның еселігін табу формуласын қолданады;

    - геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады


    Сұрақтарға жауап беру

    Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

    1. Арифметикалық прогрессия деген не?

    2. Геометриялық прогрессия деген не?

    3.Арифметикалық прогрессияның айырымы дегеніміз не?

    4.Еселік дегеніміз не?

    5.Анықтама бойынша арифметикалық прогрессияның формуласы қандай?

    Одан кейін оқушыларды тағы да топтасыпжұмыстанады. Арифметикалық және геометриялық прогессияның ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диограммасы» арқылы қорғайды.

    «Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.








    .



























    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.



    Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топбір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды

















    Дескриптор: - арифметикалық, геометриялық прогрессияның n –ші мүшесін табу формуласын қолданады; - прогрессияның айырымын немесе еселігін табады. - арифметикалық және геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады


    Жалпы балл-3






    Дескриптор:

    -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.

    Жалпы балл-2









    Дескриптор:

    -Тақырыпты еске түсіріп, топта талқылайды

    - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.




    Қағаз қиындылары

    Үлестірме






































    ДК экран Сұрақтар







    Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

    Сабақтың ортасы.

    10мин.




    Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:(оқулық пен жұмыс)

    1-тапсырма:(№16.4(1))

    b1 = 4, q=- 2\3,n=6 Табу керек: bn,Sn=?

    2-тапсырма:(№16.4(2))

    b1 = - 3\2, q=2, n=7 Табу керек: bn,Sn=?

    3-тапсырма: (№16.4(2))

    b1 = 20, q=-0,1, n=5 Табу керек: bn,Sn=?

    «Сәйкестігін тап»Берілген формулаларды сәйкестендіру.


    1 -тапсырма

    Берілгені:  b1 = 4, b2 = 8.

    Табу керек: b3 – ?

    Табу керек: q - ?

    2-тапсырма:

    Берілгені: (а n ), а1 = 2, а2 = 14.

    Табу керек: d - ?а3 =?

    3-тапсырма

    2,7,12,17,22 ,d - ?

    Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.


    Дескриптор:

    -Тапсырмаларды орындайды.

    -Пікір алмасады.



    Жалпы балл -3


    Дескриптор:

    Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды сәйкестендіреді

    Дескриптор:

    Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды еске түсіріп,арифметикалық және геометриялық прогессияның айырымы мен еселігін тауып келесі мүшесін табады.


    Слайд

    Кітап

    Дәптер



    Сабақтың соңы.

    5 мин

    Синтез

    «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)



    5мин

    Рефлекция





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досанова Биганым Бериккалиевна
    12 Сәуір 2024
    315
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9 сынып Алгебра курсының "Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар" тақырыбына берілген сабақ. Есептер шығару сабағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Тізбектер

    Педагогтің аты-жөні:

    Досанова Биганым Бериккалиевна

    Күні:


    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін,алғашқыn

    мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын,сипаттамалақ қасиеттерін білу және қолдану;

    9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;

    Сабақтың мақсаты:





    Барлық оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруды үйренеді

    Көптеген оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығарады

    Кейбір оқушылар істей алады: арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығаруға тырысады


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 мин.









    Өткен сабақты тексеру

    5мин.

























    Топпен жұмыс


    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы "

    Топқа бөлу:

    І топ

    ІІ топ

    ІІІ топ


    Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексеру Оқушылар үй тапсырмасын тақтадағы жауаптарымен салыстырып тексереді.

    1)b1=90; bn=3 ; n=4, q=? Sn=?

    2) ?1=1\3;? n=81,n=6?= ?Sn=?

    3) b1=120; bn=3,75; n=6, q=? Sn=?

    4) b1=0,02; bn=312,5, n=7, q=? Sn=? Бағалау критерийі: геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады

    Дескриптор: геометриялық прогрессияның еселігін табу формуласын қолданады;

    - геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады


    Сұрақтарға жауап беру

    Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

    1. Арифметикалық прогрессия деген не?

    2. Геометриялық прогрессия деген не?

    3.Арифметикалық прогрессияның айырымы дегеніміз не?

    4.Еселік дегеніміз не?

    5.Анықтама бойынша арифметикалық прогрессияның формуласы қандай?

    Одан кейін оқушыларды тағы да топтасыпжұмыстанады. Арифметикалық және геометриялық прогессияның ұқсастығы мен айырмашылығын «Венн диограммасы» арқылы қорғайды.

    «Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.








    .



























    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.



    Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топбір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды

















    Дескриптор: - арифметикалық, геометриялық прогрессияның n –ші мүшесін табу формуласын қолданады; - прогрессияның айырымын немесе еселігін табады. - арифметикалық және геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысын табады


    Жалпы балл-3






    Дескриптор:

    -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.

    Жалпы балл-2









    Дескриптор:

    -Тақырыпты еске түсіріп, топта талқылайды

    - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.




    Қағаз қиындылары

    Үлестірме






































    ДК экран Сұрақтар







    Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

    Сабақтың ортасы.

    10мин.




    Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:(оқулық пен жұмыс)

    1-тапсырма:(№16.4(1))

    b1 = 4, q=- 2\3,n=6 Табу керек: bn,Sn=?

    2-тапсырма:(№16.4(2))

    b1 = - 3\2, q=2, n=7 Табу керек: bn,Sn=?

    3-тапсырма: (№16.4(2))

    b1 = 20, q=-0,1, n=5 Табу керек: bn,Sn=?

    «Сәйкестігін тап»Берілген формулаларды сәйкестендіру.


    1 -тапсырма

    Берілгені:  b1 = 4, b2 = 8.

    Табу керек: b3 – ?

    Табу керек: q - ?

    2-тапсырма:

    Берілгені: (а n ), а1 = 2, а2 = 14.

    Табу керек: d - ?а3 =?

    3-тапсырма

    2,7,12,17,22 ,d - ?

    Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.


    Дескриптор:

    -Тапсырмаларды орындайды.

    -Пікір алмасады.



    Жалпы балл -3


    Дескриптор:

    Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды сәйкестендіреді

    Дескриптор:

    Тақырыпты еске түсіріп, топтасып формулаларды еске түсіріп,арифметикалық және геометриялық прогессияның айырымы мен еселігін тауып келесі мүшесін табады.


    Слайд

    Кітап

    Дәптер



    Сабақтың соңы.

    5 мин

    Синтез

    «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)



    5мин

    Рефлекция





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 9 сынып
    12.04.2024
    315
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досанова Биганым Бериккалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации