Сабақтың
басы
5
мин
5
мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың сабаққа қатысуына және сынып тазалығына назар
аударамын. Сыныпта
психологиялық жағымды ахуал орнату:
Тыныштық сәті, әуенді
қосу , «Теңіз жағалауында» жаттығуын
өткізу. - Ыңғайланып отырыңдар.
Асықпай «өмір тынысын» алыңдар.(2-3 рет). Мүмкіндігінше
бұлшықеттеріңді босатып, денелеріңді жұмсартуға тырысыңдар... Енді
көздеріңді жұмып, елестетіңдер. Бар зейіндерің менің дауысым мен
әуенде болсын...
Сен үлкен көк теңіздің құмды жағалауында демалып жатырсың. Денеңді
кеудеңе дейін теңіздің жылы суына малып, бетіңді күннің ыстық
шуағына тосып, рахаттанып жатырсың. Көздерің жұмулы.Теңіз
толқындары ырғақпен келіп, жағалауға соғылған сәтте, сен де
толқынмен бірге тербелесің. Күн ыстық. Енді бүкіл сана- сезіміңмен
түйсініп, сезінуге тырыс: әр жолы келіп- кеткен толқын сенің денеңе
соғылғанда, бойыңдағы мазасыздық пен күйзелісті,...өзіңе деген
сенімсіздігіңді,... барлық жағымсыз сезімдерді өзіне тартып алып,
алысқа әкетіп жатыр... Келіп- кетіп жатқан толқындардың ырғағымен
тыныста: демал- дем шығар, демал- дем шығар... Бірер сәттен соң
сабаққа оралуға дайындалыңдар...
II Үй тапсырмасын тексеру.
№3.77 «Көршіңді тексер
әдісі» 103; 101; ... арифметикалық
прогрессияның алғашқы а) сегіз мүшесінің; ә) жүз үш
мүшесінің қосындысын табыңдар. Шешуі: а1=103 а2=101 d=101-103=-2
а)а8=103+7*(-2)=89
S8=
Жауабы:768
ә)а103=103+102*(-2)=-101
S103= 103=103
Жауабы: 103
ІІІ Қайталау сұрақ-жауап
ретінде «Біз нені білеміз?» әдісі word wall платформасының
көмегімен
1.Қандай тізбекті арифметикалық прогрессия
деп атайды?.
2.Арифметикалық прогрессияның айырмасы деп
қандай санды айтады?
3.Қандай сан тізбегін геометриялық прогрессия
деп айтады.
4.Геометриялық прогрессияның еселігі деген
не?
5.Арифметикалық
прогрессияның n-
мүшесінің формуласын
жаз
6. Геометриялық
прогрессияның n-
мүшесінің формуласын
жаз
|
Оқушылар
амандасады
психологиялық жағымды ахуал
орнатады
Бағалау парағын
алады
Жұптар өзара дәптерлерін
ауыстырып алады. Үй жұмысын дұрыс жауабы интербелсенді тақтада
көрсетіледі. Бір-бірінің есептерін тексеріп,
түзетеді.
Өткенге шолу жасап ережелерді
айтып, сұрақтарға жауап береді. тапсырманы
орындайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор:
-
арифметикалық прогрессияның
алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын
қолданады: 1 балл
-есептің мәнін табады: 1
балл
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы
балл-1
|
Бағалау
парағы
Презентация
әуен
«Wordwall»
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс.
5
мин
Жұптық
жұмыс
15
мин
|
Жеке жұмыс (Оқулықтан
тапсырма)
№3,34

Прогрессия өмірде жұптық
жұмыс
1) Прогрессия
биологияда
Әрбір қарапайым жануарлар
дүниесінде бір клеткалы кірпікшелі кебісше екіге бөлінуі арқылы
көбейеді. Егер оның бастапқы саны 320 болса, 5 рет бөлінгенде қанша
кірпікшелі кебісше пайда болады?
Шешуі:
в1= 320 n = 5 q=2
в5 -?
В5 = в1*qn-1
= 320*24 =320*16= 5120
Жауабы: 5120
кебісше
2) Прогрессия
тұрмыста

Жинақ кассасының 10 % – тік
жылдық өсімімен салымшы 2012 жылдың 1 қаңтарынан 30 000тг.
салды. 2015 жылдың 1- қаңтарында салымы қанша теңге
болады?
Шешуі: 100%+10% =110% q =
110/100 =1,1 в1=
30 000
2012 мен 2015 жылдың аралығы
n=3 в3 -?
Жауабы : 36300тг
3) Прогрессия
медицинада
Ауа ваннасын қабылдау
процедурасы 1 – күні 15 минуттан басталып, әр келесі күн сайын 10
минутқа арттырылып отырады. Көрсетілген режимде 1 сағ 45 мин. ванна
алуы үшін қанша күн керек
Шешуі:
Т1 =
15мин d =10мин арифметикалық прогрессия
T = 1сағ45мин =
105мин
T=T+
d(n-1)
105
=15+10(n-1)
105=15+10n-10
10n=105-5
10n=100
n=100/10
n=10
Жауабы: 10 күн
керек
-
Өмірмен
байланыс Еркіннің ата – анасы туған
күніне баласына ұялы телефон сатып алып беруді ұйғарды. Ол үшін
олар бірінші айда 6500 теңге, ал келесі айларда алдыңғы айдан 500
теңгеге артық ақша жинап отырды. 12-інші айда қанша ақша салады?
Шешуі A1
= 6500 d=500
a12-?
Жауабы:12000
тг
|
Оқушылар бүгінгі күннің жадын
дәптерге жазып, тақтаға назар аударады
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар есеп шығарып,
жауап жазады.
Оқушылар тапсырмамен жұптасып
жұмыс жасайды
|
Дескриптор:
-
арифметикалық прогрессияның
п-мүшесінің формуласын қолданады: 1 балл
-белгісіз мүшесін табады: 1
балл
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-
геометриялық прогрессияның
п-мүшесінің формуласын қолданады 1 балл - п-нің орнына сандарды
қойады: 1 балл
-дұрыс жауабын жазады: 1
балл
Жалпы
балл-3
|
Оқулық, жұмыс
дәптер
 |
Сабақтың
соңы
5 мин
Рефлексия
5
мин
|
”Кім жылдам?”әдісімен Plickers
платформасының көмегімен сабақты қортындылау
a1=2, d=3,
a15-?
А)
44 В)40 С)12 D)42b1=3, q=2, b6-?
-
94 B) 96 C) 92 D)
90
a1=-3, d=2,
a18-?
A) 37 B) 30 C) 31 D)
25
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушы тапсырманы
орындайды
Үйге тапсырма беру
№3,58
Рефлексия
-
Мен үшін бүгінгі сабақта құнды
болғаны...
-
Не
қиын болды?
-
Не
қызықты болды?
|
Дескриптор:
-
3 сұраққа дұрыс жауап берсе 2
балл
-
2 сұраққа дұрыс жауап берсе 1
балл
-
1 сұраққа жауап берсе 0
балл
Жалпы
балл-2
|
Plickers
платформасы
|