Материалдар / Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар, 9 сынып

Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар, 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа Арифметикалық прогрессия тақырыбындағы ашық сабақтың қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Шілде 2024
133
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Оқу ісі меңгерушісі:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.3B Тізбектер

Мектеп: «Жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: 17.11.2021ж

Мұғалімнің аты-жөн Мұғалімнің аты-жөні: Дүзелбаева П

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Арифметикалық прогрессия

Оқу мақсаттары


Оқушылар:

9.2.3.4 сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;

9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

Сабақ

мақсаттары

Берілген санды тізбектер ішінен арифметикалық прогрессияны ажырата білу; Арифметикалық прогрессияның n –ші мүшесінің формуласын және алғашқы n мүшелерінің қосындысының формуласын білу және қолдану;

Бағалау критерилері

Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді

- арифметикалық прогрессияны ажырата біледі;

- арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын біледі және қолданады;

- арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын біледі, қолданады;

Тілдік мақсаттар

Сандық тізбектің берілу тәсілін ауызша бейнелейді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • сандық тізбектер;

  • тізбектің алдыңғы мүшесі, тізбектің кейінгі мүшесі;

  • тізбектің бірінші мүшесі және т.с.с., тізбектің n-мүшесі;

  • тізбектің n-мүшесінің формуласы;

  • өспелі, кемімелі тізбек;

  • арифметикалық прогрессияның айырмасы;

арифметикалық ортасы;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • тізбектің n-мүшесінің формуласын … түрде беруге болады;

  • тізбектің келесі элементі болады;

  • прогрессияның ... мүшесін табу үшін ... ;

  • тізбек кемімелі/өспелі болып табылады, себебі ;

  • ... прогрессияның алғашқы ... мүшесінің қосындысын табу үшін ... ;

  • ... саны арифметикалық прогрессияның мүшесі болып табылады, себебі ;

Бастапқы білім


Сандық тізбектер, дәрежесі бар тізбектер түсініктері. Бүтін көрсеткішті дәрежесі бар тізбектің заңдылығын анықтау және жетіспейтін мүшесін таба білуі.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру

Топтарға бөлу:

1-топ. Арифметикалық прогрессияның айырмасы 1-ге тең болатын тізбектер: 5, 6, 7, 8, ...

2- топ. Арифметикалық прогрессияның айырмасы 2-ге тең болатын тізбектер: 3, 5, 7, 9, ...

3-топ. Арифметикалық прогрессияның айырмасы 3-ке тең болатын тізбектер: 3, 6, 9, 12, ...

4-топ. Арифметикалық прогрессияның айырмасы 4-ге тең болатын тізбектер 1, 5, 9, 14, ...


Бағалау бетшесін тарату

Оқушының аты-жөні: ______________________

Тапсырма

Ұпайы

1

Алдыңғы білімді тексеру


2

Топтық жұмыс


3

Жұптық жұмыс


4

Оқулықпен жұмыс


Барлығы:



Қолдарындағы тізбектер бойынша әркім өз тобына отырады.














Бағалау бетшесіне өз аты-жөндерін жазады.


Топтарын дұрыс тапқан оқушыларға мадақтау айту. «Жарайсыңдыр!»



















Үлестірме 1















Үлестірме 2

Сабақтың ортасы

5 мин







































10 мин









































10 мин































10 мин

Алдыңғы білімін тексеру

І нұсқа

Дейін

Пікірлер

Кейін


Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 5-ке, екінші мүшесі 8-ге тең. d=3



3,13,23,33...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма?



-1; -3; -5; -7; -9 тізбегі өспелі тізбек



Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы an=a1+(n-1)d



а1=160, а3=220, а2=190, d=20


ІІ нұсқа

Дейін

Пікірлер

Кейін


Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 9-ға, екінші мүшесі 5-ке тең. d=4



3, 33, 333, 3333...; -тізбек арифметикалық прогрессия бола ма?



-12; -10; -8; -6; -4 тізбегі кемімелі тізбек



Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы an= d +(n-1) a1



а1=5, а3=15, а2=10, d=5



Өткен сабаққа шолу

Bilimland.kz сайты арқылы

Топтық жұмыс

1-топ. Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Жиырма төртінші суреттегі смайликтер санын анықтаңыз.


2-топ. Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Жиырма алтыншы суреттегі смайликтер санын анықтаңыз.


3-топ. Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Отызыншы суреттегі смайликтер санын анықтаңыз.


4-топ. Әрбір келесі суретке тұрақты смайликтер саны қосылып отырды. Жиырма сегізінші суреттегі смайликтер санын анықтаңыз.

Жұптық жұмыс

1-нұсқа

a1

d

n

an

1

-10,2

5

7


2

32

2

70


3


10

16

160


2-нұсқа

a1

d

n

an

1

1,7

-0,2

4


2

10

4

5


3


10

8

80


Оқулықпен жұмыс № 13.3, №13.4 есеп

Саралау тапсырмасы №13.9


Кестедегі сұрақтарға «иә» немес «жоқ» деп жауап береді


Дескриптор:

  • Арифметикалық прогрессияның айырымын анықтайды;

  • Тізбектің арифметикалық прогрессия болатынын не болмайтынын анықтайды.

  • Тізбектің өспелі немесе кемімелі тізбек екенін ажыратады;

  • Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің ормуласын табады.












Оқушылар бір-бірімен топтасып есепті шығарады.


Дескриптор:

  • Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен айырымын анықтайды;

  • Тізбектің 24-ші, 26-шы, 30-шы, 28-ші мүшелерін анықтайды.









Көрші жұптар бір-бірімен жұмыстарын алмасып тексереді.


Дескриптор:

  • Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін анықтайды ;

  • Арифметикалық прогрессияның айырымын анықтайды;

  • Арифметикалық прогрессияның 1-ші мүшесін анықтайды;







Дескриптор:

  • Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын жазды;

  • Өрнектің мәнін табады.



Бағалау критерийлері: барлығы дұрыс болса 2 ұпай, қатесі болса – 1 ұпай.
























Бағалау критерийлері:

«Шеңбер» бойымен топтар бір-бірімен жұмыстарын алмасып, тексереді. Дұрыс жауапқа әр топ мүшесіне 1 ұпай











Бағалау критерийлері:

Дұрыс жауапқа әр жұп мүшесіне 3 ұпай














Есеп шығарған оқушыға – 1 ұпай


Саралау тапсырмасын орындаған оқушыға – 1 ұпай

Үлестірме 3


























https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/9-synyp/arifmetikalyq-progressiya-arifmetikalyq-progressiyanyng-n-shi-mushesining-formulasy?mid=f04a15f0-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe






Үлестірме 4



















Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. Алматы «Мектеп»-2019ж, А.Е. Әбілқасымова

Сабақтың соңы

3 мин

Үй тапсырмасы: №13.5

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы»



Мен түсіндім, есептерді шығара аламын



Мен түсінген сияқтымын...




Маған көмек қажет






Оқушылар сабақ туралы өз ойларын жазып , көрсетілген

Оқушылардың сабақ барысында алған бағаларын қорытып бағалау

Бағалау

9-10 ұпай - «өте жақсы»

6-8 ұпай – «жақсы»

1-5 ұпай – «талпын»

Стикер


















3. Дәрігердің кеңесі бойынша демалушы бірінші күні 5 минут ал әрбір келесі күндері күнге қыздырыну уақытын 5 минут арттырды. Егер күнге қыздырыну уақыты сәрсенбі күні басталған болса, онда аптанын қай күнінде күнге қыздырыну уақыты 40 минутқа жетеді.

.



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!